לוכד עכברים בפתח תקווה

מחפשים מדביר מקצועי? השאירו פרטים ונחזור אליכם

לוכד עכברים בפתח תקווה
תוכן עניינים

מבוא ללכידת עכברים בפתח תקווה

במאמר הזה נדבר על כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מזמינים לוכד עכברים ונדבר באורח כללי על עולם ההדברה והמזיקים השונים. על אילו נושאים נעבור? נדבר על הדברה ירוקה ולמה זה חשוב, על המזיקים השונים, איך מדבירים אותם ומה המחירים, איך קובעים מה המחיר להדברת מזיקים ולכידת עכברים, למה חשוב לבדוק את קיומו של הרישיון של המדביר ותוקף, למה חשוב שתהיה אחריות על ההדברה ומה אלו פעולות מנע? תחום ההדברה גדוש במונחים ומידע שלדעתנו כדי לכם להכיר.

גם אתם כאן רק להזמין לוכד עכברים בפתח תקווה ייתכן ותוכלו למצוא אן מידע שיסייע לכם בהמשך. איך מוצאים את המדביר הנכון בפתח תקווה, מה לצפות מהמדביר ולמה כדי לכם לשקול אותנו אם אתם צריכים שירות ללכידת עכברים בפתח תקווה? אנחנו בין העסקים הוותיקים יותר בפתח תקווה, מכירים את כל סוגי המזיקים ובפרט את עולם המכרסמים והעכברים.

אז אם אתם מחפשי שירות הדברה אמין ומקצועי במחירים טובים אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר לקבלת מידע, ייעוץ והצעת מחיר במידה ואנחנו רלוונטיים עבורכם. אנחנו רוצים לעבור איתכם על המון מידע ונושאים מעניינים, בואו נתחיל:

 

למה חשוב לבדוק ללוכד עכברים רישיון הדברה?

הדבר הראשון שצריך לעשות כשנכנס לביתכם מדביר הוא לבקש ממנו בנימוס ונעם לראות שהוא מחזיק ברישיון הדברה. בנוסף לקיומו של רישיון ההדברה, יש לרכות כי יש לו רישיון ללכידת עכברים ובנוסף לכך כמובן לוודא שהרישיון בתוקף.

אם הזמנתם לוכד עכברים בפתח תקווה שלא מחזיק ברישיון הדברה אין לכם מה לתת לו להיכנס לבית. פעולות הדברה שמתבצעות על ידי גורמים ללא הסמכה, שלא מכירים את הוראות המשרד להגנת הסביבה ולא עברו את ההכשרה הנחוצה, יכולים להביא לעבודה לא מקצועית בעליל.

התעסקות בלכידת עכברים ללא רישיון יכולה להוביל לכך שתצטרכו למשל פינוי גופות עכברים שהורעלו עקב חוסר ידי והכשרה נכונה. הדברה ללא רישיון יכולה לא רק לגרום לכם להוציא יותר כסף בעתיד ולהזמין הדברה נוספת, אלא תצטרכו היא עלולה לסכן אתכם ממשית במידה והמדביר ישתמש בחומרים מסוכנים האסורים לשימוש או שישתמש באמצעי ריסוס למשל בצורה לא נכונה.

 

הדברה ירוקה לצורך לכידת עכברים בפתח תקווה

אצלנו אחד השירותים שנמצא אצלנו בראש סדר העדיפויות הוא הדברה ירוקה, הדברה שנמנעת בשימוש באמצעי ריסוס, כימיקליים שונים ומה שידרוש מכם להישאר בבית. בשנים האחרונות עלתה המודעות למסוכנות חומרי הריסוס השונים ועסקי ההדברה השונים היו צריכים למצוא תחליפים לשימוש בחומרים מסורתיים אליהם הורגלנו לאורך השנים.

הדברה ירוקה לא רק תשמור על הבריאות שלכם ותמנע פינוי, היא גם לא תותיר את הריח העז שנותר בבית בדרך כלל לאחר ריסוס. בפעמים רבות בכלל לא צריך להשתמש בריסוס וניתן להדביר באמצעות פיתיונות ג'ל המהווים לגורם אפקטיבי מאוד בקרב מזיקים שונים.

במקרה של עכברים נמנע משימוש באמצעי הדברה ונעשה מה שאנחנו יכולים בשביל להימנע מהרג העכברים. אז אם אתם מזמינים אצלנו לוכד עכברים בפתח תקווה, תדעו שאנחנו בעד הדברה ירוקה, שבמקרים רבים עשויה להיות גם השיטה הכדאית ביותר.

