הדברת מזיקים

מחפשים מדביר מקצועי? השאירו פרטים ונחזור אליכם

תוכן עניינים
הדברת מזיקים בגינה

הדברת מזיקים שתפתור את הבעיה ב-100%!

הדברת מזיקים מסוגים שונים בחברת קסם הדברות מתבצעת באופן בטוח וידידותי לסביבה, תוך שימוש באמצעים מתקדמים ובחומרי הדברה ירוקה. ריסוס נגד מזיקים בבית ובגינה שתבצעו עם המדבירים המוסמכים שלנו יבטיח לכם שקט ממזיקים.

כאשר מדובר במזיקים הדברה מקצועית היא הטיפול היעיל ביותר כנגדם. אנו בחברת קסם הדברות מתמחים בביצוע ריסוס נגד מזיקים מכל הסוגים ומספקים שירות מקצועי שיעניק לכם שקט נפשי וסביבה נעימה. אנחנו זמינים לשירותכם 24 שעות ביממה בפריסה ארצית ומבצעים הדברת מזיקים במחירים משתלמים במיוחד. עם 20 שנות ניסיון בתחום, צברנו אלפי לקוחות מרוצים, להם אנחנו מבצעים הדברה על בסיס קבוע מדי שנה. נשמח שתצטרפו לרשימת הלקוחות המרוצים שלנו.

מתלבטים לגבי המועד המושלם לביצוע ריסוס נגד מזיקים בגינה? סקרנים לגבי שיטות טבעיות להדברת מזיקים? מעוניינים לדעת מהם הפתרונות האפשריים ומהן העלויות? בעמוד זה יש לנו את כל התשובות בשבילכם.

פנו אלינו עכשיו לקבלת הצעת מחיר!

הדברת מזיקים בבית ובגינה עושים רק עם קסם הדברות!

הדברת מזיקים שתפתור את הבעיה אחת ולתמיד!

✔️ ייעוץ ראשוני חינם לגמרי – ללא עלות

✔️ ריסוס נגד מזיקים בגינה ובבית בזמינות 24/7
 
✔️ מדביר מזיקים מורשה מטעם המשרד להגנת הסביבה
 
✔️ שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה  – הדברה נגד מזיקים ירוקה
 
✔️ הרחקת מזיקים בשיטות סופר יעילות!
 
✔️ הדברת מזיקים מחיר הכי משתלם בארץ – החל מ-250 ₪ בלבד!
 
✔️ שירותי הדברת מזיקים בבבית בפריסה ארצית רחבה
 
✔️ הדברת מזיקים בדשא, בחצר , במרפסת ובכל מקום אחר
 
✔️ כתב אחריות על כל ביצוע ריסוס נגד מזיקים!

להצעת מחיר חייגו עכשיו:

1-700-506-300 ☎️

צפו בנו בעת ביצוע ריסוס נגד מזיקים בבית פרטי:

הדברת מזיקים מקצועית מכל הסוגים

נמלה היא בעל חיים זעיר ביחס לבני אדם, ובכל זאת היא עלולה לגרום לנו לנזקים משמעותיים. גם נוכחות של תיקנים, עכבישים, פרעושים, פשפשים וחרקי מזון מובילה לפגיעה באיכות החיים שלנו, ועוד אורחים לא רצויים בבתים ובעסקים הם עכברים, חולדות, צרעות, תולעים, זבובים וכנימות. בכל המקרים הנ"ל, הפתרון הוא הדברת מזיקים מקצועית – ולנו יש את הניסיון והידע לטפל בכל בעיה במהירות וביעילות. בנוסף, אנחנו מקפידים להשתמש בחומרי הדברה טבעיים ובשיטות מתקדמות על-מנת שלא תיחשפו לכימיקלים שעלולים להיות מזיקים בעצמם, ומספקים שירות הדברת מזיקים במחירים הוגנים.

