לוכד עכברים ביהוד

מחפשים מדביר מקצועי? השאירו פרטים ונחזור אליכם

לוכד עכברים ביהוד
תוכן עניינים

לוכד עכברים ביהוד לריסוס מקיף של עכברים!

✔️מותאם גם לבתים פרטיים ולסביבה שיש בה חיות מחמד.

 

✔️כתב אחריות רשמית בסיום כל עבודה.

 

✔️ מתמחים בכל סוגי ההדברות.

 

✔️המדבירים שלנו בעלי ניסיון של 15 שנה ומעלה.

 

✔️ עבודה יסודית, מקצועית ובטוחה מא' – ת' כולל כתב אחריות רשמית.

 

✔️ביצוע הדברות גם בחדרי מדרגות ולובי.

עכברים יכולים להיות מטרד די לא נעים בבית. זה תמיד יהיה לא נעים להיפגש עם אותו המכרסם הזה כשהוא  מסתובב ברחבי הבית. אבל לכל בעיה בחיים יש פתרון. מתוך כל הדברים שאפשר לעשות כדי להוציא את העכברים מהבית, לוכדי עכברים ביהוד זהו הפתרון הכי נוח והכי יעיל.

רוצים לדעת עוד ולהבין מה הכי נכון לכם לעשות? רוצים לדעת מה הוא לוכד עכברים ללוכד טוב? קראו את הכתבה הבאה כדי שלא תצטרכו עוד להתמודד עם העכברים בביתכם.

 

כמה יעלה לי להזמין לוכד עכברים ביהוד?

את המחיר תוכלו לתאם אם כל לוכד ולבדוק מראש משום שהוא משתנה לפי כמה קריטריונים שונים כמו כמות העכברים בבית, שיטת הטיפול שאתם תבחרו, והיום שבו הזמנתם את הלוכד או השעה (בסוף השבוע לוכד עכברים ביהוד ייקח יותר כסף לדוגמה). אנחנו מציעים את המחיר הזול והמתאים ביותר לכם, מוזמנים לפנות אלינו כאן למטה.

 

האם יש הבדלים בין עכברים לחולדות

אז כמובן שיש הבדלים בניהם אבל חשוב שתדעו אום כדי שתוכלו להזמין את הטיפול המתאים וכדי שתדעו מה היא העלות המתאימה. ההבדלים קשורים בעיקר לנראות של המכרסמים הללו אבל יש סימנים נוספים שאפשר למצוא כמו גללי צואה או עקבות רגליים. הינה כמה הבדלים עיקריים שנורא קל להבחין בהם:

  1. עכברים קטנים בהרבה מחולדות.
  2. לחולדה ציפורניים ארוכות מאוד ואילו לעכבר אין ציפורניים ארוכות.
  3. גללי הצואה של החולדה הרבה יותר גדולים.
  4. בדרך כלל לעכברים צבע אפור או לבן והחולדות בצבע שחור או חום.
  5. עכבר יכרסם רק מאכלים או מזון ואילו חולדה יכולה לכרסם הכול.

 

למה שאני לא אתפוס את העכברים בעצמי?

לתפוס עכבר זו משימה לא כזה פשוטה משום שהם די חשדנים וחכמים וגם אם תקנו מלכודת מתאימה, יכול להיות שלא תשימו אותה במקום הנכון או שלא תכינו אותה כמו שצריך. לוכד עכברים ביהוד ידע לתפוס את העכברים בקלות וביעילות ואחרי כל המאמץ שלכם יכול להיות שדווקא אם תנסו בעצמכם התהליך ייקח לכם יותר זמן ויותר כסף. יכול להיות גם שאתם תתקשו להבין כמה עכברים יש לכם בבית ואם הצלחתם לתפוס את כולם.

בקסם הדברות תוכלו למצוא מגוון רחב של סוגי הדברה כמו הדברה חקלאית או הדברה ירוקה ומגוון של שירותי הדברה רבים בכל אזור המרכז (צפו באזורי הדברה): הדברת מכרסמים, הדברת מזיקים, לכידת עכברים, לכידת חולדות, ריסוס לבית, ועוד.

האם צריך להתכונן לפני הגעת לוכד העכברים ביהוד?

כדאי לעשות כמה הכנות בבית לפני שהלוכד מגיע. טעות שהרבה אנשים עושים היא פתיחת דלתות הבית והחלונות כדי שאולי העכבר יסתלק מעצמו אך דבר זה דווקא יכול לגרום לעוד מכרסמים וזוחלים אחרים להיכנס לבית שלכם. במקום זאת, נסו לאטום כמה שאפשר את הבית ולסגור חורים בקירות.

