הדברת נמלים ברכב

מחפשים מדביר מקצועי? השאירו פרטים ונחזור אליכם

הדברת נמלים ברכב
תוכן עניינים

אם חשבתם שהתפשטות נמלים בבית זה סיוט, וודאי לא נתקלתם בהתפשטות נמלים ברכב שלכם. נמלים ברכב זו בעיה מטרידה ומעצבנת שלמרבה הצער חלק מבעלי הרכב עלולים להיתקל בה.

זה עניין לא פשוט, ויש לפתור אותו במהירות וביעילות.

נמלים ברכב? עם קסם הדברות מטפלים מבצעים שירות 360 להדברת נמלים ברכב כולל חיטוי וטיפול מונע! 

✔️ ייעוץ טלפוני ראשוני ללא עלות!

✔️הדברה ירוקה, בטוחה ואחראית.
✔️ הסמכות מאושרות על ידי המשרד להגנת הסביבה.????
✔️ שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה.
✔️ שירות 24 שעות.
✔️ מותאם לחברות ליסינג ורכבים.
✔️ אחריות רשמית.

להצעת מחיר חייגו עכשיו:

1-700-506-300 ☎️

הרכב אינו זהה בשום צורה לבית ולכן גם סוג ההדברה ושיטת ההיפטרות מהן היא שונה לגמרי ואף קשה יותר בהרבה.

מאמר זה מסקר את הסיבות העיקריות להתפשטות נמלים ברכב וכיצד להיפטר מהן בצורה היעילה ביותר.

 

מדוע נמלים ברכב הן מסוכנות?

נמלים

שאלה מצוינות. לכאורה נמלים ברכב או נמלים בכלל לא אמורות להוות סכנה של ממש לבני האדם.

אם כן, מדוע להדביר אותן? אז זהו, למרות שהנמלים הן זעירות, הן מסוכנות לאדם ולרכב.

נמלים מסוגלות להתמקם במושב הנהג ולעקוץ אותו בכל הגוף מה שעלול לגרום לאי – ריכוז של הנהג ובהמשך אף לתאונת דרכים.

מינים מסוימים של נמלים, למשל נמלת האש, מסוכנים יותר מנמלה זעירה ורגילה מכיוון שהיא מסוגלת לעקוץ. מדובר בעקיצה שעלולה להיות כואבת מאוד ובמקרים מסוימים אף לגרום לתגובה אלרגית. אך עם כל הכבוד לעקיצות בעור, הסכנה העיקרית היא כמות הנמלים הנמצאות באוטו.

נמלים נוהגות לחיות במושבות גדולות כך שאם מצאת כמה נמלים באוטו סביר להניח שהן מקיימות מושבה ממש בתוך הרכב (לרוב בסדקים שבריפוד) ושיש מהן עוד הרבה שלא ניתן לראות.

כשיש הרבה נמלים, הן יכולות בקלות לכרסם כמה חוטי חשמל ובכך לגרום לנזק חמור ברכב. לכן עליכם להיות זהירים במיוחד ולהיפטר מהנמלים בהקדם האפשרי.

 

איך ומדוע נכנסות נמלים לרכב?

לפני שתגלו כיצד להיפטר מנמלים ברכב, כדאי שתדעו מדוע הן נכנסות לרכב ובכך למנוע כניסתן. בדרך כלל הסיבה היא אם אינכם שומרים על ניקיון הרכב ומשאירים שאריות אוכל ברכב.

שאריות אוכל הן מוקד משיכה מספר אחד עבור נמלים. ואם אתם כן מקפידים על ניקיון הרכב אך עדיין מופיעות בו נמלים, חשבו על מקום החנייה שלכם.

במידה ואתם מחנה ליד מושבת נמלים, הן מסוגלות להריח אפילו את הפירור הקטן ביותר ולחדור לרכב וכל זאת בגלל שיש להן חוש ריח מפותח ביותר.

בסופו של יום, נמלים תמיד מחפשות אוכל, כך שאם יש לכם ילדים שאוכלים חטיפים בתוך הרכב, רב הסיכויים שנמלים יתמקמו ברכב במהרה.

במקרה בו הרכב חונה ליד קן נמלים, אלו יזחלו פנימה ברגע שאתה פותח את הדלת או בזחילה על צמיגים. אז כבר סיכמנו שמדובר בפלישה בעייתית, עכשיו נשאלת השאלה – כיצד נפטרים מהן? 

 

כיצד למנוע התפשטות נמלים ברכב?

הצד הראשון על מנת לוודא שעשיתם הכל כדי למנוע הופעת נמלים ברכבכם הוא לנקות אותו באופן יסודי.

להוציא אשפה, להיפטר מאריזות מזון, מגבונים, מפיות, קבלות, ועוד שאר דברים שאנו נוטים להשאיר ברכב במקום לזרוק לפח האשפה הקרוב.

וודאו שכל האזורים ברכב נקיים, גם אלו שפחות גלויים לעין כמו למשל תא הכפפות ומתחת למושבים. 

