הדברת כיני יונים

מחפשים מדביר מקצועי? השאירו פרטים ונחזור אליכם

הדברת כיני יונים
תוכן עניינים

אם חשבתם שיונים הם מטרד מרעיש ומציק לאדם האורבני – אתם לא מאוד טועים. אלא מה, שזה לא מסתכם רק ברעש והנוצות שהיונה מביאה עמה. בשנים האחרונות ישנה יותר ויותר מודעות לנזק נוסף וחמור שגורמות היונים לבני אדם.

שמים סוף לכיני יונים עם הדברת כיני יונים של קסם הדברות!

✔️ ייעוץ מקצועי ללא עלות!

✔️ הדברת כיני יונים כולל שירות אקספרס עד בית הלקוח בפריסה ארצית.
✔️ הצוות שלנו בעל אישורים של המשרד לאיכות הסביבה.
✔️ שירות הדברה ירוקה לעסקים.
✔️ טיפול מונע לאורך זמן.
✔️ כתב אחריות על העבודה.

להצעת מחיר חייגו עכשיו:

1-700-506-300 ☎️

הבאת כיני יונים יוצרות בעיה מרכזית לא קטנה ולצערנו יש להן השלכות גם עלינו בני אדם אשר באים במגע עם יונה נגועה. בשום פנים ואופן אל תנסו לבצע פעולות חיסול או הדברה בעצמכם!

הצוות של קסם הדברות מיומן ומנוסה בדרכי טיפול ברורות הדואגות גם להרחקת יונים לאורך זמן ובצורה ייסודית ובטוחה!

 

מאיפה מגיעות כיני היונים?

כיני היונים בדרך כלל ניזונות מדם של ציפורים. לאחר שהיונים הצעירות, לדוגמה, עוזבות את הקן שלהן, הכינים עשויות להיתקל בבני אדם בעת חיפוש אחר מארח חדש למצוץ את דמו. כיני היונים יכולות לנשוך כל מקום בגוף האדם אך לעתים קרובות מעדיפים לעשות זאת לעור חשוף. למרות שהן יכולות להיות ניזונות מדם אנושי, כיני היונים לא מסוגלות להשלים את מחזור חייהם על בני האדם, והן לא מתחפרות בתוך עור בני אדם.   

כיצד נראות כיני יונים?

המראה של כיני היונים משתנה בהתאם לסוגים השונים של המזיק. בדרך כלל הן קטנטנות במיוחד, באורך של 0.3 סנטימטר או פחות. גם צבעם משתנה בין הסוגים, ויכול לנוח בין חום, לחום כהה, וישנן כינים שהינן אפילו בצבע לבן-קרם.   

התנהגותן של כיני היונים?

מספר מיני כינים נצמדים לסוגים שונים של ציפורים. ידוע כי בחוות או שטחים חקלאיים כינים לעיתים מדביקות עופות, וכך הופכות לבעיה ברפתות לדוגמה. הן יכולות לנשוך את בני אדם שעובדים עם העופות. לרוב בבתים ובבניינים מסחריים, כינים הפוגעות בעופות שמהווים מטרד, כמו יונים ודרורים, עשויות למצוא את דרכן לחללי מגורים של בתים.  למרות שכינים כאלה אינן מסוגלות לחיות אך ורק מדם ​​אנושי, ישנם מקרים בהם הם נושכים גם בני אדם. בדרך כלל, ניתן למצוא אותן על אדן החלון, על הרצפה, או אולי על שולחנות אליהם יכלו לגשת דרך חלון או מהתקרה. ככלל, מקרים כאלה נובעים מציפורים המקננות בעליית הגג, בקירות או בקצה החיצוני של גג הבניין.  כינים בדרך כלל עוזבות את קן הציפור ומחפשות מארחים חדשים לאחר שעזבו הציפורים את הקן. פעילות ציפורים בתוך מבנה מסחרי שלא נעצרת בזמן עלולה להפוך לגדולה במיוחד, ולהוביל את כיני היונים לחיפוש אחר בני אדם מארחים.   