בנוסף נסו לאטום עוד יותר את האזור בבית שבו ראיתם את העכבר בפעם האחרונה כדי שהוא יישאר באותו המקום וכך יוכל הלוכד למצוא אותו במהירות. נסו לסגור את החור מתחת לדלת וכו'.

 

מה ההבדל בין הדברה ללכידה?

במקום להזמין לוכד, אתם יכולים להזמין הדברה או לקנות רעל עכברים ולשים אותו בעצמכם. אך יש לא מעט בעיות שהדברה מייצרת לעומת לוכד עכברים ביהוד שיכול להתגבר על אותן בעיות:

 

סילוק הפגרים של העכברים

אם תהרגו את העכברים, תצטרכו לפנות אותם בעצמכם או שהם יסריחו לכם את הבית והמון אנשים מעדיפים שלא להתמודד עם הדבר זה. לוכד עכברים ביהוד יוכל להרחיק את החייה מהבית שלכם מבלי לגרום לה למות.

 

גרימת מוות לחיות אחרות

העכבר המורעל יכול להפוך לסעודה של חייה אחרת מה שיגרום להרעלה של אותה חייה וכך תוכלו לגרום למוות של חיות בר למיניהם ואפילו לחיות המחמד שלכם. זה יכול להוביל גם לתגובת שרשרת של הרעלות.

 

פגרים שלא תוכלו להגיע אליהם

הרעל שממש היום גורם לעכברים למוות רק לאחר כמה ימים. אם העכבר ימשיך להסתובב הוא עלול למות בתוך המחילות הנסתרות שלהם וכך לא תוכלו לפנות את הפגר מה שיגרום לסירחון שימשיך כמה ימים.

 

מה עוד צריך לדעת על לוכדי עכברים ביהוד?

יש לא מעט נוכלים או מדבירים שמטפלים בלי אישור רשמי או בעזרת חומרים אסורים בשוק לוכדי העכברים ביהוד. שימו לב שאתם מזמינים לוכד בעל רישיון או תעודה והיו מספיק אמיצים ובטוחים בשביל לבקש ממנו לראות אותה כשהוא מגיע אליכם. הלוכדים שלנו לדוגמה עבור הסמכה מקצועית שמאושרת על ידי משרד לאיכות הסביבה ולכולם תעודות מקצועיות. מוזמנים לפנות אליהם או לבדוק בעצמכם.

 

האם יש חשיבות לזמן שבו אני קורה ללוכד עכברים ביהוד?

חשוב לא לחכות יותר מידי ולהזמין את הלוכד כמה שיותר מהר. לפעמים לא חושבים על זה או לא יודעים אבל אם יש לכם עכבר בבית זה עלול לסמן אות חיובית לשאר העכברים שהמקום הזה מוגן וטוב להגעה מה שיגרו לעכבר אחד להפוך לכמה בין רגע. וכמובן שהם יכולים גם למליט עוד עכברים בבית שלכם. לכן כדאי לכם להזמין מקסם הדברות מדביר ביהוד שעובד 24 שעות ביממה כל יום ושיכול להגיע במהירות. אל תהיו שאננים כדי שלא תהפכו לבית הארחה לעכברים.

 

הזמנת לוכד חולדות ביהוד

בעת שאנשים מחליטים לשים קץ לבעיית החולדות שלהם, הם יחפשו לוכד חולדות ביהוד. חשוב לעבוד עם איש מקצוע מוסמך, וכזה שיוכל לפתור לנו את הבעיה בצורה מוחלטת וברורה. הדרך הטובה ביותר לבחירה מבין לוכדי חולדות ביהוד, היא המלצה ממקור ראשון של בן משפחה או חבר.

 

5 טכניקות ללכידת חולדה

  1. הדברה עם חומרים כימיים \ רעלים.
  2. הדברה ירוקה.
  3. מלכודת קפיץ.
  4. מלכודת כלוב.
  5. הדברה באמצעים אלקטרוניים.

 

כמה עולה לוכד חולדות ביהוד?

לכל לוכד חולדות ביהוד מחיר שונה, והדבר יהיה מושפע ממספר פרמטרים. למרות שכל לוכד חולדות עובד בצורה מעט שונה, לרוב הצעת המחיר תושפע מהפרמטרים הבאים:

 

זמן הזמנת השירות

כמו בכל תחום אחר, ישנם זמנים עמוסים יותר ופחות, ודבר זה צפוי להשפיע על מחיר לוכד חולדות ביהוד. במידה ונזמין לוכד חולדות בעונות הקרות, בחגים, סופי שבוע וכו', אנו צפויים לשלם מחיר מעט גבוה יותר.

