לוכד חולדות

מחפשים מדביר מקצועי? השאירו פרטים ונחזור אליכם

לוכד חולדות אלוף ניר יזדי
תוכן עניינים

לוכד חולדות מנוסה שיפתור את הבעיה ב-100%!

חולדות הן חיות חכמות מאד ומהוות מטרד לא קטן כשהן מסתובבות אצלנו בבית או במשרד. הן מסוכנות מכיוון שהן עשויות להעביר מחלות, ולכן במידה ונתקלתם בהן – מומלץ מאד לפנות אל לוכד חולדות מקצועי. לנו בקסם הדברות יש 20 שנות ניסיון בלכידת חולדות ומכרסמים נוספים, ונשמח לעמוד לשירותכם. אנחנו מתחייבים לשירות שיפתור לכם את הבעיה ב-100%, ליחס אישי ואדיב, למחירים הוגנים ולזמינות מלאה 24/7. מחפשים לוכד חולדות מומלץ? הגעתם למקום הנכון 🙂

לוכד חולדות מוסמך שיטפל בתופעה אחת ולתמיד!

✔️ לוכד חולדות שזמין בשבילכם 24/7

✔️ לכידת חולדות בבית, בחצר ובמשרד בזמינות מלאה
 

✔️ ייעוץ ראשוני ממקצוען ללא עלות

✔️שירות מקיף ומקצועי הכולל חיטוי וניקוי משטחים
 
✔️טיפול בחולדות שיוודא שהן לא יחזרו – עם אחריות לחצי שנה!
 
✔️הדברה ירוקה מאושרת ע"י המשרד להגנת הסביבה.
 
✔️לוכד חולדות מחיר סופר משתלם ושירות בפריסה ארצית!
 

להצעת מחיר חייגו עכשיו:

1-700-506-300 ☎️

או שתשאירו פרטים:

למה כדאי לבחור לוכד חולדות עם המלצות?

חולדות הן חיות חכמות, כל לוכד חולדות מקצועי יגיד לכם את זה.

מדובר במכרסמים חכמים מאוד ובנוסף יש להן יכולות הישרדות מתקדמות – הן יכולות לחיות לשרוד ולהסתתר במגוון מקומות. ישנם מינים רבים של חולדות, חלקן חיות בביוב, חלקן אפילו יכולות לטפס על עצים. לוכד חולדות מקצועיות יידע כיצד להשתמש באמצעים שונים כדי ללכוד את החולדות במהירות. לכידת חולדה זה תהליך המצריך מקצועיות וסבלנות רבה.
לכן מומלץ מאוד להיעזר בלוכד חולדות מקצועי, אחד כזה שמכיר את העבודה כבר מספר שנים ובכך תוכלו להימנע מביקורים חוזרים של המכרסמים החכמים האלה.

צפו בלוכד חולדות שלנו בפעולה:

איך בעצם אפשר לדעת אם יש חולדות בבית?

החולדות פעילות בעיקר בלילה, בגלל זה קשה לנו לדעת האם הן נמצאות בבית. אבל אל דאגה אנחנו פה לעזרה (: אז אם אתם חוששים שישנה חולדה בבית, בעזרת  הסימנים הבאים תוכלו לדעת האם באמת יש לכם חולדה בבית.

סימני צואה

אם יש לכם סימני צואה ברחבי הבית, כנראה יש לכם חולדה. חשוב לבדוק היטב בארונות המטבח ובמחסנים, היות והחולדות נמשכות לאוכל.

רעשים באמצע הלילה

אם אתם שומעים רעשים של תזוזות באמצע הלילה ללא הסבר, ישנו סיכוי גבוה לכך שיש לכם חולדות בבית.
כדאי להתקין מצלמה ביתית כדי לבדוק מהיכן הרעשים מגיעים, בדרך זו תוכלו לקבל תשובה חד משמעית לשאלה האם יש לכם חולדות בבית.

תזיזו את הרהיטים

דרך נוספת לבדוק האם יש לכם חולדות בבית היא להזיז את הרהיטים, החולדות אוהבות להסתתר. ברגע שתזיזו את הרהיטים החולדה תברח ותנסה להגיע למקום אחר.