20 שנות ניסיון בביצוע הדברת מזיקים

המפתח העיקרי להצלחת הדברת מזיקים בבית ובגינה, כלומר לחיסול מהיר ככל האפשר של כל אותם חרקים או מזיקים אחרים, או לחילופין הרחקתם מהבית, הוא ניסיון. קסם הדברות פועלת בתחום כבר יותר מ-20 שנה, כך שצברנו ניסיון רחב היקף, כולל בנושאים ספציפיים כגון הדברת טרמיטים, הדברת פשפשי מיטה או טיפול בחדקונית הדקל. הניסיון מאפשר לנו לזהות מיד את סוג המזיקים שאיתם אתם מתמודדים, להבין מהי שיטת הפעולה האופטימלית בהתאם למאפיינים הספציפיים של הבית, החצר או העסק (או כל מקום אחר) – וליישם את הפתרון הנכון ביותר בדרך הנכונה ביותר.

בהתאם, אנחנו יכולים להבטיח, וגם לקיים, שירותי הדברה שמקנים שקט נפשי אמיתי – כך שאתם לא תצטרכו להתמודד עם המראה של ג'וק מעופף מעל לראש שלכם, נחיל נמלים במטבח, קורי עכביש שמתפשטים ברחבי התקרה, עקיצות של פרעושים או פשפשים, עכבר שמגיח בלילות ועוד.

הדברת מזיקים בבית – עם חומרים בטוחים בלבד

בעבר, הדברת מזיקים התבססה על זרחנים אורגניים. הסיבה לכך הייתה פשוטה: חומרים אלה קוטלים חרקים מסוגים שונים באפקטיביות רבה. הבעיה היא שעם השנים עוד ועוד מחקרים גילו שלזרחנים אורגניים יש גם תופעות לוואי שעלולות להיות מזיקות אפילו יותר מהמזיקים שבהם הם נלחמים.

בין השאר עלולים חומרים אלה לגרום לקשיי קשב וריכוז, ולהחמיר את המצב אצל ילדים (וגם מבוגרים) שממילא לא מצליחים לשמור על ריכוז לאורך זמן או על קשב מלא. תופעה מסוכנת נוספת היא פגיעה מתמשכת ומצטברת במערכת העצבים. למעשה ישנם חומרים שאף הוצאו מחוץ לחוק – כך למשל ב-2021 החליט המשרד להגנת הסביבה לאסור על השימוש ב-10 חומרי הדברה פעילים ובהם קוטלי חרקים וקוטלי עשבים, וכן להגביל במידה משמעותית את אפשרות השימוש בעוד 33 חומרים בעייתיים.

אנחנו מבצעים הדברת מזיקים בבית ובגינה אך ורק עם חומרים בטוחים לחלוטין – כאמור חומרים טבעיים, או אם תרצו: הדברה ירוקה.

הדברת מזיקים בגינה – בלי לפגוע בצמחיה

לא רק בבית: גם בגינה עלולים להופיע מזיקים משלל סוגים ולפגוע בצמחיה. רשימת החרקים שכדאי מאוד לדעת לזהות וכמובן לפעול נגדם באופן נחרץ כוללת את הכנימה הקמחית, כנימות עלה, אקריות, תריפסאים, ערצבים וגם סוגים רבים של זחלים וביניהם עש המנהרות ופרודניה.

הדברת מזיקים בגינה מתבצעת גם היא באמצעות חומרים ידידותיים לסביבה, לבני אדם ולצמחים שאותם אתם מטפחים אצלכם בחצר, ואצלנו היא מתבצעת כאמור על ידי מדביר מזיקים בעל 20 שנות ניסיון.

הדברת מזיקים בעסק – בזמינות גבוהה במיוחד – מהרגע להרגע!

בנוסף לשירות הדברת מזיקים בבית ובחצר, אנחנו מבצעים הדברת נמלים, ג'וקים, חרקי מזון, זבובים, יתושים וחרקים אחרים גם בעסקים.