איזה מזיק מדבירים? כמה משלמים למדביר?
הדברת ג'וקים
בין הג'וקים נמנים המקקים והתיקנים אותם ניתן להדביר בקלות באמצעות פיתיונות ג'ל. ריסוס יהיה אפקטיבי יותר אחר יקר יותר ופחות בריא.
450 – 150 ₪
הדברת עכברים
הדברת עכברים תתבצע באמצעות מלכודות ופיתיונות ורק במקרים קיצוניים יותר נמליץ להשתמש באמצעי הדברה מהם בדרך כלל נמנע.
600 – 250 ₪
הדברת חולדות
הדברת החולדות דומה לדרכי הפעולה שננקטים נגד חולדות. תוכלו להזמין דרכנו לוכד חולדות 24 שעות ביממה, מוזמנים ליצור קשר.
500 – 250 ₪
הדברת טרמיטים?
המחיר של הדברת טרמיטים משתנה דרמטית עקב המקרים הדינמיים. במידה והטרמיטים התפשטו ברחבי הבית וצריך לבצע פעולות קידוח והדברה במרחבים גדולים מחיר ההדברה יהיה גבוה יותר.
1,500 – 400 ₪
הדברת פשפשים
הדברת פשפשי מיטה מתבצעת באמצעות אמצעי קיטור, ניקיון ושאיבה אינטנסיביים ופינוי של דיירי הבית. הדברת פשפשים עלולה להיות ארוכה ויקרה עקב אורך התהליך והפעולות המרובות הנחוצות להדברת הפשפשים.
החל מ-500 ₪
הדברת צרעות

מציאת קן הצרעות המהווה למקור, מיקום הקן אותו בסופו של נדביר באמצעות אמצעי ריסוס ישפיע על מחיר ההדברה.

450 – 250 ₪
הדברת דבורים
בשביל להדביר דבורים לא צריך אמצעי ריסוס, צריך לבודד את הדבורה המלכה או להשתמש באמצעי שאיבה ושינוע הדבורים מהכוורת המקורית למקום אחר.
550 – 250 ₪
הדברת מעופפים
ברחשים וזבובים עשויים להיות מזיקים מאוד מציקים בחצרות הבית השונים, נשתמש בדרך כלל באמצעי ריסוס.
650 – 200 ₪
הדברת נדלים
נדל הוא מזיק ארסי שיש להדביר בהקדם. בדרך כלל נשתמש במקרה של נדלים באמצעי ריסוס.
550 – 200 ₪
הדברת נמלים

פיתיונות ג'ל הם האמצעי העיקרי אצל רוב המזיקים וגם במקרה של הנמלים, ריסוס כל הנראה לא יהיה נחוץ ואפשר להימנע מכך.

450 – 250 ₪
הדברת נמלי אש
במקרה של נמלי האש נשתמש גם בפיתיונות ג'ל המהווים בכללי לאמצעי זול יותר להדברה מריסוס.
650 – 250 ₪

 

למה המחירים משתנים?

למה המחירים בין ההדברות השונות שונים? למה אם אני אזמין לוכד עכברים בפתח תקווה מעסק אחד זה יעלה לי יותר אם אני אזמין מעסק אחר? כל מזיק דורש מחיר אחר מכיוון שאמצעי ההדברה משתנים ואורך זמן ההדברה בהתאם. הדברת פשפשי מיטה למשל תהיה יקרה יותר מכיוון שהיא לוקחת זמן ופעולות רבות.

במקרה של טרמיטים השאלה היא היכן ממוקמים הטרמיטים וכמה הם התרבו במרחב הביתי. לכידת עכברים עשויה להיות זולה יותר כאשר נצטרך להשתמש רק בפיתיונות ומלכודות פשוטות. גם המדביר עצמו יכול להשפיע על המחיר, כל אחד גובה מחיר אחר ומחקר שוק מעמיק על התחרות הקיימת בפתח תקווה תסייע לכם הזמין לוכד עכברים במחיר הוגן.

 

איך למצוא את לוכד העכברים הנכון?

בשביל למצוא לוכד עכברים בפתח תקווה שייתן לכם שירות מהימן, תצטרכו לעשות שיעורי בית. איך עושים את זה? זה פשוט למדי למצוא לוכד עכברים בפתח תקווה באמצעות חיפוש מהיר באינטרנט. אבל בשביל לוודא שמדובר במדביר מקצועי והגון יש לחפש ביקורות חיצוניות והמלצות של חברים או מכרים שקיבלו בעבר שירותי הדברה בפתח תקווה ויוכלו לכוון אתכם למדביר הנכון עבורכם.