התקינו מצלמה בסלון ובמטבח

אם יש לכם מצלמה ביתית שמתחברת למחשב, פשוט תדליקו אותה ותכוונו אותה לאזור המטבח או הסלון, בבוקר תצפו בסרטון ותוכלו לדעת האם יש לכם מכרסמים בבית.

לכידת חולדות עם מלכודת
לכידת חולדות עם מלכודת

דברים שחשוב לדעת כשבוחרים לוכד חולדות:

הדרך הטובה ביותר היא לעבוד בשיטת השלבים. השלב הראשון הוא לבדוק שלמדביר יש רישיון, ישנם מקרים רבים בהם מדבירים לא מורשים גורמים להרעלות ונזקים רבים לסביבה. מצאתם מדביר מנוסה עם רישיון? מעולה, עכשיו הגיע הזמן לשאול אותו מהי שיטת העבודה שלו, בתוך כמה הוא יכול לבצע את העבודה. זכרות חולדות נושכות, מעבירות מחלות, הורסות רהיטים ויכולות לפגוע בבעלי החיים שנמצאים בבית. ככל שתקדימו לטפל בבעיית החולדות, תוכלו למנוע את הבעיות הללו. כמובן שיש להביא בחשבון את השיקול הכספי, במקרים רבים כאשר יש בעיית חולדות מדובר בבעיה שיכולה לגרום לנזקים כספיים רבים, במיוחד כאשר מדובר על בתי עסק שמוכרים מזון. ככל שהבעיה תיפתר מהר יותר, העסק יוכל לחזור ולשרת לקוחות. אל תחפשו את המחיר הזול ביותר, בדקו מה מציעים לכם תמורת המחיר שאתם עומדים לשלם, אין טעם לשלם מחיר זול ולקבל שירות שלא יעזור לכם להיפטר מבעיית החולדות. בימינו הדרך הטובה ביותר לדעת מהו טיב השירות שתקבלו הוא פשוט לבדוק מהן הביקורות שהלוכד קיבל באתרים השונים. דבר נוסף שחשוב מאוד לדעת הוא מהו טיב האחריות שתקבלו, ישנם מדברים שמציעים אחריות לשנה וישנם כאלו שמציעים אחריות מוגבלת, עליכם לכך זאת בחשבון לפני בחירת איש המקצוע.

מתי חייבים להזמין לוכד חולדות? האם אפשר לעשות את זה לבד?

רבים מתלבטים אם כדאי להזמין לוכד חולדות או שכדאי לעשות זאת לבד, התשובה לכך היא לא פשוטה, אם מדובר במקרה חד פעמי, ישנה אפשרות שתוכלו לפתור את הבעיה באמצעות מלכודת, אבל היות שמדובר במכרסמים חכמים במיוחד, במקרים רבים אתם בהחלט יכולים לחשוב שנפטרתם מהבעיה בזמן שהחולדות ממשיכות להתרבות. חשוב מאוד לזכור, חולדות מעבירות מחלות, אסור לגעת בהן בידיים חשופות, מעבר למחלות הן בהחלט עלולות לנשוך אתכם. ברגע שיש לכם חשד לחולדות בבית, עדיף להתייעץ עם איש מקצוע. אם אתם רואים אותם מסתובבים במהלך היום, משמעות הדבר היא שהם כבר הספיקו להתרבות, במרבית המקרים כאשר הם נמצאים במספרים קטנים הם פעילים רק בלילות, לכן ברגע שראיתם חולדה מסתובבת בשעות היום עדיף לקרוא ללוכד חולדות. כאשר מדובר בעסק, מדובר במפגע תברואתי שיכול לגרום לסגירת העסק, במקרה הזה גם אם יש לכם רק חשש לחולדות עליכם להזמין איש מקצוע מיומן.

ניר יזדי מנכ"ל קסם הדברות לוכד חולדה - לקוחות ממליצות:

לוכד חולדות מומלץ שלנו בפעולה
לוכד חולדות ניר יזדי
ניר יזדי האלוף שלנו לוכד חולדה

לוכד חולדות מחיר – כמה זה עולה?