סביבת החיים של כיני היונים

כמו כל הכינים, כיני היונים חייבות להישאר על המארחים שלהם או קרוב מאוד אליהם כדי לשרוד. כתוצאה מכך, הם יכולות להימצא בקרבת קיני ציפורים, או בתוך בניינים בהם נמצאות ציפורים.   

בלבול נפוץ באבחון כיני יונים

קשה מאוד להבדיל בין עקיצות כיני יונים לבין נגיעות קרדית העופות וחרקים אחרות, כגון סקביאס, פרעושים, כינים, יתושים, זבובים מסוגים שונים, עכבישים, פשפשים, קרציות וכו'. לעיתים קרובות לא ניתן לאבחן את כיני היונים בעצמכם, ויש להיעזר באיש מקצוע עבור כך.   

איך ניתן לאבחן כיני יונים?

ניתן לחשוד בכך שאדם נדבק בכיני יונים במידה והמטופל הציג סימפטומים של מחלת הסקביאס, אך אינו מגיב לטיפול המתאים עבור מחלה זו. יש לקחת בחשבון את ההיסטוריה של דברים שנחשפים אליהם האשם, וחשוב להתחשב בעונת השנה ובשעה ביום בה מופיעים הסימפטומים, בעיסוקו של המטופל, תחביביו ותנאי מחייתו. כיני היונים קטנות מכדי שניתן יהיה לראותם ללא הגדלה. ניתן לנסות לאסוף אותם בעזרת סלוטייפ שקוף ולהתייעץ עם איש מקצוע במבין בתחום.  

ריסוס כיני יונים – איך למנוע את כיני היונים?

ניתן למנוע הידבקות בכיני יונים על ידי הסרת קני ציפורים הנמצאות בסמוך לאזורי מגורים או העבודה בהן נמצאו כיני יונים. חשוב לשים לב:
  • ללבוש ביגוד מגן מלא במהלך התהליך כדי למנוע את מעבר כיני היונים לבני אדם.
  • אם יש נגיעות של כיני יונים בבניין, יתכן שיהיה צורך להתייעץ עם מדביר מוסמך.
  • למיגור כיני היונים, יש לטפל באזור באמצעות תרסיס קוטל חרקים או אבקה קוטלת חרקים.
  • ייתכן שיהיה צורך להיפטר מרהיטים בהם הייתה הידבקות קשה בכיני יונים, ולהחליף אותם ברהיטים חדשים. 
  • נדרש לשאוב אבק משטיחים לעיתים קרובות, או במקרים בהם הייתה נגיעה קשה של כיני יונים בבית, ייתכן ויהיה צורך להחליף את השטיחים.
  • יש להחליף מצעים או בגדים ולשטוף אותם במים חמים לעיתים קרובות.
 

טיפים לשליטה בכיני יונים

כינים עלולות להתגלות בבניין כאשר הן נמצאות בחיפוש אחר מארח למצוץ את דמו. מצב זה יטופל בצורה הטובה ביותר על ידי איש מקצוע מנוסה. זיהוי נכון של הכינה על ידי מדביר הוא המפתח לקביעת מקור הכינים.  כדי לשלוט בכיני יונים, יש לבטל או למנוע את פעילות הציפורים בתוך הבניין או בגג הבניין, ולהסיר את כל חלקי הקן. אזורים בהם נמצאים קינים דורשים לעיתים קרובות טיפול בכדי לסלק את כל הכינים בסביבתן. בנוסף, ייתכן שיהיה צורך לקדוח ולטפל בחללים אחרים בקירות, בהתאם למצב.  אנו בקסם הדברות יודעים איך לזהות את כיני היונים ולטפל בהן בצורה המתאימה, כך שלא תצטרכו לחשוש יותר מהגירוד המעצבן שהן מביאות עימן. כמובן שטיפול בכיני יונים יכול לכלול גם את הדברת היונים עצמן, שמהוות מקור הבעיה.

