הדברת טרמיטים

מחפשים מדביר מקצועי? השאירו פרטים ונחזור אליכם

הדברת טרמיטים
תוכן עניינים

הדברת טרמיטים עם 5 שנות אחריות והתחייבות לפתרון מלא

טרמיטים הם דוגמה מצוינת לכלל 'הגודל לא קובע'. זהו חרק זעיר במיוחד, כזה שאי אפשר כמעט לראות בעין – אבל הנזק שגורמת מושבת טרמיטים עלול להיות דרמטי. בית נגוע הוא בית שנגרם לו הרס יומיומי והפגיעה המצטברת עלולה לחייב תיקונים משמעותיים ואפילו שיפוץ נרחב. כדי להימנע מהוצאות כספיות גבוהות מאוד, חובה לפעול מיד, ולהזמין חברת הדברה עם ניסיון וידע משמעותיים בכל הקשור לטיפול בטרמיטים. כדי לעזור לכם לקבל את ההחלטות הנכונות, הכנו עבורכם מדריך מקיף בנושא הדברת טרמיטים – מוזמנים להיעזר בו וגם לפנות אלינו לקבלת ייעוץ מותאם אישית וכמובן שירות מקצועי שימנע את הרס הבית.

חשוב לנו לציין שאנו בחברת קסם הדברות מחויבים לפתרון מלא של בעיית הטרמיטים אצלכם ומתחייבים על כך. אנו מבטיחים ומקיימים 100% הצלחה בפתרון המפגע וכמובן שתקבלו מאיתנו כתב אחריות מלא ל-5(!) שנים – למקרה והטרמיטים ישובו לאחר ביצוע ההדברה על ידינו – הכל על מנת שתבחרו בנו בראש שקט לביצוע העבודה. יש לנו מעל 20 שנות ניסיון ומוניטין בתחום ואנו מבטיחים לכם שאתם נמצאים בידיים טובות. אצלנו משלמים על טיפול בטרמיטים מחיר הוגן, כמובן ביחס למורכבות הבעיה בכל מקרה וכמות הקידוחים הנדרשים, ואנו זמינים לביצוע הדברה לטרמיטים 24/7 בפריסה ארצית.

טיפול בטרמיטים שיעלים אותם לתמיד - רק איתנו!

 היפטרו מהטרמיטים אחת ולתמיד עם קסם הדברות!

✔️ ייעוץ ראשוני ללא עלות

✔️ שירות ריסוס טרמיטים אקספרס בפריסה ארצית עד בית הלקוח
 

✔️ מדביר טרמיטים מומלץ עם 20 שנות ניסיון

✔️ לסובלים מטרמיטים הדברה אצלנו עם 5 שנות אחריות בכתב!
 
✔️צוות מדבירים מוסמך ומנוסה בכל סוגי ההדברות והשיטות
 
✔️הדברת טרמיטים מחיר הכי משתלם בשוק – נסו אותנו
 
✔️טיפול נגד טרמיטים בג'ל או ריסוס נגד טרמיטים במקרים קלים
 
✔️ שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה
 
✔️ זמינות מלאה 24/7 לביצוע הדברה נגד טרמיטים בפריסה ארצית
 
✔️ טיפול בטרמיטים במקצועיות – מהמקרה הקל ביותר ועד לקשה ביותר
 

להצעת מחיר חייגו עכשיו:

1-700-506-300 ☎️

או שתשאירו פרטים:

צפו בנו בביצוע הדברת טרמיטים עם קידוח בחולון:

מה זה טרמיטים ולמה חשוב להדבירם במהירות?

טרמיטים שייכים לסדרת התיקנאים, כלומר הם קרובי משפחה רחוקים של הג'וקים. למרות זאת, הם דומים לנמלים, וליתר דיוק טרמיט נראה כמו נמלה קטנה במיוחד וחיוורת מאוד. השם המדעי של חרק זה הוא Isoptera, והמאפיין הבולט שלו הוא היכולת לעכל תאית – בזכות חיידקים סימביוטיים שנמצאים בתוך הגוף של הטרמיט.

היכולת לעכל תאית גורמת לטרמיטים להימשך לעצים, ולכן גם לבתים של בני אדם – שכידוע יש בהם מוצרים רבים מחומר גלם זה. למעשה, טרמיטים מעכלים תאית במהירות רבה, וכשלוקחים בחשבון שבמושבת טרמיטים יכולים להיות אלפי פריטים ואפילו עשרות אלפים ומאות אלפים – הנזק לבית עלול להיות חמור במיוחד.

איך נראים טרמיטים?

טרמיט דומה כאמור לנמלה, אבל בגוון בהיר מאוד, כמעט שקוף. מאפיין בולט נוסף שלו הוא מחושים ישרים, וזהו גם הבדל ביו הטרמיטים לבין הנמלים, שאצלן המחושים מכופפים.

האורך של הפועלות הוא 3 עד 5 מ"מ, האורך של הלוחמות שמהוות כ-10% מהמושבה הוא קצת יותר מסנטימטר, ומלכה יכולה להגיע גם ל-2.5 ס"מ. ללוחמות יש ראש גדול ולסתות מפותחות וחזקות. כדאי לדעת שלרוב הטרמיטים אין עיניים, אם כי יש להם את היכולת להבחין בין אור לחושך.