 

כל הטיפים שאתם צריכים

√ נכנס לכם מדביר לבית? בדקו את רישיון ההדברה שלו – כמו שציינו בתחילת המאמר, הדבר הראשון שעליכם לעשות כשנכנס אליכם מדביר לבית הוא לבדוק את קיום רישיון ההדברה שלו. האם הוא מוסמך ללכוד עכברים? האם הרישיון בתוקף? מדביר שעושה את עבודתו ללא ההכשרה או ההסמכה הנכונה יכול לא רק לעשות עבודה לא מקצועית שעלולה לעלות לכם המון כסף בעתיד אלא עשויה ממשית לסכן את הסביבה שלכם ואת בריאותכם האישית.

√ לא חסרים מדבירים, ישנן עוד חברות מעבר לקסם הדברות, תעשו את מחקר השוק שלכם כמו שצריך – הדרך הכי טובה לחסוך כסף כשאתם מזמינים היא פשוטה למדי: תבדקו כמה עסקי הדברה, תשאלו על מחירים ותעשו השוואה בין המחירים השונים של מדבירים בפתח תקווה. אצלנו תקבלו מחירים תחרותיים עבורי שירותי הדברה שונים ובמקביל תקבלו שירות מקצועי ואמין.

√ תעודת אחריות ופעולות מנע – מדביר רציני לא יעשה עבורכם עבודות הדברה מבלי להביא לכם תעודת אחריותו מפני חזרתם של המזיקים. גם המדביר הטוב ביותר לא יכול תמיד להבטיח לכם שמזיקים מסוימים לא יחזרו ולכן תעודת האחריות היא קריטית. אצלנו תהיו בטוחים שאנחנו נותנים אחריות על שירותי ההדברה שלנו במידה והמזיקים חוזרים ואמצעי ההדברה שלנו לא עבדו מסיבה כזאת או אחרת באופן אפקטיבי (בדרך כלל, אפקטיבי ביותר.)

בנוסף לאחריות אנחנו מבצעים פעולות מנע, פעולות שמונעות מהמזיקים לחזור. לעיתים זה חלק בלתי נפרד מתהליך ההדברה ויש לדרוש אותה מהמדביר, גם אם מדובר בתשלום נוסף. זה בהחלט עשוי להיות שווה את זה.

בקסם הדברות תמצאו מגוון רחב של סוגי הדברה שונים כמו הדברה ירוקה או הדברה חקלאית ושל שירותי הדברה רבים בכל אזור המרכז (צפו באזורי הדברה): הדברת מזיקים, הדברת מכרסמים, לכידת עכברים, לכידת חולדות, ריסוס לבית, ועוד.

מה חשוב לזכור בעת הזמנת לוכד חולדות בפתח תקווה

זכרו שהשוק מציע בעלי מקצוע רבים בתחום, ועליכם לדעת לבחור מהם בצורה חכמה. מספר נקודות שחשוב להתייחס אליהן, בעת בחירת לוכד חולדות בפתח תקווה:

  1. וודאו שהלוכד מוסמך ובעל רישיון לעסוק בתחום.
  2. בקשו הצעת מחיר מסודרת ובכתב לפני תחילת העבודה.
  3. הסתמכו על חוות דעת ממקור ראשון במידת האפשר.
  4. הצליבו חוות דעת אינטרנטיות ממספר מקורות שונים (אתר מדרג, פייסבוק, גוגל).

 

סיכום

אז אם אתם מחפשים לוכד עכברים בפתח תקווה אנחנו מקווים שאתם יודעים איך להתחיל. כמובן שאתם יכולים גם ליצור קשר איתנו, אנחנו מבטיחים שירות מקצועי ומהימן. יש לנו את המדבירים הטובים ביותר שיש בפתח תקווה והסביבה שמכירים היטב את העיר ותושביה.

עברנו כאן על המון חומר עיוני, אולי חיפשתם בעיקר מידע על לוכדי עכברים בפתח תקווה אך בכל זאת החלטנו לפנק אתכם במידע נוסף על עולם ההדברה שאולי יסייע לכם. דיברנו על חשיבות רישיון ההדברה, המזיקים השונים ואיך מדבירים אותם, המחיר לכל הדברה ולמה המחיר בכלל משתנה.

עולם ההדברה הוא מרתק ויש עוד המון מה ללמוד. אז אם אתם מחפשי שירות הדברה בפתח תקווה אתם יודעים שאתם יכולים לדבר איתנו, תתקשרו אלינו לקבלת ייעוץ, מידע והצעת מחיר. אנחנו מחכים לכם, שיהיה המון בהצלחה!