תרחישים אפשריים שבהם תיאלצו לקרוא להדברת כיני יונים

כיני יונים – (לא) נעים להכיר

כיני יונים הן סוג של חרקים הניזונים מנוצות היונה. דרך פעולת הכינה היא הצמדות לפלומת היונה בעזרת טפרים ייעודיים המסוגלים לעשות זאת. כיני היונים מסוגלות לעוף, מה שמאפשר להן מעבר קל בין יונה אחת לשנייה.  מחזור החיים של הכינה כולל ביצה, נימפה וכינה בוגרת. הכינה היא אליפטית ובעלת צבע חיוור בדומה לנוצות היונה, על מנת להיטמע בה כהלכה. שריון הכינה הוא קשיח על מנת להתגונן מפני הסביבה, וגודלה הוא זעיר עד מאוד כך שקשה עד בלתי אפשרי לזהות אותה בעין לא מיומנת. התזונה שלהן כוללת דם של יונים ועופות בכללי, וזאת בעזרת עקיצה בעור החיה ושתיית דמה.  

כיני היונים ובני אדם

למרות שכינת היונה משפיעה קודם כל על יונים ועופות, היא בהחלט מגיעה גם לבני האדם ואף מזיקה להם. יונים אשר מקננות בפתחי הבית (מרפסות וחלונות למשל) עלולות להעביר את הכינים בעקבות מגע עם חלקי הבית, או באמצעות הנוצות שמנשירות במקום. ברגע שהכינה מריחה דם אדם, היא אינה בוחלת באמצעים ועוקצת גם אותו, וזאת למרות שהוא כלל לא ממשפחת העופות. להבדיל מעקיצות חרקים אחרים ששכיחות בהרבה כמו יתושים ופשפשים ושמהוות מטרד מגרד ולא מעבר, כשכיני היונים עוקצות בני אדם הדבר לא מסתכם בגירוד מקומי בלבד ולעיתים עלול לגרום לסכנה של ממש. בזמן שהכינה עוקצת ושותה את הדם, היא מעבירה לנעקץ הפרשה רירית שגורמת לפריחה. אם בעקיצות יתוש ופשפש מדובר בפריחה מקומית, אז בעקיצת כינת יונה הפריחה עלולה להתפשט בכל הגוף. במידה והיא מתפשטת בכל הגוף, הדבר עלול לגרום לדלקות עיניים ולדלקת ריאות שעלולה להסתבך. לכן עוד בשלב העקיצה על הנעקץ לקבל טיפול רפואי מידי כדי למנוע התפשטות בשאר חלקי הגוף.   

פתרונות 

אז אם יש לכם קן יונים במרפסת, חינני ככל שיהיה, הוא עלול להביא צרות שישפיעו על כל בני הבית. אם הבחנתם בהתנהגות מוזרה אצל יונה שנמצאת בקרבתכם, ובוודאי אם אתם חשים סימנים מוזרים על גופכם, זה הזמן לקרוא לאיש מקצוע שיאתר האם ישנה בעיה ואת מקורה המדויק. במידה ואכן הגיעו כיני יונים אל ביתכם, ידרוש הדבר הדברה מידית, שכן הכינים מתפשטות מהר. על ההדברה להיות מקצועית ולא חובבנית, שכן מדובר בסכנת חיים. אל תנסו להדביר לבד את הבית באמצעות שיטות לא מוכחות, כי הדבר עלול לגרום אף לנזק גדול יותר (כמו למשל שתחשפו יותר למקור ההדבקה). חשוב להקפיד על הדברה מלאה ולא חלקית. דהיינו, הדברה של כל חלקי הבית, הפתחים, המרפסות, הדלתות, החלונות וכל דבר שאפשר לחשוב עליו. רק הדברה יסודית של כל החלקים הללו (בין אם הם נמצאו כנגועים בכיני יונים ובין אם לא) תבטיח שכיני היונים יושמדו ולא יזיקו לבני הבית. בקסם הדברות ישנם מדבירים מקצועיים בעלי ניסיון רב שנים בטיפול בבעיה מטרידה ולא נפוצה זו. מעבר להקפדה על הדברה מלאה בכל חלקי הבית, משתמשים המדבירים בחומרי הדברה טבעיים כך שמצד אחד יהיו מספיק אפקטיביים כדי להשמיד את כיני היונים ולמנוע חזרתם לסביבת המגורים, אך מצד שני אינם רעילים כך שלא יפגעו בבריאות בני הבית ובאיכות הסביבה.