לחלק קטן מהטרמיטים יש כנפיים המשמשות אותם למעוף הכלולות שמהווה את השלב הראשון בתהליך הרבייה. מלכת טרמיטים מטילה כמה עשרות ביצים בכל פעם ובעולם יש מושבות מפותחות שבהן המלכה מטילה מיליון ביצים בשנה! לכן, חשוב מאד לבצע הדברת טרמיטים ללא דיחוי ברגע שמזהים אותם.

ריסוס טרמיטים מעופפים
ריסוס טרמיטים קטנים
טרמיטים

איזה סוגי טרמיטים יש בישראל, ובאיזה אזורים?

טרמיטים נפוצים בעולם בעיקר באזורים טרופיים וסוב-טרופיים. ישראל אמנם מוגדרת כמדינה עם אקלים ים תיכוני (במרכז ובצפון), מדברי וערבתי (בחלק הדרומי) – אבל גם כך יש אצלנו 7 מינים שונים של טרמיטים (בעולם כולו מוכרים כ-2,000 מינים, ואגב, יש מקומות שבהם בני אדם אוכלים טרמיטים). הסוגים הנפוצים ביותר בארץ הם טרמיט סיני, טרמיט ננסי ויש גם טרמיטים מרושתים שבעיקר מקננים בתוך עצים (גם עצי פרי וגם עצי נוי).

טרמיטים בישראל חיים בעיקר במישור החוף ובשפלת החוף. יחד עם זאת, גם בגליל כבר התגלו מקרים של טרמיטים וכך גם בחלק הדרומי של הארץ. באופן כללי, התופעה מתאפיינת במגמת גידול בשנים האחרונות – כולל זן חדש של טרמיטים שהתגלה בפתח תקווה: הטרמיט הפורמוסי. כדאי לדעת שזהו טרמיט-על, גם בגלל שהוא אוכל יותר מטרמיטים רגילים וגם בגלל שהוא מתרבה מהר יותר מהם (ולכן מהווה מפגע קשוח במיוחד). לא משנה איזה זן של טרמיטים תקף אתכם, מומלץ מאד לבצע טיפול בטרמיטים כמו שצריך וכמה שיותר מהר, פן הבעיה תחמיר ותחייב אתכם להוצאה כספית גדולה יותר באופן משמעותי בהמשך.

איך נראה קן של טרמיטים?

ברוב המקרים, הקן של הטרמיטים נמצא מתחת לאדמה ולכן אי אפשר בכלל לראות אותו. המומחים שלנו כבר איתרו קנים בעומק של מספר מטרים, וידועים גם מקרים שבהם הקן של הטרמיטים נמצא 5 מטרים מתחת לפני השטח. לכן, במרבית המקרים שבהם אנו מגיעים לבדוק קריאות בנוגע לטרמיטים, יש צורך בביצוע הדברת טרמיטים עם קידוח, ואפילו עם מספר קידוחים. בעולם יש גם קנים שבנויים כך שחלק אחד שלהם מתחת לקרקע וחלק שני מעל, כולל מבנים בגובה של מספר מטרים! (הטרמיטים ידועים ביכולות שיתוף הפעולה שלהם, בעבודה היעילה להפליא וגם הכמות הגדולה של הפרטים בכל מושבה תורמת ליכולות הבנייה המרשימות).

הדברה נגד טרמיטים על קיר
מושבת טרמיטים על קיר בבית

איך יודעים שיש צורך בביצוע הדברת טרמיטים בבית?

הטרמיטים הם כאמור חרקים זעירים מאוד וגם חיוורים, ולכן לא קל לזהות אותם, מה גם שהקן שלהם סמוי מהעין. למעשה, יש מקרים רבים שבהם לא נעזרים בשירות של מדביר טרמיטים בגלל שלא מבחינים בחרקים אלה, ורק כשכבר יש נזק ניכר לעין תתחיל המלחמה במפגע. המסקנה המתבקשת: חשוב לגלות ערנות ולשים לב לכל סימן שמעיד על נוכחות טרמיטים אצלכם בבית.

הסימנים העיקריים לטרמיטים בבית:

  • תעלת בוץ – טרמיטים נעים ממקום למקום במנהרות שהם חופרים לעצמם כדי לא להיחשף לשמש. החפירה מייצרת מעין תעלות בוץ, ולכן זהו סימן ההיכר הבולט ביותר.
  • ערימות חול – כשהטרמיטים חופרים בתוך משקוף, עשויות להיווצר ערימות חול קטנות מתחת לאותו משקוף.
  • סימנים לכרסום – טרמיטים אוכלים עץ, וכמויות גדולות ממנו (בוודאי ביחס למידות הזעירות שלהם). האכילה המשותפת והמתמשכת משאירה בשלב מסוים גם סימנים חיצוניים שבהחלט יכולים לעזור לכם להבין שיש צורך בביצוע הדברה נגד טרמיטים, ובהקדם האפשרי.
  • משקופים חלולים – כשיש חשד לנוכחות של טרמיטים במשקוף, אפשר לנקוש עליו. צליל חלול מעיד על כך שהמשקוף אכול מבפנים, ושהגיע הזמן להזמין הדברת טרמיטים מקצועית.
  • כנפיים – בתקופת מעוף הכלולות אפשר במקרים מסוימים להבחין בטרמיטים עצמם (אם כי גם הכנפיים שקופות ולכן לא קל לראות אותן בזמן אמת). אם מצאתם כנפיים שקופות ועדינות על הרצפה, סביר להניח שהן שייכות לטרמיטים מכונפים ושיש צורך לבצע הדברת טרמיטים מקצועית. אם תרצו, תוכלו לצלם את הממצא ולשלוח אלינו – ואנחנו נבחן את התמונה ונעזור לכם להבין האם אכן יש אצלכם טרמיטים בבית.