הדברת מזיקים בעסק היא שירות חיוני במיוחד. אם בבית החרקים עלולים להזיק ומעוררים אי נוחות, במקום שמתבצעת בו פעילות עסקית נוכחות של ג'וקים, עכברים או תולעים עלולה לפגוע באופן אנוש בתדמית של העסק, לגרום לשלילת רישיון העסק לפרק זמן מסוים ולייצר הפסדים כספיים משמעותיים. בהתא,ם אחת האיכויות הקריטיות של שירות זה היא זמינות מרבית – אנחנו נגיע אליכם תוך זמן קצר ונפתור עבורכם את הבעיה, כך שתוכלו לחזור לשגרת פעילות מלאה במהרה.

מה חשוב לדעת לפני ריסוס נגד מזיקים?

הדברת מזיקים, מכל סוג, מחייבת היערכות מתאימה. אמנם אנחנו משתמשים כאמור בשיטות ירוקות, אבל כשמתבצע ריסוס נגד מזיקים חשוב לאסוף את כל הפריטים הרגישים כך שהם לא ייחשפו לריסוס: כלי אוכל, מאכלים, הצעצועים של הילדים, קערת המים של החתול, מברשות השיניים ועוד. כמו כן, יש להרחיק רהיטים וחפצים אחרים מהקירות, מפני שבאזורים אלה הריסוס חשוב במיוחד (מפני שרוב החרקים אוהבים לנוע בסמוך לקירות, שם הם מרגישים מוגנים יותר). ישנן הדברות שכוללות ריסוס נגד מזיקים בתוך ארונות המטבח, ובמצב כזה תתבקשו לפנות אותם. בכל מקרה, תקבלו מאיתנו הנחיות מפורטות עוד לפני שנגיע אליכם, כך שתוכלו להיערך באופן מסודר.

מומלץ מאד להקפיד על ניקוי הבית לפני הדברת מזיקים

אחרי שמסתיימת הדברת מזיקים, אם בוצע ריסוס, יש להימנע מניקיון הבית במשך 48-72 שעות – כדי לא לפגוע ביעילות של החומרים הפעילים. בהתאם, כדאי לבצע ספונג'ה יסודית עוד לפני שהמדבירים מגיעים אליכם. פעולה נוספת שתתבצע מיד לאחר השלמת הריסוס היא פתיחת החלונות כדי לאוורר את החללים השונים. גם לגבי התנהגות אחרי הדברת מזיקים בבית תקבלו מאיתנו מידע מפורט בהתאמה לשירות הספציפי אצלכם. אנחנו מבצעים הדברת מזיקים בבית בשיטות של הדברה ירוקה ולכן אין חשש בריאותי לחזור לדירה לאחר סיום עבודתנו ואין צורך לבצע ניקיון מיוחד לאחריה.

הדברה נגד מזיקים ללא ריסוס

חשוב להדגיש שיש עוד שיטות רבות למלחמה במזיקים, גם ללא ריסוס. בין השאר ניתן לפזר פיתיונות ג'ל, להציב מלכודות מסוגים שונים, להשתמש באדמה דיאטומית וישנן גם שיטות הדברה ביולוגיות. אנחנו מיומנים מאוד בשימוש בכל השיטות, הן לטובת הדברה בתוך הבית והן עבור הדברת מזיקים בגינה. בכל מקרה נבחן את הדברים לגופם ונקבל את ההחלטה המתאימה ביותר.

מה עושים כשיש בבית עכברים או חולדות?

הדברת מכרסמים היא לרוב לכידה שלהם. ריסוס אינו יעיל נגד עכברים וחולדות, ופיזור רעל עלול להוביל למצב שבו פגר של מכרסם נמצא במקום נסתר מהעין (מפני שאי אפשר לדעת בוודאות מתי הרעל ישפיע, ואין כמובן דרך לעקוב באופן קבוע אחרי העכבר או החולדה). המפתח העיקרי להצלחת לכידת מכרסמים הוא מיקום מדויק לכל המלכודות, על בסיס היכרות עם דרך החשיבה ודרך הפעולה של עכברים ושל חולדות.