כיני יונים נמשכות לתנאים לחים וחמים ונמצאות בדרך כלל בקרבת אזורי קינון ובתי עופות. אם הן עוברות לחללי מגורים הן בדרך כלל נוהגות לטפס על קירות ותקרות, או מסתובבות על המצעים במיטות.

בניגוד למה שנהוג לחשוב, התשובה היא לא. למרות שכיני יונים עשויות לנשוך בני אדם, הן אינן חיות עלינו וירדו מגופנו לאחר שקיבלנו את מנת הדם שהיו צריכות.

לא – בניגוד לטפילים אחרים שעושים זאת, כיני היונים מסתובבות על גבי הגוף ולאחר מכן יורדות ממנו, ולא נכנסות לתוכו. 

כיני היונים לא חיות על בני אדם, ולכן גם לא חיות על בגדים. אך אם עלו על בן אדם מסוים על מנת למצוץ את דמו, ייתכן שייתפסו "טרמפ" על בגדיו כדי להגיע לחלקים נוספים בבית. 

עקיצות כיני היונה נראות בדרך כלל כבליטות אדומות שעלולות לגרום לגירוי בעור. עקיצות אלו דומות לעקיצות פשפש המיטה ושל קרדיות אחרות, ולכן לעיתים קשות לזיהוי. 

קרם נגד גירוד עשוי להפחית את הגירוי הנגרם על ידי כיני היונה. העקיצות אמנם מעצבנות אך אינן מזיקות ולא גורמות להפצת מחלות.

מחזור החיים של כיני יונה מורכב מארבעה שלבים: ביצה, זחל, נימפה, מבוגר. הן מתבגרות מביצים למבוגרות תוך שבוע, ומבוגרות חיות כ- 90 יום.

כל אחד יכול לקנות חומרי הדברה. יחד עם זאת, מדבירים שאינם מוסמכים עלולים לגרום נזק בלתי הפיך לסביבה, לדיירים ולעצמם.

המדבירים בקסם הדברות הנם מוסמכים ומורשים, אתם יכולים להיות רגועים לגבי בטיחותכם, ולגבי פתרון הבעיה שממנה אתם סובלים.

מחפשים מדביר מקצועי? חייגו עכשיו לקסם הדברות! ותקבלו פתרון מהיר וחד משמעי!

מדבירים מורשים:

מדביר מוסמך ניר יזדי

מהעיתונות:

מעריב
מידע להעשרה מהאתר:
הדברת דבורים וצרעות בזול
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת דבורים

הדברת דבורים בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! כולנו מכירים דבורים, יודעים לזהות אותן, לפחד מהן כשצריך, ממה הן ניזונות ואפילו להתחפש אליהן בפורים. כמו

קרא עוד »
הדברת רימות
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת רימות

  למה להזמין הדברת רימות? הרימות או בשמן העממי ״תולעים״, הן מסוג החיות שלצערנו כולנו נתקלנו בהן. בבית, בחצר, או אפילו על חיית המחמד –

קרא עוד »
הדברת כנימות
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת כנימה קמחית

הדברת כנימות שתשים סוף למפגע ב-100%, באחריות! אם אתה גנן או אדם שיש לו גינה יפה וצמחיה מטופחת, אתה צריך להרגיש מאוד מאוים מכנימות. הכנימות

קרא עוד »
הדברת צרעות בבית ובגינה
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת צרעות

הדברת צרעות בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! כולנו שמענו על צרעות, אבל מה אנחנו באמת יודעים עליהן? איזה נזק הן גורמות? האם צריך והכרחי

קרא עוד »
הדברת תיקן גרמני במקצועיות
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת תיקן גרמני

הדברת תיקן גרמני בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! תיקנים גרמניים אלו חרקים ידועים לשמצה, ומבין הסוגים שהכי קשה להדביר, בגלל שהם חסינים לחומרי הדברה

קרא עוד »
הדברת תיקן פסים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת תיקן פסים