צפו בנו מבצעים הדברת טרמיטים בבית בבאר יעקב:

מדוע חשוב לבצע הדברת טרמיטים מיד כשמזהים אותם?

באופן כללי, הדברה היא פעולה שלא כדאי לדחות. חרקים שונים גורמים נזק, ומן הסתם לא ייעלמו מעצמם. יש מקרים שבהם ההמלצה מובנת מאליה: אם למשל יש אצלכם עכבר, מן הסתם תזמינו לוכד עכברים מיד. גם כשיש חשד לקיומם של טרמיטים במקום מסוים – אסור להתעכב. ברוב המקרים סביר להניח שהחרקים הזעירים כבר גרמו נזק לא מבוטל. קצב האכילה שלהם מהיר הרבה יותר מכפי שאתם חושבים, הם מתרבים כל הזמן – ולכן כל המתנה רק תחמיר את המצב ותחייב פעולות נרחבות יותר ויקרות יותר. אל תתמהמהו – מיד עם זיהוי הבעיה, הזמינו שירות של הדברת טרמיטים.

למה חשוב למצוא מדביר טרמיטים עם ניסיון?

בגלל שהם זעירים ונוטים להסתתר במחילות שהם חופרים לעצמם ובתוך משקופים ורהיטים, הדברת טרמיטים היא אתגר מורכב. בהתאם, לא כל חברה שמספקת שירותי הדברה יודעת להתמודד עם פלישת טרמיטים, אלא רק חברות שצברו ניסיון ספציפי. קסם הדברות רשמה הצלחות מוכחות רבות בטיפול בטרמיטים, והניסיון שצברנו מתורגם לניטור מדויק של השטח, איתור כל המקומות שיש בהם טרמיטים וחיסולם בזמן קצר ככל האפשר.

מדביר טרמיטים ניר יזדי
לקוחות ממליצים על הדברת הטרמיטים שלנו

האם ריסוס טרמיטים פותר את הבעיה?

שימו לב: ריסוס נגד טרמיטים אינו יעיל, וזאת מהסיבה הפשוטה שהטרמיטים מחופרים במנהרות או נמצאים בתוך פריטי עץ מסוגים שונים – ולכן הריסוס לא יגיע אליהם.

טיפול בטרמיטים משתנה בהתאם למיקום שבו הם נמצאים: בתוך הבית, בתוך משקוף, ברהיט מסוים, בעץ בחצר, בפרגולה וכו'. אנחנו מתאימים את שיטת העבודה למיקום ולפרמטרים רלוונטיים נוספים כדי להגיע לתוצאה הרצויה, השמדת כל הטרמיטים עד האחרון שבהם וחיסול המושבה.

איך מתבצעת הדברת טרמיטים בבית?

בתוך הבית, הדברה נגד טרמיטים כוללת קידוחים הכרחיים ברצפה. אנחנו קודחים חורים בצמוד לקירות, במרווחים של בערך 30 או 40 ס"מ בין חור לחור. לתוך כל חור כזה אנחנו מזרימים חומרי הדברה מתקדמים שמובילים להרג החרק. הפעולה האפקטיבית ביותר היא הרס מערכת העיכול של הטרמיטים, וכשמערכת חיונית זו לא ממלאת את תפקידה, המוות כמובן בלתי נמנע. לאחר הזרמת חומרי הדברה לטרמיטים אל מתחת לרצפה, אנחנו סותמים את החורים והבית חוזר לקדמותו.

חשוב להדגיש כי קידוח במסגרת תהליך הדברת טרמיטים מתבצע באמצעות ציוד מיוחד ובזהירות מרבית על-מנת לא לפגוע בצינורות או בתשתיות חיוניות אחרות.

הדברת טרמיטים על קיר
סימני טרמיטים על קיר

האם ניתן לבצע הדברת טרמיטים ללא קידוח?

כמעט ואף פעם לא. האופציה היחידה שלכם להסתפק בביצוע של הדברת טרמיטים ללא קידוח היא זיהוי הבעיה מהר מאד, טרם בניית קן טרמיטים משמעותי. בשום מקרה אחר הדברת טרמיטים ללא קידוח לא תצליח לפתור את הבעיה במלואה. לכן, חשוב מאד שברגע שאתם מזהים סימנים לטרמיטים ועולה אצלכם החדש, תפנו כמה שיותר מהר למדביר מומלץ ובעל ניסיון. רק כך תוכלו להימנע מסיפור גדול שכולל קידוחים במקומות שונים בבית שלכם. אנחנו כמובן נגיע לבדיקה מקצועית ונבדוק היטב אם יש צורך בביצוע קידוח או שאכן ניתן להסתפק בביצוע הדברה נגד טרמיטים ללא קידוח.

מה עושים כשיש טרמיטים מעופפים?