 

החומרים והציוד הדרוש

כל טכניקה של לכידת חולדות דורשת ציוד אחר, למשל מלכודות, פיתיונות, מכשירי סאונד ועוד. החומרים והציוד שבהם ישתמש לוכד חולדות ביהוד, ישפיעו על המחיר הסופי שישלם הלקוח.

אפשר להתקשר אלינו במספר המצורף למטה ואם אתם רוצים לדעת עוד פרטים אתם מוזמנים להיכנס לאתר.

כל לוכד עכברים אצלנו עובר הכשרה מקצועית מעולה שמאושרת על ידי המשרד לאיכות הסביבה.

אנו פועלים גם בתל אביב ובגוש דן בכללי.

אנחנו תמיד מגיעים תוך כמה שעות ספורות ובמהירות מרגע השיחה. 

מחפשים לוכד עכברים ביהוד ? רוצים אחד מקצועי ורציני? התקשרו אלינו עכשיו: 1-700-506-300.

כל אחד יכול לקנות חומרי הדברה. יחד עם זאת, מדבירים שאינם מוסמכים עלולים לגרום נזק בלתי הפיך לסביבה, לדיירים ולעצמם.

המדבירים בקסם הדברות הנם מוסמכים ומורשים, אתם יכולים להיות רגועים לגבי בטיחותכם, ולגבי פתרון הבעיה שממנה אתם סובלים.

הדברה ביהוד

גרים ביהוד ומחפשים מדביר? הגעתם למקום הנכון! בקסם הדברות משתשמים בחומרים טבעיים ומספקים מענה 24

מחפשים מדביר מקצועי? חייגו עכשיו לקסם הדברות! ותקבלו פתרון מהיר וחד משמעי!

מדבירים מורשים:

מדביר מוסמך ניר יזדי

מהעיתונות:

מעריב
מידע להעשרה מהאתר:
לוכד עכברים באור יהודה
לוכד עכברים
admin_2
לוכד עכברים בבאר יעקב

לוכד עכברים בבאר יעקב לריסוס מקצועי של עכברים! ✔️מותאם גם לבתים פרטיים ולסביבה שיש בה חיות מחמד.   ✔️כתב אחריות רשמית בסיום כל עבודה.  

קרא עוד »
לוכד עכברים בתל אביב
לוכד עכברים
admin_2
לוכד עכברים בתל אביב

לוכד עכברים תל אביב שיטפל במפגע צ'ק צ'אק! ✔️מותאם גם לבתים פרטיים ולסביבה שיש בה חיות מחמד ✔️כתב אחריות רשמי בסיום כל עבודה ✔️ לוכד

קרא עוד »
לוכד עכברים בראשון לציון
לוכד עכברים
admin_2
לוכד עכברים בראשון לציון

לוכד עכברים בראשון לציון לריסוס וטיפול בעכברים! ✔️מותאם גם לבתים פרטיים ולסביבה שיש בה חיות מחמד.   ✔️כתב אחריות רשמית בסיום כל עבודה.   ✔️

קרא עוד »
לוכד עכברים באור יהודה
לוכד עכברים
admin_2
לוכד עכברים באור יהודה

לוכד עכברים באור יהודה לטיפול מקיף בעכברים! ✔️מותאם גם לבתים פרטיים ולסביבה שיש בה חיות מחמד.   ✔️כתב אחריות רשמית בסיום כל עבודה.   ✔️

קרא עוד »
לוכד עכברים בפתח תקווה
לוכד עכברים
protoblo_admin
לוכד עכברים בפתח תקווה

מבוא ללכידת עכברים בפתח תקווה במאמר הזה נדבר על כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מזמינים לוכד עכברים ונדבר באורח כללי על עולם ההדברה

קרא עוד »
לוכד עכברים בנתניה
לוכד עכברים
protoblo_admin
לוכד עכברים בנתניה

אין מה לחשוש מעכבר – קסם הדברות ישלחו אליכם לוכד עכברים בנתניה. ✔️ מתמחים בכל סוגי ההדברות. ✔️המדבירים שלנו ותיקים ויודעים לתת טיפול מהיר עם

קרא עוד »
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה
שלחו לנו וואטסאפ