הדברת תיקן פסים? שירותי הדברה ירוקה לכל סוגי התיקנים והמזיקים כולל כתב אחריות! ✔️שירות מקצועי מא' – ת'. ✔️ שימוש בחומרים נטולי ריח וכימיקלים. ✔️צוות

קרא עוד »
הדברת נדלים בבית ובגינה
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת נדלים

הדברת נדלים בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! מזיקים יכולים להפוך לאורחים ממש לא רצויים בבית, לגרום לאי נוחות ואפילו ליצור סיכונים בריאותיים פוטנציאליים. ישנם

קרא עוד »
הדברת תיקן אמריקאי מקצועית
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת תיקן אמריקאי

הדברת תיקן אמריקאי בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! ג'וק אמריקאי הוא אחד החרקים הנפוצים ביותר בישראל, וכמעט שאין בית או עסק שלא ייתקל בו.

קרא עוד »
הדברת קרציות
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת קרציות

״קרצייה״ נהפכה להיות מילה נרדפת למישהו שהוא מציק, נטפל ונדבק. אך למי שיש כלב יודע על בשרו (ועל בשר כלבו) כי הקרצייה היא הרבה מעבר

קרא עוד »
הדברת זחלים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת זחלים

כולנו יודעים שכל פרפר יפה ומרהיב מתחיל את חייו בתור זחל. אגדות רבות נכתבו בנושא, ותמיד סופו של הזחל הוא טוב ויפה – הוא נהפך

קרא עוד »
הדברת נמלי אש
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת נמלי אש

הדברת נמלי אש? שירותי הדברה לנמלים ונמלי אש יסודיים ובטוחים 24 שעות! ✔️ מקצוענים בהדברה ירוקה ובטוחה לסביבת הבית. ✔️ מחירים משתלמים במיוחד + אחריות

קרא עוד »
הדברת פשפש הכותנה
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת פשפש הכותנה

פשפש הכותנה הוא בן למשפחת הפשפשים, כאשר להבדיל משאר הפשפשים הוא מזיק בעיקר לצמחי הכותנה. הצוות של קסם הדברות מתמחה בהדברת פשפש הכותנה. אנו מתמחים

קרא עוד »
הדברת דג הכסף
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת דג הכסף

מי הוא דג הכסף ולמה להזמין הדברת דג הכסף? דג הכסף (או בשמו המדעי – זנב-זיף כספי) הוא חרק קטן וחסר כנפיים אשר צבעו בהיר

קרא עוד »
הדברת תהלוכן אורן
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת תהלוכן האורן

תהלוכן האורן הוא אחד הזחלים הנפוצים בישראל אך משום מה הוא כמעט ואינו מוכר. וודאי ראיתם אותו הרבה, אך כנראה שלא שמעתם עליו או שלא

קרא עוד »
מדביר תולעי עץ

במאמר הבא נתמקד בתולעת עץ וננסה להסביר מה עומד מאחורי המזיק הזה. למה מומלץ לקרוא למדביר תולעי עץ מקצועי וכיצד ניתן לטפל בו. תולעי עץ?

קרא עוד »
הדברת אורי כדורי
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת אורי כדורי

הדברת אורי כדורי? אחד החרקים (או יותר נכון, ״פרוקי רגליים״) החביבים ביותר שיש בישראל ושכולנו מכירים מהילדות נקרא ״אורי כדורי״. שמו בעגה המדעית הוא ״טחבית״,

קרא עוד »
הדברת חיפושית הזבל
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת חיפושית זבל

מיהי חיפושית הזבל? ולמה לצריך לקרוא להדברת חיפושית זבל? כנראה שאין חיה עם שם יותר מסגיר ומשעשע כמו ״חיפושית זבל״. חיפושית זבל, כשמה כן היא,

קרא עוד »
הדברת נמלים ברכב
הדברת נמלים
protoblo_admin
הדברת נמלים ברכב

אם חשבתם שהתפשטות נמלים בבית זה סיוט, וודאי לא נתקלתם בהתפשטות נמלים ברכב שלכם. נמלים ברכב זו בעיה מטרידה ומעצבנת שלמרבה הצער חלק מבעלי הרכב

קרא עוד »
הדברת נמליים מעופפות עם כנפיים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת נמלים מעופפות עם כנפיים