הטרמיטים המעופפים מתעופפים כאמור כדי להתרבות. מעוף הכלולות נמשך 72 שעות, ולאחר פרק זמן זה הכנפיים נושרות מעצמן והטרמיט לא יכול יותר לעוף. תהליך ההתרבות אינטנסיבי מאוד, כשיש טרמיטים מעופפים שמטילים ביצה בכל כמה שניות. על-מנת לעצור את ההתרבות, חשוב להזמין מיד אנשי מקצוע מתאימים. במקרה ספציפי זה, ריסוס טרמיטים עשוי להיות דווקא יעיל ויש עוד דרכים לחסל את החרקים המעופפים.

מאחר שאותם טרמיטים מכונפים הם חלק ממושבה, קרוב לוודאי שיש בסמוך אליכם עוד הרבה מאוד טרמיטים בלי כנפיים ונסתרים מהעין. מדביר טרמיטים מנוסה יזהה את המקומות הנגועים, ויספק מענה לא רק לטרמיטים המעופפים אלא לבעיה כולה.

הדברת טרמיטים במשקוף דלת
טרמיטים במשקוף דלת
זיהוי טרמיטים על קיר
מושבת טרמיטים גדולה על קיר

איך לשמור על משקוף שחדרו אליו טרמיטים?

המשקופים בבתים של בני האדם עשויים מעץ, ולכן זהו אחד המקומות המועדים לפורענות כשטרמיטים פולשים לבית. זיהוי טרמיטים במשקוף מתבצע ע"י נקישה עליו והאזנה לצליל המתקבל – צליל עמום מעדיף על משקוף חלול, והסיבה לכך היא מתקפת טרמיטים.

טיפול במשקופים שנאכלים מבפנים מתבצע ע"י הזרקת חומרי הדברה ייעודיים לטרמיטים. יש חומרים בצורת ג'ל ויש חומרים בצורת קצף. הבחירה ביניהם היא בהתאם למאפיינים הספציפיים בכל מקום.

האם ניתן לבצע הדברה נגד טרמיטים בתוך קיר גבס?

עוד פריט בבית שעלול למשוך אליו טרמיטים הוא קיר גבס. ביותר ויותר בתים ודירות ניתן למצוא קירות גבס, וגם הם מכילים את אותה תאית שהטרמיטים מסוגלים לעכל כדי לחיות ולהתרבות. הפתרון המקובל במצבים אלה הוא הזרקה ישירה של חומרי הדברה אל תוך הקיר. במקרים חמורים עלול להיווצר צורך לפרק את קיר הגבס, וזוהי עוד סיבה לכך שאסור לדחות הזמנת מדביר טרמיטים.

איך מטפלים ברהיט נגוע?

במקרה של רהיט נגוע, מדביר טרמיטים פועל בדרך אחרת לגמרי: איוד. מהות האיוד היא השמדת החרקים באמצעות גז. על-מנת שהגז לא יתנדף באוויר עוטפים את הרהיט בניילון נצמד, ואז מזריקים לתוכו את הגז שיחסל את הטרמיטים. חשוב להדגיש כי פעולה זו לא מתבצעת אצלכם בבית אלא במקום שמיועד למטרה ספציפית זו. בדרך כלל נדרשים מספר ימי עבודה עד שהאיוד משיג את מטרתו וכל הטרמיטים מתים. אנחנו נגיע אליכם, ניקח כל רהיט שעלול להיהרס בגלל התיאבון של הטרמיטים, נטפל בהם ולאחר השלמת האיוד נחזיר אליכם את הרהיטים.

מה כולל טיפול בפרגולה עם טרמיטים?

בישראל יש שפע ימים שמשיים, והרבה מאוד שעות שבהן אי אפשר לשבת בחצר או במרפסת בגלל עוצמת הקרינה. כתוצאה מכך, ניתן למצוא בלא מעט בתים ודירות פרגולות. חלק מהפרגולות עשויות מאלומיניום וחלק מעץ – ואלה העשויות עץ עלולות למשוך טרמיטים שישמחו לאכול אותן.

כשמתגלים טרמיטים בפרגולה, טיפול יעיל בטרמיטים יהיה הזרקת חומר הדברה נגד טרמיטים ישירות אל הקורות. יש כמה סוגים של חומרים מתאימים, כשחלקם הוא בצורה של ג'ל ואחרים בצורת קצף. בנוסף, יש לנטר היטב את החצר כדי למצוא מקומות נוספים שיש בהם טרמיטים. אם הם עדיין לא חדרו אל הבית עצמו, נקים "חומת מגן" שתמנע מהם את המעבר שעלול לגרום לנזקים קשים.

איך עליכם להתכונן לקראת הדברה נגד טרמיטים?

כל הדברת מזיקים מחייבת היערכות מתאימה. מדביר טרמיטים אחראי יספק לכם הנחיות מפורטות לקראת הגעתו. באופן עקרוני, בני הבית מתבקשים לצאת ממנו לשעה עוד לפני שמתחילה הזרמת חומרי ההדברה לתוך החורים ברצפות. כשיש פעוטות, אנשים בעלי מחלות כרוניות או נשים הרות, כדאי לשקול לקחת מקדם ביטחון ולחזור רק לאחר 3-4 שעות.

פעולה נוספת מתבקשת לקראת הדברת טרמיטים היא פינוי האזורים שליד הקירות כדי שאפשר יהיה לקדוח שם את החורים הנחוצים. כמו כן, אסור להשאיר חשופים מאכלים מכל סוג, כלי אוכל וכל פריט אחר שלא כדאי שייחשף לחומרי הדברה, גם אם הם בטוחים לחלוטין.