מחיר לכידת חולדה מורכב ממספר גורמים: הגורם הראשון הוא מיקום החולדה, אם מדובר בבית הקטן, העלות תהיה בהתאם. אם מדובר על חצר גדולה או שטח גדול, ייתכן שתידרש פעולה הדברה ארוכה (היא יכולה לקחת אפילו חודש). תנאים נוספים הם סוג החולדות והוותק של הלוכד, ככל שתבחרו בלוכד ותיק יותר, ישנו סיכוי לכך שתשלמו בעבור שירות של לוכד חולדות מחיר גבוה יותר. גורם נוסף שמשפיע על החומרים הוא השימוש בחומרים שבהם משתמש הלוכד. תמיד רצוי לעשות סקר שוק קצר לפני שבוחרים את הלוכד. בעבור שירות של לוכד חולדות מחיר בדרך כלל נע בין כמה מאות שקלים ללכידה פשוטה בתוך הבית ועד לאלפי שקלים ללכידה מורכבת במקום שיש בו כבר התרבות משמעותית של החולדות.

האם חולדה יכולה לתקוף?

כמעט כמו בעל חיים אחר, ברגע שחולדה תרגיש מאוימת היא בהחלט יכולה לתקוף. חשוב לדעת, לחולדה ישנם שיניים חדות ביותר, היא יכולה לתקוף ילדים קטנים או בעלי חיים שנמצאים בבית. בניגוד לעכברים שבדרך כלל לא נושכים, חולדות יכולות לנשוך גם ללא סיבה. אבל ללא ספק הסכנה הגדולה ביותר בהימצאותן של חולדות הן העברתן של מחלות שונות, דבר שיכול לפגוע במיוחד באוכלוסיות רגישות (ילדים וקשישים).

לכידת חולדה בתל אביב
ניר המדביר לפני לכידה בתל אביב

איך החולדות מצליחות להיכנס הביתה?

רגע לפני שאתם מזמינים הביתה מדביר, כדאי לבדוק מהיכן מגיעות החולדות. חולדות הן חיות חכמות ובעלות תושייה רבה, יש להן גוף גמיש והן מסוגלות להשתחל גם למקומות שאנחנו בטוחים שהן לא יגיעו אליהם. הן יכולות להיכנס דרך צינורות, דרך הביוב ודרך פתחים קטנים מאוד. כמו כן הן יכולות לטפס על עצים ועל קירות, בדרך זו הן נכנסות דרך החלונות. חלק מעבודתו של הלוכד היא לא רק ללכוד ולהדביר את החולדות, אלא גם לספק פתרון שימנע מהן לחזור שוב. מיפוי נכון של השטח על ידי הלוכד בהחלט יסייע לכם בפתרון הבעיה לתקופה ארוכה, לעומת זאת עבודה מהירה שלא מבצעים בה עבודה מקדימה

אפשר בכלל ללכוד חולדה בלי להרוג אותה?

לכל לוכד חולדות ישנן שיטות משלו, ישנם כאלו התומכים בהרעלה, לעומת זאת ישנם לוכדים רבים אשר מעדיפים ללכוד את החולדה במקום לבצע הרעלה. בימינו אפשר למצוא מלכודות שהן לא קטלניות לחולדות, המלכודות הללו תופסות את החולדה בלי לגרום לה כל נזק. השאלה החשובה ביותר היא איפה משחררים את החולדה לאחר מכן, רצוי לעשות זאת במקום שנמצאת הרחק מן הבית כדי למנוע חזרתה של חולדה. כאשר מדובר בשטח פתוח זאת הופכת להיות בעיה מורכת יותר, היות שמדובר בחולדות שמכירות את התוואי השטח ויכולות לחזור אל החצר שלנו בקלות רבה. כדאי לשאול את המדביר כיצד הוא מתכוון להיפטר מהחולדות עוד לפני שמזמינים אותו, כך תוכלו להיות שלמים עם ההחלטה שלכם בנוגע לטיפול בחולדות.