איך להרחיק עכברים עם מלכודת
עכבר לכוד
עכבר במלכודת

הדברת מזיקים מסוג חרקי מזון באפקטיביות גבוהה

ישנם חרקים רבים שנמשכים למזונות האהובים עלינו. ביניהם: חדקונית האורז, חיפושית הטבק, עש הקמח ההודי ויש עוד. בפרט, חשופים לסכנה קמחים למיניהם, פסטות, פירות יבשים, תבלינים וגם קטניות מסוגים שונים. הדברת מזיקים למזון אפשרית גם בלי לפגוע במזון עצמו, מעבר לפריטים הנגועים שאותם כמובן אי אפשר להציל. דרך פעולה אפשרית אחת היא מלכודות דבק שמפיצות פרומונים – הפרומונים גורמים לחרקים להימשך אל המלכודת, והדבק מונע מהם לגשת למזונות עצמם ובסופו של דבר מוביל למותם של המזיקים.

הדברת מזיקים מונעת – להקדים תרופה למכה

הדברה נגד מזיקים מתבצעת לא רק כשמתגלים חרקים או בעלי חיים אחרים שאנחנו לא רוצים בקרבתנו, אלא גם על-מנת להקדים תרופה למכה. בפרט, מומלץ לבצע הדברת מנע בתחילת הקיץ ואפילו כבר באביב, כחלק מההיערכות לעונה החמה שבה מגיעים לבתים יותר חרקים מבחורף. גם לפני כניסה לדירה חדשה, בין אם היא נבנתה זה עתה ובוודאי שאם זוהי דירה יד שנייה, רצוי לבצע הדברה כדי להיכנס לבית בלב שקט.

שירות קשוב בפריסה רחבה

קסם הדברות מספקת שירותי הדברה במרכז הארץ ובשרון, בפריסה רחבה. רשימה מלאה של אזורי הדברה תוכלו למצוא כאן באתר, וניתן כמובן גם לפנות אלינו ולוודא שאנחנו מגיעים לישוב שלכם. השירות שלנו קשוב מאוד, וכולל במידת הצורך גם ייעוץ סבלני ומפורט לגבי ההתנהגות הנכונה על-מנת למנוע הופעת מזיקים בעתיד – למשל, אחרי לכידה של חולדה או עכבר נעזור לכם לסגור את הפרצות שהובילו לחדירת המכרסמים. התשובות לכל השאלות הן תמיד בגובה העיניים, ומבוססות על ניסיון של כאמור 20 שנות פעילות מוצלחת במאבק נגד המזיקים.

למה לבחור בנו לביצוע הדברת מזיקים בדשא, בבית ובעסק?               

בגלל הניסיון, בגלל שאנחנו עובדים רק עם חומרים טבעיים ובטוחים לגמרי, בגלל הזמינות הגבוהה, בגלל השירות הקשוב, בגלל שאנחנו מקפידים על עבודה שקטה ונקייה, בגלל המענה הסבלני לכל שאלה וגם בגלל המחירים ההוגנים.

תשובות לשאלות בנושא הדברת מזיקים:

כשאנו מבצעים הדברה נגד פרעושים, אנחנו משתמשים אך ורק בחומרי הדברה ירוקה, ולכן אין סכנה לכלבים (וגם לא לחתולים). יחד עם זאת, כשיש בבית חיית מחמד, תמיד מומלץ לעדכן ולהתייעץ איתנו.

בדרך כלל, הדברה נגד מזיקים בבית עם 4 חדרים תיארך בין חצי שעה לשעה, תלוי בסוג הספציפי של המזיקים שבהם נאבקים.

כן, לוכד עכברים מנוסה יכול להציב מלכודות כלוב, ולאחר שהעכבר או העכברים נתפסים במלכודת לשחרר אותם בשטח פתוח הרחק מכם.