בין האמצעים השונים להדברת עכברים נשתמש במלכודות דבק, פיתיונות מורעלים, מלכודת חשמלית ומלכדות מכניות. רק במקרים מאוד מסוימים נשתמש באמצעי ריסוס.

ממש לא חייב שהעכברים ימותו, לא חייב בכלל להשתמש באמצעים כמו מלכודות דבק ופיתיונות מורעלים, ניתן להזמין את שירותיו של לוכד שילכוד את העברים עם האמצעים שברשותו.

המחירים נעים מ200 ₪ ועד 600 ₪. המחיר תלוי בעיקר באמצעי ההדברה שנבחר בסופו של דבר. מלכודות דבק יהיו זולות לעומת פיתיונות רעלים ומקרים בהם נרצה ללכוד ממש את העכברים. השיטה היקרה ביותר שבדרך כלל גם נימנע ממנה היא ריסוס.

במידה ונתקלתם בעבר בבית ככל הנראה שלא תהיה לכם ברירה ולהזמין שירותי הדברה. עכבר חי בבית יכול להתרבות ולהותיר צאצאים שיהוו לכם בעיה בהמשך ויש לפעול מיידית להדברת או לכידת העכברים הקיימים בבית עקב הסיכון שבעתיד זה רק יחמיר, העכבר או העכברים לא הולכים להיעלם לבד.

כל אחד יכול לקנות חומרי הדברה. יחד עם זאת, מדבירים שאינם מוסמכים עלולים לגרום נזק בלתי הפיך לסביבה, לדיירים ולעצמם.

המדבירים בקסם הדברות הנם מוסמכים ומורשים, אתם יכולים להיות רגועים לגבי בטיחותכם, ולגבי פתרון הבעיה שממנה אתם סובלים.

מחפשים מדביר מקצועי? חייגו עכשיו לקסם הדברות! ותקבלו פתרון מהיר וחד משמעי!

מדבירים מורשים:

מדביר מוסמך ניר יזדי

מהעיתונות:

מעריב
מידע להעשרה מהאתר:
לוכד עכברים באור יהודה
לוכד עכברים
admin_2
לוכד עכברים בבאר יעקב

לוכד עכברים בבאר יעקב לריסוס מקצועי של עכברים! ✔️מותאם גם לבתים פרטיים ולסביבה שיש בה חיות מחמד.   ✔️כתב אחריות רשמית בסיום כל עבודה.  

קרא עוד »
לוכד עכברים בתל אביב
לוכד עכברים
admin_2
לוכד עכברים בתל אביב

לוכד עכברים תל אביב שיטפל במפגע צ'ק צ'אק! ✔️מותאם גם לבתים פרטיים ולסביבה שיש בה חיות מחמד ✔️כתב אחריות רשמי בסיום כל עבודה ✔️ לוכד

קרא עוד »
לוכד עכברים בראשון לציון
לוכד עכברים
admin_2
לוכד עכברים בראשון לציון

לוכד עכברים בראשון לציון לריסוס וטיפול בעכברים! ✔️מותאם גם לבתים פרטיים ולסביבה שיש בה חיות מחמד.   ✔️כתב אחריות רשמית בסיום כל עבודה.   ✔️

קרא עוד »
לוכד עכברים ביהוד
לוכד עכברים
admin_2
לוכד עכברים ביהוד

לוכד עכברים ביהוד לריסוס מקיף של עכברים! ✔️מותאם גם לבתים פרטיים ולסביבה שיש בה חיות מחמד.   ✔️כתב אחריות רשמית בסיום כל עבודה.   ✔️

קרא עוד »
לוכד עכברים באור יהודה
לוכד עכברים
admin_2
לוכד עכברים באור יהודה

לוכד עכברים באור יהודה לטיפול מקיף בעכברים! ✔️מותאם גם לבתים פרטיים ולסביבה שיש בה חיות מחמד.   ✔️כתב אחריות רשמית בסיום כל עבודה.   ✔️

קרא עוד »
לוכד עכברים בנתניה
לוכד עכברים
protoblo_admin
לוכד עכברים בנתניה

אין מה לחשוש מעכבר – קסם הדברות ישלחו אליכם לוכד עכברים בנתניה. ✔️ מתמחים בכל סוגי ההדברות. ✔️המדבירים שלנו ותיקים ויודעים לתת טיפול מהיר עם

קרא עוד »
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה
שלחו לנו וואטסאפ