הדברה לטרמיטים ידידותית לבני אדם ולסביבה

אחת האיכויות העיקריות של קסם הדברות היא השימוש בחומרים ידידותיים – גם לבני אדם וגם לסביבה. למעשה, אנחנו משתמשים בחומרים טבעיים בלבד, ללא כימיקלים שכידוע לצד התועלת שהם מספקים טמונות בהם גם סכנות. זוהי כמובן הדברה ירוקה, מתקדמת ובטוחה, והכי חשוב, אפקטיבית להפליא.

אצלנו משלמים על הדברת טרמיטים מחיר הוגן

בגלל המורכבות שלה, לביצוע הדברת טרמיטים מחיר יחסית גבוה בהשוואה להדברות אחרות (נגד נמלים, נגד ג'וקים וכו'). אנחנו גובים עבור כל טיפול בבעיית טרמיטים מחיר הוגן מאוד, ומתחייבים לתמורה מלאה לכספכם – חיסול מוחלט של המושבה שמזיקה לבית שלכם – עם אחריות ל-5 שנים בכתב. בטבלה שלפניכם תוכלו למצוא דוגמאות לעבודות שביצענו, כולל פירוט אופן הפעולה והמחיר ששולם.

הדברה נגד טרמיטים בבית פרטי בשטח 60 מ"ר וחצר גדולה

ההדברה כללה קידוח חורים ברצפה והזרמת חומרים שחיסלו את כל הטרמיטים. בנוסף, טיפלנו בחצר על-מנת למנוע הגעת טרמיטים נוספים לבית

25 ₪ למ"ר

הדברה בדירת 4 חדרים, ללא קידוח

זיהינו טרמיטים ב-2 משקופים וטיפלנו בהם, וכמו כן הזרקנו רעל ייעודי לרצפה

320 ₪

הדברת טרמיטים ברצפת פרקט

יצרנו הפרדה מוחלטת בין הפרקט לאדמה וחיסלנו את כל הטרמיטים שפגעו בחיפוי הרצפה

2,500 – 1200 ₪

הדברת טרמיטים בפרגולה בחצר

הזרקת ג'ל אל קורות העץ ויצירת מחסום בין החצר לבית

25 ₪ למ"ר

איוד שידה עתיקה

לקחנו את השידה אל המקום שבו מתבצע האיוד, השמדנו את כל הטרמיטים והחזרנו את השידה לבית

250 ₪

מה כוללת בדיקת טרמיטים לפני בנייה?

שירות נוסף שמספקת קסם הדברות הוא בדיקה לפני בנייה. כאמור, במקרים רבים הקן של הטרמיטים נמצא עמוק באדמה. כשמעבירים חול ממקום למקום, ייתכן שהוא מכיל גם את החרקים המזיקים האלה. כתוצאה מכך, בכל אתר בנייה עלולה להיות נוכחות של טרמיטים שימתינו בסבלנות להשלמת הקמת המבנה, ואז יתחילו לאכול אותו.

מאחר שהדברת טרמיטים במבנה קיים היא פעולה מורכבת ויקרה, מומלץ בחום להקדים תרופה למכה. איתור טרמיטים באתר בנייה חוסך עוגמת נפש בעתיד והוצאות כספיות משמעותיות, ועוד כדאי לדעת שיש רשויות מקומיות שכבר מחייבות בדיקה כזו על-מנת להעניק היתר אכלוס למבנה. בכל מקרה, חשוב לבחור בחברה בעלת ניסיון שלא תפספס טרמיטים אם הם אכן מתחבאים באדמה.

טיפול בטרמיטים בזמינות גבוהה מאוד – כולל מהיום להיום

ברור לנו לחלוטין שבתחום ההדברה מרכיב הכרחי במצוינת בשירות הוא זמינות מרבית, כולל אפשרות להגיע מהיום להיום. הניסיון הרב שצברנו מתורגם להתנהלות יעילה, ולכן אנחנו יכולים להבטיח וגם לקיים הגעה מהירה מאוד לכל מטרה – ריסוס נגד טרמיטים, הדברת מכרסמים, הדברת עש המזון, חיסול קן צרעות, הדברת ג'וקים ועוד ועוד.

שירות בכל אזור המרכז והשרון וייעוץ מקצועי מקיף

קסם הדברות מספקת מגוון רחב של שירותים, על בסיס ניסיון של למעלה מ-20 שנה, במרכז הארץ ובשרון. באתר תוכלו למצוא רשימה מפורטת של אזורי הדברה, וניתן כמובן גם לפנות אלינו כדי לברר האם נוכל להגיע גם אליכם ולסייע לכם להיפטר מהטרמיטים. מוזמנים ליצור איתנו קשר גם לקבלת ייעוץ מקצועי – ללא התחייבות מצדכם אלא רק שלנו, למתן תשובות מפורטות, עדכניות ומועילות מאוד.

מחיר הדברת טרמיטים:

השאירו פרטים לקבלת שירות:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא הדברת טרמיטים:

אתם מוזמנים לפנות אלינו באתר או לחייג 1-700-506-300 ומדביר טרמיטים מומלץ מטעם החברה ייצור עמכם קשר ויתאם הגעה לטיפול במפגע.

כל המדבירים שלנו עברו הכשרה מקצועית ויש להם תעודה מטעם המשרד לאיכות הסביבה שמאפשרת להם לבצע הדברת טרמיטים.

אנו פועלים בכל אזור גוש דן וגם מעבר לכך – צפונה ודרומה.