מזיקים עלולים להגיע לגינה שלכם בכל מזג אוויר ולכן רצוי להתייחס ברצינות לכל סימן מחשיד לאורך כל השנה. עם זאת, רוב המזיקים פעילים במיוחד בעונת הקיץ ולכן מומלץ לבצע הדברת מזיקים בדשא בגינה וכן בתוך הבית לקראת חודשים אלו.

הדברת מזיקים מחירים - כמה זה עולה?

הדברת מזיקים עושים רק עם קסם הדברות - צפו בנו בפעולה!

הדברת מזיקים לוגו

כל אחד יכול לקנות חומרי הדברה. יחד עם זאת, מדבירים שאינם מוסמכים עלולים לגרום נזק בלתי הפיך לסביבה, לדיירים ולעצמם.

המדבירים בקסם הדברות הנם מוסמכים ומורשים, אתם יכולים להיות רגועים לגבי בטיחותכם, ולגבי פתרון הבעיה שממנה אתם סובלים.

מחפשים מדביר מקצועי? חייגו עכשיו לקסם הדברות! ותקבלו פתרון מהיר וחד משמעי!
הדברת תולעים
הדברת תולעים

הדברת תולעים? שירותי הדברה ירוקה לכל סוגי התולעים כולל אחריות על העבודה! ✔️ הדברה ירוקה מאושרת על ידי המשרד להגנת הסביבה ✔️ שירות אקספרס מהיר

קרא עוד »
הדברת פשפשים מחיר זול
הדברת פשפשים

הדברת פשפשים בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! פשפשים בבית ובגינה יכולים להיות מאוד מעיקים, ולהשפיע על איכות החיים שלכם במידה משמעותית. בעוד שטיפול בפשפשים

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה מחיר פצצה
הדברת פשפש המיטה

הדברת פשפש המיטה עם אחריות לפתרון מלא! פשפש המיטה הוא חרק קטן אבל בעל תיאבון גדול. הנוכחות שלו בחדר השינה או בכל מקום אחר בבית

קרא עוד »
הדברת פרעושים בבית ובגינה
הדברת פרעושים

הדברת פרעושים בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! אין דבר מתגמל יותר מאשר לגדל חיות מחמד, אך חיות המחמד האהובות שלנו יכולות להביא איתן פרעושים

קרא עוד »
הדברת עש
הדברת עש

אם יש חיה מזיקה אך חמודה שמסתובבת בבית, היא ללא ספק עש. ✔️ הדברת עש? בקסם הדברות מתמחים באיתור וטיפול ב"עש הבגדים"! ✔️  מגיעים עד

קרא עוד »
הדברת עכבישים
הדברת עכבישים

מבין כל החרקים והג׳וקים שנמצאים אצלנו בבית או במשרד במקרים של הדברת עכבישים דרוש יותר מקצת "אומץ". יתרה מכך, אנו ממליצים לקרוא למומחה ולא לקחת

קרא עוד »
הדברת מעופפים
הדברת מעופפים

יש כמה מיני חרקים מעופפים שמטרידים אותנו באופן קבוע בביתנו, כאשר הבולטים ביותר ביניהם הם הזבוב, העש והיתוש. הדברת מעופפים זה לא עסק למתחילים! ישנם

קרא עוד »
הדברת יתושים בחצר ובבית
ריסוס נגד יתושים

הדברת יתושים בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! ים, שמש, אבטיח, טיולים ולימונדה צוננת הם דברים נפלאים שמביא עמו הקיץ. אך לצד כל השמחה והכיף,

קרא עוד »
הדברת טרמיטים
הדברת טרמיטים

הדברת טרמיטים עם 5 שנות אחריות והתחייבות לפתרון מלא טרמיטים הם דוגמה מצוינת לכלל 'הגודל לא קובע'. זהו חרק זעיר במיוחד, כזה שאי אפשר כמעט