מה חשוב לדעת לגבי הדברה ברעל?

חלק גדול מלוכדי החולדות בוחרים להשתמש ברעל. למעשה, עד לפני מספר שנים זה היה הפתרון היחיד לצורך הדברת חולדות. חשוב מאוד לדעת באיזה סוג רעל הלוכד עומד להשתמש, הרעל צריך לעמוד בכל התקנות של משרד הבריאות והמשרד לאיכות הסביבה. כדי לפזר את הרעל בצורה נכונה ולא מזיקה לבני אדם דרושה מומחיות רבה, השימוש צריך מדוד ולהתבצע בהתאם להוראות היצרן, מובן שהשימוש צריך להיעשות גם בהתאם לסביבה שבה מבצעים את ההדברה. כדי לבצע את ההדברה בצורה יעילה יש לפזר את הרעל במקומות הקינון והרבייה של החולדות, מובן שצריך להימנע מלפזר רעל במקומות שבהם נמצאים ילדים. מדביר מקצועי יספק לכם את כל המידע הדרוש לפני תחילת העבודה, הוא יסביר לכם מה צריך להרחיק מהרצפה וכמה זמן עליכם לא לשהות בבית.

בקסם הדברות תוכלו למצוא מגוון רחב של סוגי הדברה כמו הדברה חקלאית או הדברה ירוקה ומגוון של שירותי הדברה רבים בכל אזור המרכז (צפו באזורי הדברה) : הדברת מכרסמים, הדברת מזיקים, לכידת עכברים, לכידת חולדות, הדברת ג'וקים, הדברת טרמיטים, ריסוס לבית, ועוד.

לוכד חולדות מוסמך משתמש במספר סוגי מלכודות ללכידת חולדות:

ישנם סוגי מלכודות שונים המשמשים להרחקת עכברים חולדות ומכרסמים שונים. אלו הסוגים העיקריים שנמצאים בשימוש על ידי מדבירים. ראוי לציין, לעיתים כדאי להשתמש בכמה סוגים שונים של מלכודות כדי לפתור את בעיית החולדות.
מלכודות דבק

מדובר בסוג יעיל אבל פחות הומני של מלכודות. ישנם כמה סוגים שונים של מדבקות. המקצועיות מבניהן מפיצות ריח המושך אליהן את החולדות, דבר שחוסך את הצורך בפתיון. חשוב לציין שמלכודת דבק מושכת אליה גם תיקנים, עכברים, עקרבים ומכרסמים אחרים. אפשר לשים אותם באזור שבו שורצים המכרסמים, אפשר לשים אותן פתוחות או מקופלות. מלכודות הדבר מגיעות בגדלים שונים (כאשר מדובר על חולדות, בדרך כלל מדובר על מלכודות גדולות).

לכידת חולדות עם מלכודת סולארית

מדובר על מלכודת חדישה בתחום המלכודות, המלכודת הסולארית מבוססת על מכשיר אולטראסוני מתקדם להרחקת מכרסמים ומזיקים, היות והם רגישים לתדרים מסוימים, המכשיר למעשה משדר גל על קולי המשולב עם רטט מיוחד. פעולה זה צריכה לגרום לכך שהמכרסמים יתרחקו מהאזור בגלל הרעש. רצוי לציין שמדובר בפתרון יקר שלא תמיד עובד. היתרון הגדול שלו הוא שמדובר בפתרון הומני שלא פוגע בחיות ובסביבה.

לכידת חולדות עם תחנת האכלה

מדובר בעצם בתחנת האכלה שמושכת אליה את העכברים והחולדות. בתוכה שמים פיתיון, החולדות נמשכות אליה וננעלות בתוך תחנת ההאכלה, התחנה מצוידת במנגנון נעילה שלא מאפשר לחולדה לברוח. ישנם כמה סוגים שונים של תחנות ההאכלה בהתאם לגודל וסוג המכרסם. המפתח להצלחה של תחנת ההאכלה הוא שימוש בפיתיון מתאים, אם יש לכם בבית עכבר אחד וכנראה אין מכה של מכרסמים, זהו בהחלט יכול להוות פתרון מצוין והומני..