המדבירים שלנו מהירים ויעילים. הם יגיעו אליכם תוך כמה שעות מרגע הפנייה אלינו.

תלוי בהיקף הנזק שכבר נגרם, ולכן מומלץ לפעול בהקדם. בדרך כלל נצליח להציל את הרהיטים שלכם.

מאחר שריסוס נגד הטרמיטים הוא פעולה מורכבת שכוללת כמה וכמה פעולות, בדרך כלל נדרשות מספר שעות עבודה.

לא. הם גורמים "רק" נזק לתשתיות השונות.

לא. כן אפשר לצמצם את הסיכון בשלב הבנייה, באמצעות בדיקות מקצועיות.

לא, אבל הם כן מסוגלים לנצל סדקים זעירים ביותר כדי להגיע ליעד שלהם – כל מקום שיש בו עץ.

כי יש לנו ניסיון של 20 שנים בהדברת כל סוגי המזיקים. כי יש לנו ניסיון ספציפי בטיפול בטרמיטים. כי יש לנו את הידע שמבטיח חיסול של כל המושבה כך שהבית שלכם יהיה מוגן באמת. כי אנחנו יודעים איך להדביר טרמיטים גם בלי כימיקלים מזיקים בעצמם. כי אנחנו מתנהלים בזמינות גבוהה ומגיעים בדיוק בזמן שקבעתם איתנו. וגם כי אנחנו מקפידים על שירות אדיב ומחירים הגונים מאוד.

כל אחד יכול לקנות חומרי הדברה. יחד עם זאת, מדבירים שאינם מוסמכים עלולים לגרום נזק בלתי הפיך לסביבה, לדיירים ולעצמם.

המדבירים בקסם הדברות הנם מוסמכים ומורשים, אתם יכולים להיות רגועים לגבי בטיחותכם, ולגבי פתרון הבעיה שממנה אתם סובלים.

מחפשים מדביר מקצועי? חייגו עכשיו לקסם הדברות! ותקבלו פתרון מהיר וחד משמעי!

מדבירים מורשים:

מדביר מוסמך ניר יזדי

מהעיתונות:

מעריב
מידע להעשרה מהאתר:
הדברת כיני יונים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת כיני יונים

אם חשבתם שיונים הם מטרד מרעיש ומציק לאדם האורבני – אתם לא מאוד טועים. אלא מה, שזה לא מסתכם רק ברעש והנוצות שהיונה מביאה עמה.

קרא עוד »
הדברת דבורים וצרעות בזול
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת דבורים

הדברת דבורים בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! כולנו מכירים דבורים, יודעים לזהות אותן, לפחד מהן כשצריך, ממה הן ניזונות ואפילו להתחפש אליהן בפורים. כמו

קרא עוד »
הדברת רימות
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת רימות

  למה להזמין הדברת רימות? הרימות או בשמן העממי ״תולעים״, הן מסוג החיות שלצערנו כולנו נתקלנו בהן. בבית, בחצר, או אפילו על חיית המחמד –

קרא עוד »
הדברת כנימות
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת כנימה קמחית

הדברת כנימות שתשים סוף למפגע ב-100%, באחריות! אם אתה גנן או אדם שיש לו גינה יפה וצמחיה מטופחת, אתה צריך להרגיש מאוד מאוים מכנימות. הכנימות

קרא עוד »
הדברת צרעות בבית ובגינה
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת צרעות

הדברת צרעות בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! כולנו שמענו על צרעות, אבל מה אנחנו באמת יודעים עליהן? איזה נזק הן גורמות? האם צריך והכרחי

קרא עוד »
הדברת תיקן גרמני במקצועיות
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת תיקן גרמני

הדברת תיקן גרמני בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! תיקנים גרמניים אלו חרקים ידועים לשמצה, ומבין הסוגים שהכי קשה להדביר, בגלל שהם חסינים לחומרי הדברה

קרא עוד »
הדברת תיקן פסים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת תיקן פסים

הדברת תיקן פסים? שירותי הדברה ירוקה לכל סוגי התיקנים והמזיקים כולל כתב אחריות! ✔️שירות מקצועי מא' – ת'. ✔️ שימוש בחומרים נטולי ריח וכימיקלים. ✔️צוות

קרא עוד »
הדברת נדלים בבית ובגינה
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת נדלים

הדברת נדלים בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! מזיקים יכולים להפוך לאורחים ממש לא רצויים בבית, לגרום לאי נוחות ואפילו ליצור סיכונים בריאותיים פוטנציאליים. ישנם

קרא עוד »
הדברת תיקן אמריקאי מקצועית
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת תיקן אמריקאי

הדברת תיקן אמריקאי בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! ג'וק אמריקאי הוא אחד החרקים הנפוצים ביותר בישראל, וכמעט שאין בית או עסק שלא ייתקל בו.