קרא עוד »
הדברת חרקים
הדברת חרקים

הדברת חרקים ? כנראה שאתם ממש צריכים אותנו: למצוא חרקים בבית זה אחד הדברים המטרידים שיש. בין אם זה ג׳וק, פשפש או סתם חרק שאנחנו

קרא עוד »
הדברת זבובים בגינה ובבית
הדברת זבובים

הדברת זבובים בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! בכל הנוגע לזבובים, העולם מתחלק לשניים – כאלו שעבורם זבובים הם מטרד, וכאלו שעבורם זבובים הם מטרד

קרא עוד »
הדברת ג'וקים מקצועית
הדברת ג'וקים

הדברת ג'וקים עם אחריות לפתרון מלא ב-100%! על פני כדור הארץ קיימים לא פחות מ- 4,500 סוגי ג׳וקים, אך רק חלקם מטרידים אותנו בסביבת המגורים

קרא עוד »
הדברת חיפושיות
הדברת חיפושיות

הדברת חיפושיות? שימו סוף לחיפושיות ולנזקים! טיפול מונע לטווח ארוך כולל חיטוי משטחים. ✔️ הדברה ירוקה מותאם גם לבעלי חיים בבית. ✔️ שירות מקצועי בפריסה

קרא עוד »
הדברת נמלים במטבח

הדברת נמלים במטבח שתפתור את הבעיה ב-100%! נמלים הן חיות מאוד נחושות, אשר מקדישות את כל המשאבים שלהן למציאת מזון והבאתו לקן. זו הסיבה שנראה

קרא עוד »
הדברת תיקן מזרחי
הדברת תיקן מזרחי

הדברת תיקן מזרחי? תיקנים, או בשמם העממי – ג'וקים, הם מזיקים שאף אחד לא אוהב, ואף אחד לא רוצה למצוא מסתובבים בבית שלו. אך כמה

קרא עוד »
הדברת זבוב הבית
הדברת זבוב הבית

״זבוב הבית״ הוא כינוי לזבוב המצוי הנמצא אצל כולנו בבתים חדשות לבקרים. הוא מגיע כמו בן בית, ומציק כמו אורח בלתי רצוי, הדברת זבוב הבית

קרא עוד »
הדברת יתוש הנמר האסייתי
הדברת יתוש הנמר האסייתי

יתושים עלולים לגרום להדבקה של מחלות רבות ואף אקזוטיות: מלריה, קדחת, זיקה. ובדיוק מסיבות אלו, הדברת יתוש הנמר האסייתי צברה תאוצה בשנים האחרונות. יתוש הנמר

קרא עוד »
הדברת פרעוש החתול
הדברת פרעוש החתול

מי אתה פרעוש החתול? הכל היה יותר קל אם החתול שלכם היה יודע לדבר אבל עד אז, הזמינו קסם הדברות!  ✔️מתאים לכל סוגי החתולים. ✔️הדברה

קרא עוד »
הדברת פשפש הברונזה
הדברת פשפש הברונזה

הדברת פשפש הברונזה? שירותי הדברה ירוקה לכל סוגי הפשפשים כולל פשפש הברונזה! ✔️ שירות סביב השעון. ✔️ שירות 24 שעות בפריסה ארצית. ✔️תעודת אחריות על

קרא עוד »
הדברת קרדית האבק
הדברת קרדית האבק

הדברת קרדית האבק? כולנו מכירים מישהו שאלרגי לקרדית האבק, וזהו אכן אחד הגורמים העיקריים לתגובות אלרגיות בבני אדם ברחבי העולם. הדברת קרדית האבק? צרו קשר

קרא עוד »
הדברת פסוקאים
הדברת פסוקאים

אנשים רבים לא מבינים שיש להם בעיית פסוקאים עד שהבית כבר מלא בהם. פסוקאים מכונים "כיני ספרים". הם אינם כינים, אך אכן נמצאים בסביבת ספרים.