לכידת חולדות מלכודת נדנדה הומנית

רבים בוחרים להשתמש במלכודות שלא פוגעות כלל במכרסמים ובסביבה, מלכודת נדנדה הומנית זהו פתרון ידידותי זול ויעיל. היא מיוצרת מפלסטיק וקלה לתפעול, היא למעשה פועלת על בסיס שיווי משקל (ללא קפיץ), בנוסף היא מתאימה לשימוש רב פעמי. לאחר שהמכרסמים נלכדו, תוכלו לשחרר אותם בטבע.

רגע לפני שאתם מזמינים את המדביר – חשוב לדעת

לפני שאתם מזמינים את המדביר בדקו באיזה סוג של מלכודת הוא משתמש, האם הוא משתמש ברעלים או במלכודות הומניות? עדיף לשאול את השאלות ההלו מראש כדי שלא תגיעו למצב לא נעים. בימינו מרבית המדבירים משתמשים בשיטות לכידה הומניות ושיטות של הדברה ירוקה שלא פוגעת בסביבה.

השאירו פרטים לקבלת שירות:

תשובות לשאלות נפוצות על לוכד חולדות:

תוך כמה זמן תוכלו להגיע אליי וכמה זה עולה?

צרו עמנו קשר ונעשה מאמץ להגיע אליכם בהקדם! הזמינות שלנו גבוהה ביותר ואנחנו נותנים שירות לכידת חולדות בכל הארץ 24/7.

לגבי כמה זה עולה – אתם מוזמנים לעיין במחירון שלנו או ליצור עמנו קשר לקבלת הצעת מחיר משתלמת!

האם יש אפשרות של לכידת חולדה ללא הרג?

בהחלט, אנו משתמשים במגוון שיטות ללכידת חולדות וסילוקן, וביניהן תוכלו למצוא גם כאלה שאינן פוגעות בחיה.

החולדות מתגוררות עמכם בבית ולא משלמות שכירות? חייגו עכשיו לקבלת פתרון יעיל ומקצועי! – 1-700-506-300.

כל אחד יכול לקנות חומרי הדברה. יחד עם זאת, מדבירים שאינם מוסמכים עלולים לגרום נזק בלתי הפיך לסביבה, לדיירים ולעצמם.

המדבירים בקסם הדברות הנם מוסמכים ומורשים, אתם יכולים להיות רגועים לגבי בטיחותכם, ולגבי פתרון הבעיה שממנה אתם סובלים.

מחפשים מדביר מקצועי? חייגו עכשיו לקסם הדברות! ותקבלו פתרון מהיר וחד משמעי!

מדבירים מורשים:

מדביר מוסמך ניר יזדי

מהעיתונות:

מעריב
מידע להעשרה מהאתר:
הדברת עכברים מקצועית
הדברת מכרסמים
protoblo_admin
הדברת עכברים

הדברת עכברים שתפתור את הבעיה ב-100%! למרות גודלם הזעיר, עכברים יכולים להפוך למטרד לא קטן, במיוחד כאשר הם פולשים לבית או לנכס מסחרי ומפרים את

קרא עוד »
הדברת חולדות מקצועית
הדברת מכרסמים
protoblo_admin
הדברת חולדות

הדברת חולדות שתפתור את הבעיה ב-100%! כאשר מצאתם חולדה בבית מה עושים? כמה עולה הדברת חולדות בביוב? ומה המחיר של הדברת חולדות בגג רעפים? האם

קרא עוד »
הדברת חפרפרת מהיום למחר
הדברת מכרסמים
protoblo_admin
הדברת חפרפרת

מצאתם תלוליות באדמת החצר שלכם? שמתם לב לפגיעה בתוצרים החקלאיים? ייתכן שאתם סובלים מבעיה של חפרפרות. בעמוד זה נסביר כל מה שצירך לדעת על החיה,

קרא עוד »
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה
שלחו לנו וואטסאפ