קרא עוד »
הדברת קרציות
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת קרציות

״קרצייה״ נהפכה להיות מילה נרדפת למישהו שהוא מציק, נטפל ונדבק. אך למי שיש כלב יודע על בשרו (ועל בשר כלבו) כי הקרצייה היא הרבה מעבר

קרא עוד »
הדברת זחלים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת זחלים

כולנו יודעים שכל פרפר יפה ומרהיב מתחיל את חייו בתור זחל. אגדות רבות נכתבו בנושא, ותמיד סופו של הזחל הוא טוב ויפה – הוא נהפך

קרא עוד »
הדברת נמלי אש
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת נמלי אש

הדברת נמלי אש? שירותי הדברה לנמלים ונמלי אש יסודיים ובטוחים 24 שעות! ✔️ מקצוענים בהדברה ירוקה ובטוחה לסביבת הבית. ✔️ מחירים משתלמים במיוחד + אחריות

קרא עוד »
הדברת פשפש הכותנה
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת פשפש הכותנה

פשפש הכותנה הוא בן למשפחת הפשפשים, כאשר להבדיל משאר הפשפשים הוא מזיק בעיקר לצמחי הכותנה. הצוות של קסם הדברות מתמחה בהדברת פשפש הכותנה. אנו מתמחים

קרא עוד »
הדברת דג הכסף
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת דג הכסף

מי הוא דג הכסף ולמה להזמין הדברת דג הכסף? דג הכסף (או בשמו המדעי – זנב-זיף כספי) הוא חרק קטן וחסר כנפיים אשר צבעו בהיר

קרא עוד »
הדברת תהלוכן אורן
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת תהלוכן האורן

תהלוכן האורן הוא אחד הזחלים הנפוצים בישראל אך משום מה הוא כמעט ואינו מוכר. וודאי ראיתם אותו הרבה, אך כנראה שלא שמעתם עליו או שלא

קרא עוד »
מדביר תולעי עץ

במאמר הבא נתמקד בתולעת עץ וננסה להסביר מה עומד מאחורי המזיק הזה. למה מומלץ לקרוא למדביר תולעי עץ מקצועי וכיצד ניתן לטפל בו. תולעי עץ?

קרא עוד »
הדברת אורי כדורי
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת אורי כדורי

הדברת אורי כדורי? אחד החרקים (או יותר נכון, ״פרוקי רגליים״) החביבים ביותר שיש בישראל ושכולנו מכירים מהילדות נקרא ״אורי כדורי״. שמו בעגה המדעית הוא ״טחבית״,

קרא עוד »
הדברת חיפושית הזבל
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת חיפושית זבל

מיהי חיפושית הזבל? ולמה לצריך לקרוא להדברת חיפושית זבל? כנראה שאין חיה עם שם יותר מסגיר ומשעשע כמו ״חיפושית זבל״. חיפושית זבל, כשמה כן היא,

קרא עוד »
הדברת נמלים ברכב
הדברת נמלים
protoblo_admin
הדברת נמלים ברכב

אם חשבתם שהתפשטות נמלים בבית זה סיוט, וודאי לא נתקלתם בהתפשטות נמלים ברכב שלכם. נמלים ברכב זו בעיה מטרידה ומעצבנת שלמרבה הצער חלק מבעלי הרכב

קרא עוד »
הדברת נמליים מעופפות עם כנפיים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת נמלים מעופפות עם כנפיים

נמלים מעופפות עם כנפיים? איך להיפטר מהנמלים המציקות האלו? עם קסם הדברות! ✔️ מותאם למגזר העסקי ולחברות. ✔️ניתן לתאם איתנו שירותי הדברה קבועים על בסיס

קרא עוד »
הדברת חדקונית הדקל בזול
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת חדקונית הדקל

אצלנו מבצעים הדברת חדקונית הדקל + טיפול מונע חדקונית הדקל – מי היא? מה הנזק שעושה ולאילו עצים? כיצד מטפלים במפגע ואילו פתרונות ישנם? ומה

קרא עוד »
הדברת ברחשים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת ברחשים

אף אחד לא סובל את הברחשים, הזבובים הזעירים שיכולים לעקוץ בני אדם, חיות מחמד ובעלי חיים. כשמדובר בהדברת ברחשים יש צורך בשימוש אמצעים מתקדמים להדברה

קרא עוד »
הדברת זבובונים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת זבובונים

אם ראיתם זבובים קטנים במטבח שלכם, כנראה שהם זבובי פירות, המכונים גם זבובונים. הדברת זבובונים של קסם הדברות פועלת ב-2 מישורים: טיפול ריסוס והדברה מתקדם

קרא עוד »
הדברת עקרבים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת עקרבים

הדברת עקרבים? אל תנסו להדביר בעצמכם! השאירו לנו את העבודה המסוכנת. ✔️ מכירים את כל סוגי המזיקים ✔️ מגיעים עד בית הלקוח בפריסה ארצית רחבה.

קרא עוד »
הדברת פסוקאים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת פסוקאים

אנשים רבים לא מבינים שיש להם בעיית פסוקאים עד שהבית כבר מלא בהם. פסוקאים מכונים "כיני ספרים". הם אינם כינים, אך אכן נמצאים בסביבת ספרים.