קרא עוד »
הדברת עקרבים
הדברת עקרבים

הדברת עקרבים? אל תנסו להדביר בעצמכם! השאירו לנו את העבודה המסוכנת. ✔️ מכירים את כל סוגי המזיקים ✔️ מגיעים עד בית הלקוח בפריסה ארצית רחבה.

קרא עוד »
הדברת זבובונים
הדברת זבובונים

אם ראיתם זבובים קטנים במטבח שלכם, כנראה שהם זבובי פירות, המכונים גם זבובונים. הדברת זבובונים של קסם הדברות פועלת ב-2 מישורים: טיפול ריסוס והדברה מתקדם

קרא עוד »
הדברת ברחשים
הדברת ברחשים

אף אחד לא סובל את הברחשים, הזבובים הזעירים שיכולים לעקוץ בני אדם, חיות מחמד ובעלי חיים. כשמדובר בהדברת ברחשים יש צורך בשימוש אמצעים מתקדמים להדברה

קרא עוד »
הדברת חדקונית הדקל בזול
הדברת חדקונית הדקל

אצלנו מבצעים הדברת חדקונית הדקל + טיפול מונע חדקונית הדקל – מי היא? מה הנזק שעושה ולאילו עצים? כיצד מטפלים במפגע ואילו פתרונות ישנם? ומה

קרא עוד »
הדברת נמליים מעופפות עם כנפיים
הדברת נמלים מעופפות עם כנפיים

נמלים מעופפות עם כנפיים? איך להיפטר מהנמלים המציקות האלו? עם קסם הדברות! ✔️ מותאם למגזר העסקי ולחברות. ✔️ניתן לתאם איתנו שירותי הדברה קבועים על בסיס

קרא עוד »
הדברת נמלים ברכב
הדברת נמלים ברכב

אם חשבתם שהתפשטות נמלים בבית זה סיוט, וודאי לא נתקלתם בהתפשטות נמלים ברכב שלכם. נמלים ברכב זו בעיה מטרידה ומעצבנת שלמרבה הצער חלק מבעלי הרכב

קרא עוד »
הדברת חיפושית הזבל
הדברת חיפושית זבל

מיהי חיפושית הזבל? ולמה לצריך לקרוא להדברת חיפושית זבל? כנראה שאין חיה עם שם יותר מסגיר ומשעשע כמו ״חיפושית זבל״. חיפושית זבל, כשמה כן היא,

קרא עוד »
הדברת אורי כדורי
הדברת אורי כדורי

הדברת אורי כדורי? אחד החרקים (או יותר נכון, ״פרוקי רגליים״) החביבים ביותר שיש בישראל ושכולנו מכירים מהילדות נקרא ״אורי כדורי״. שמו בעגה המדעית הוא ״טחבית״,

קרא עוד »
מדביר תולעי עץ

במאמר הבא נתמקד בתולעת עץ וננסה להסביר מה עומד מאחורי המזיק הזה. למה מומלץ לקרוא למדביר תולעי עץ מקצועי וכיצד ניתן לטפל בו. תולעי עץ?

קרא עוד »
הדברת תהלוכן אורן
הדברת תהלוכן האורן

תהלוכן האורן הוא אחד הזחלים הנפוצים בישראל אך משום מה הוא כמעט ואינו מוכר. וודאי ראיתם אותו הרבה, אך כנראה שלא שמעתם עליו או שלא

קרא עוד »
הדברת דג הכסף
הדברת דג הכסף

מי הוא דג הכסף ולמה להזמין הדברת דג הכסף? דג הכסף (או בשמו המדעי – זנב-זיף כספי) הוא חרק קטן וחסר כנפיים אשר צבעו בהיר

קרא עוד »
הדברת פשפש הכותנה
הדברת פשפש הכותנה

פשפש הכותנה הוא בן למשפחת הפשפשים, כאשר להבדיל משאר הפשפשים הוא מזיק בעיקר לצמחי הכותנה. הצוות של קסם הדברות מתמחה בהדברת פשפש הכותנה. אנו מתמחים