השלב הבא יהיה לשאוב לכלוך מהריפוד והשטיחים עד לעומק, בעזרת שואב אבק מיוחד שיכול להגיע למקומות רבים. שאיבת אבק עוזרת גם להרוג נמלים על ידי לכידתן בתוך המכשיר.

חובה להסיר ולנקות את שטחי הרצפה ולנקות את רצפת המכונית ביסודיות. לאחר מכן, צריך להשתמש במטלית לחה ולנגב את כל החלקים הפנימיים: מושבים, חגורות, תא כפפות, חלונות ודלתות.

 

כיצד להרוג נמלים ברכב?

הבעיה בהדברה ברכב, היא שלהבדיל מהדברה בבית, חומרי ההדברה הכימיים הם מסוכנים במיוחד. החומרים נספגים במושבים ובעוד חלקים נוספים ברכב כך שקשה להיפטר מההשפעה הרעילה שלהם.

קיימים בשוק מספר חומרים אשר ייעודיים להדברת נמלים ברכב ועל כן הם פחות חזקים מבחינת רעלים.

שיטה נוספת היא לרסס עם חומרים כימיים רק את החלק החיצוני של הרכב, מה שימנע מהנמלים להיכנס אליו וישאיר את החלק הפנימי נטול רעלים.

רססו את חומרי ההדברה על הצמיגים מספר פעמים, כי הצמיגים הם השביל של הנמלים כדי להיכנס לרכב.

גם מלכודות נמלים הוכחו כיעילות בעניין.

מכיוון שהרעיון הוא להציב את המלכודות בתוך הרכב, בחרו מלכודות ללא רעל. הן יפתו את הנמלים ויהרגו אותן באופן מידי, ויחד עם זאת המכונית תישאר טהורה מכימיקלים וגם לא תריח רע.

קנו כמה מלכודות קטנות והניחו אותן ברחבי המכונית שלכם.

ניתן לקנות אותן בחנויות לחומרי בניין או להזמין באינטרנט. מעבר לפעולת הלכידה של נמלים קיימות, המלכודות גם ימנעו מנמלים נוספות לחדור פנימה.

המיקום הטוב ביותר להנחת המלכודות הוא על הרצפה מתחת למושבים ואם יש כמות גדולה של נמלים ניתן להניח מלכודת נוספת בתא הכפפות ובכך להגביר את יעילות המלכודת.

אם אתם רוצים למלכד עוד אזורים על מנת לייעל את העסק אף יותר – ניתן לשים מלכודות סביב אזור החנייה בבית. ההמלצה היא להחליף את המלכודת לאחר שנתפסו בהן נמלים כדי להמשיך ולהילחם בנמלים נוספות כל עוד הרעל עדיין משפיע. 

אמנם המלכודות פחות רעילות מתרסיס הדברה כימית, אך הן עדיין מכילות בתוכן רעל. לכן הקפידו להרחיק ילדים וחיות מחמד מהאזור שכן הרעל עלול לגרום לנזק בריאותי, בעיקר בתינוקות.

 

הדברת נמלים ברכב – לסיכום

אופציה נוספת ובריאה יותר היא הדברה באמצעות חומרים טבעיים. ישנן נוסחאות רבות על בסיס חומרים מהטבע אשר יעילות כנגד נמלים.

כאמור, הרכב הוא סביבה רגישה ולרסס אותו או בכללי להעמיס עליו חומרים כימיים זה רעיון די רע. כיום חברות הדברה רבות כבר אימצו את השיטה הטבעית והן נותנות אופציה בריאה יותר להדברה.

הקפידו להתייעץ עם חברת הדברות או מדביר מקצועי אשר יידע לזהות בדיוק איזה סוג של נמלה שורצת אצלכם ברכב, דרך הטיפול הראוי בה וכמובן שיידע להמליץ על שיטת הדברה טבעית אשר אינה פוגעת בסביבה, בבני אדם ובבעלי חיים.

כל אחד יכול לקנות חומרי הדברה. יחד עם זאת, מדבירים שאינם מוסמכים עלולים לגרום נזק בלתי הפיך לסביבה, לדיירים ולעצמם.

המדבירים בקסם הדברות הנם מוסמכים ומורשים, אתם יכולים להיות רגועים לגבי בטיחותכם, ולגבי פתרון הבעיה שממנה אתם סובלים.

מחפשים מדביר מקצועי? חייגו עכשיו לקסם הדברות! ותקבלו פתרון מהיר וחד משמעי!

מדבירים מורשים:

מדביר מוסמך ניר יזדי

מהעיתונות:

מעריב
מידע להעשרה מהאתר:
הדברת נמלים במטבח

הדברת נמלים במטבח שתפתור את הבעיה ב-100%! נמלים הן חיות מאוד נחושות, אשר מקדישות את כל המשאבים שלהן למציאת מזון והבאתו לקן. זו הסיבה שנראה

קרא עוד »
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה
שלחו לנו וואטסאפ