קרא עוד »
הדברת קרדית האבק
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת קרדית האבק

הדברת קרדית האבק? כולנו מכירים מישהו שאלרגי לקרדית האבק, וזהו אכן אחד הגורמים העיקריים לתגובות אלרגיות בבני אדם ברחבי העולם. הדברת קרדית האבק? צרו קשר

קרא עוד »
הדברת פשפש הברונזה
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת פשפש הברונזה

הדברת פשפש הברונזה? שירותי הדברה ירוקה לכל סוגי הפשפשים כולל פשפש הברונזה! ✔️ שירות סביב השעון. ✔️ שירות 24 שעות בפריסה ארצית. ✔️תעודת אחריות על

קרא עוד »
הדברת פרעוש החתול
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת פרעוש החתול

מי אתה פרעוש החתול? הכל היה יותר קל אם החתול שלכם היה יודע לדבר אבל עד אז, הזמינו קסם הדברות!  ✔️מתאים לכל סוגי החתולים. ✔️הדברה

קרא עוד »
הדברת יתוש הנמר האסייתי
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת יתוש הנמר האסייתי

יתושים עלולים לגרום להדבקה של מחלות רבות ואף אקזוטיות: מלריה, קדחת, זיקה. ובדיוק מסיבות אלו, הדברת יתוש הנמר האסייתי צברה תאוצה בשנים האחרונות. יתוש הנמר

קרא עוד »
הדברת זבוב הבית
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת זבוב הבית

״זבוב הבית״ הוא כינוי לזבוב המצוי הנמצא אצל כולנו בבתים חדשות לבקרים. הוא מגיע כמו בן בית, ומציק כמו אורח בלתי רצוי, הדברת זבוב הבית

קרא עוד »
הדברת תיקן מזרחי
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת תיקן מזרחי

הדברת תיקן מזרחי? תיקנים, או בשמם העממי – ג'וקים, הם מזיקים שאף אחד לא אוהב, ואף אחד לא רוצה למצוא מסתובבים בבית שלו. אך כמה

קרא עוד »
הדברת נמלים במטבח

הדברת נמלים במטבח שתפתור את הבעיה ב-100%! נמלים הן חיות מאוד נחושות, אשר מקדישות את כל המשאבים שלהן למציאת מזון והבאתו לקן. זו הסיבה שנראה

קרא עוד »
הדברת חיפושיות
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת חיפושיות

הדברת חיפושיות? שימו סוף לחיפושיות ולנזקים! טיפול מונע לטווח ארוך כולל חיטוי משטחים. ✔️ הדברה ירוקה מותאם גם לבעלי חיים בבית. ✔️ שירות מקצועי בפריסה

קרא עוד »
הדברת ג'וקים מקצועית
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת ג'וקים

הדברת ג'וקים עם אחריות לפתרון מלא ב-100%! על פני כדור הארץ קיימים לא פחות מ- 4,500 סוגי ג׳וקים, אך רק חלקם מטרידים אותנו בסביבת המגורים

קרא עוד »
הדברת זבובים בגינה ובבית
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת זבובים

הדברת זבובים בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! בכל הנוגע לזבובים, העולם מתחלק לשניים – כאלו שעבורם זבובים הם מטרד, וכאלו שעבורם זבובים הם מטרד

קרא עוד »
הדברת חרקים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת חרקים

הדברת חרקים ? כנראה שאתם ממש צריכים אותנו: למצוא חרקים בבית זה אחד הדברים המטרידים שיש. בין אם זה ג׳וק, פשפש או סתם חרק שאנחנו

קרא עוד »
הדברת יתושים בחצר ובבית
הדברת מזיקים
protoblo_admin
ריסוס נגד יתושים

הדברת יתושים בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! ים, שמש, אבטיח, טיולים ולימונדה צוננת הם דברים נפלאים שמביא עמו הקיץ. אך לצד כל השמחה והכיף,

קרא עוד »
הדברת מעופפים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת מעופפים

יש כמה מיני חרקים מעופפים שמטרידים אותנו באופן קבוע בביתנו, כאשר הבולטים ביותר ביניהם הם הזבוב, העש והיתוש. הדברת מעופפים זה לא עסק למתחילים! ישנם

קרא עוד »
הדברת עכבישים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת עכבישים

מבין כל החרקים והג׳וקים שנמצאים אצלנו בבית או במשרד במקרים של הדברת עכבישים דרוש יותר מקצת "אומץ". יתרה מכך, אנו ממליצים לקרוא למומחה ולא לקחת

קרא עוד »
הדברת עש
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת עש

אם יש חיה מזיקה אך חמודה שמסתובבת בבית, היא ללא ספק עש. ✔️ הדברת עש? בקסם הדברות מתמחים באיתור וטיפול ב"עש הבגדים"! ✔️  מגיעים עד

קרא עוד »
הדברת פרעושים בבית ובגינה
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת פרעושים

הדברת פרעושים בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! אין דבר מתגמל יותר מאשר לגדל חיות מחמד, אך חיות המחמד האהובות שלנו יכולות להביא איתן פרעושים

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה מחיר פצצה
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת פשפש המיטה

הדברת פשפש המיטה עם אחריות לפתרון מלא! פשפש המיטה הוא חרק קטן אבל בעל תיאבון גדול. הנוכחות שלו בחדר השינה או בכל מקום אחר בבית

קרא עוד »
הדברת פשפשים מחיר זול
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת פשפשים

הדברת פשפשים בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! פשפשים בבית ובגינה יכולים להיות מאוד מעיקים, ולהשפיע על איכות החיים שלכם במידה משמעותית. בעוד שטיפול בפשפשים

קרא עוד »
הדברת תולעים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת תולעים

הדברת תולעים? שירותי הדברה ירוקה לכל סוגי התולעים כולל אחריות על העבודה! ✔️ הדברה ירוקה מאושרת על ידי המשרד להגנת הסביבה ✔️ שירות אקספרס מהיר

קרא עוד »
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה
שלחו לנו וואטסאפ