קרא עוד »
הדברת נמלי אש
הדברת נמלי אש

הדברת נמלי אש? שירותי הדברה לנמלים ונמלי אש יסודיים ובטוחים 24 שעות! ✔️ מקצוענים בהדברה ירוקה ובטוחה לסביבת הבית. ✔️ מחירים משתלמים במיוחד + אחריות

קרא עוד »
הדברת זחלים
הדברת זחלים

כולנו יודעים שכל פרפר יפה ומרהיב מתחיל את חייו בתור זחל. אגדות רבות נכתבו בנושא, ותמיד סופו של הזחל הוא טוב ויפה – הוא נהפך

קרא עוד »
הדברת קרציות
הדברת קרציות

״קרצייה״ נהפכה להיות מילה נרדפת למישהו שהוא מציק, נטפל ונדבק. אך למי שיש כלב יודע על בשרו (ועל בשר כלבו) כי הקרצייה היא הרבה מעבר

קרא עוד »
הדברת תיקן אמריקאי מקצועית
הדברת תיקן אמריקאי

הדברת תיקן אמריקאי בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! ג'וק אמריקאי הוא אחד החרקים הנפוצים ביותר בישראל, וכמעט שאין בית או עסק שלא ייתקל בו.

קרא עוד »
הדברת נדלים בבית ובגינה
הדברת נדלים

הדברת נדלים בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! מזיקים יכולים להפוך לאורחים ממש לא רצויים בבית, לגרום לאי נוחות ואפילו ליצור סיכונים בריאותיים פוטנציאליים. ישנם

קרא עוד »
הדברת תיקן פסים
הדברת תיקן פסים

הדברת תיקן פסים? שירותי הדברה ירוקה לכל סוגי התיקנים והמזיקים כולל כתב אחריות! ✔️שירות מקצועי מא' – ת'. ✔️ שימוש בחומרים נטולי ריח וכימיקלים. ✔️צוות

קרא עוד »
הדברת תיקן גרמני במקצועיות
הדברת תיקן גרמני

הדברת תיקן גרמני בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! תיקנים גרמניים אלו חרקים ידועים לשמצה, ומבין הסוגים שהכי קשה להדביר, בגלל שהם חסינים לחומרי הדברה

קרא עוד »
הדברת צרעות בבית ובגינה
הדברת צרעות

הדברת צרעות בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! כולנו שמענו על צרעות, אבל מה אנחנו באמת יודעים עליהן? איזה נזק הן גורמות? האם צריך והכרחי

קרא עוד »
הדברת כנימות
הדברת כנימה קמחית

הדברת כנימות שתשים סוף למפגע ב-100%, באחריות! אם אתה גנן או אדם שיש לו גינה יפה וצמחיה מטופחת, אתה צריך להרגיש מאוד מאוים מכנימות. הכנימות

קרא עוד »
הדברת רימות
הדברת רימות

  למה להזמין הדברת רימות? הרימות או בשמן העממי ״תולעים״, הן מסוג החיות שלצערנו כולנו נתקלנו בהן. בבית, בחצר, או אפילו על חיית המחמד –

קרא עוד »
הדברת דבורים וצרעות בזול
הדברת דבורים

הדברת דבורים בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! כולנו מכירים דבורים, יודעים לזהות אותן, לפחד מהן כשצריך, ממה הן ניזונות ואפילו להתחפש אליהן בפורים. כמו

קרא עוד »
הדברת כיני יונים
הדברת כיני יונים

אם חשבתם שיונים הם מטרד מרעיש ומציק לאדם האורבני – אתם לא מאוד טועים. אלא מה, שזה לא מסתכם רק ברעש והנוצות שהיונה מביאה עמה.

קרא עוד »
שלחו לנו וואטסאפ