נמלים מעופפות עם כנפיים? איך להיפטר מהנמלים המציקות האלו? עם קסם הדברות! ✔️ מותאם למגזר העסקי ולחברות. ✔️ניתן לתאם איתנו שירותי הדברה קבועים על בסיס

קרא עוד »
הדברת חדקונית הדקל בזול
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת חדקונית הדקל

אצלנו מבצעים הדברת חדקונית הדקל + טיפול מונע חדקונית הדקל – מי היא? מה הנזק שעושה ולאילו עצים? כיצד מטפלים במפגע ואילו פתרונות ישנם? ומה

קרא עוד »
הדברת ברחשים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת ברחשים

אף אחד לא סובל את הברחשים, הזבובים הזעירים שיכולים לעקוץ בני אדם, חיות מחמד ובעלי חיים. כשמדובר בהדברת ברחשים יש צורך בשימוש אמצעים מתקדמים להדברה

קרא עוד »
הדברת זבובונים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת זבובונים

אם ראיתם זבובים קטנים במטבח שלכם, כנראה שהם זבובי פירות, המכונים גם זבובונים. הדברת זבובונים של קסם הדברות פועלת ב-2 מישורים: טיפול ריסוס והדברה מתקדם

קרא עוד »
הדברת עקרבים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת עקרבים

הדברת עקרבים? אל תנסו להדביר בעצמכם! השאירו לנו את העבודה המסוכנת. ✔️ מכירים את כל סוגי המזיקים ✔️ מגיעים עד בית הלקוח בפריסה ארצית רחבה.

קרא עוד »
הדברת פסוקאים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת פסוקאים

אנשים רבים לא מבינים שיש להם בעיית פסוקאים עד שהבית כבר מלא בהם. פסוקאים מכונים "כיני ספרים". הם אינם כינים, אך אכן נמצאים בסביבת ספרים.

קרא עוד »
הדברת קרדית האבק
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת קרדית האבק

הדברת קרדית האבק? כולנו מכירים מישהו שאלרגי לקרדית האבק, וזהו אכן אחד הגורמים העיקריים לתגובות אלרגיות בבני אדם ברחבי העולם. הדברת קרדית האבק? צרו קשר

קרא עוד »
הדברת פשפש הברונזה
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת פשפש הברונזה

הדברת פשפש הברונזה? שירותי הדברה ירוקה לכל סוגי הפשפשים כולל פשפש הברונזה! ✔️ שירות סביב השעון. ✔️ שירות 24 שעות בפריסה ארצית. ✔️תעודת אחריות על

קרא עוד »
הדברת פרעוש החתול
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת פרעוש החתול

מי אתה פרעוש החתול? הכל היה יותר קל אם החתול שלכם היה יודע לדבר אבל עד אז, הזמינו קסם הדברות!  ✔️מתאים לכל סוגי החתולים. ✔️הדברה

קרא עוד »
הדברת יתוש הנמר האסייתי
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת יתוש הנמר האסייתי

יתושים עלולים לגרום להדבקה של מחלות רבות ואף אקזוטיות: מלריה, קדחת, זיקה. ובדיוק מסיבות אלו, הדברת יתוש הנמר האסייתי צברה תאוצה בשנים האחרונות. יתוש הנמר

קרא עוד »
הדברת זבוב הבית
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת זבוב הבית

״זבוב הבית״ הוא כינוי לזבוב המצוי הנמצא אצל כולנו בבתים חדשות לבקרים. הוא מגיע כמו בן בית, ומציק כמו אורח בלתי רצוי, הדברת זבוב הבית

קרא עוד »
הדברת תיקן מזרחי
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת תיקן מזרחי

הדברת תיקן מזרחי? תיקנים, או בשמם העממי – ג'וקים, הם מזיקים שאף אחד לא אוהב, ואף אחד לא רוצה למצוא מסתובבים בבית שלו. אך כמה

קרא עוד »
הדברת נמלים במטבח

הדברת נמלים במטבח שתפתור את הבעיה ב-100%! נמלים הן חיות מאוד נחושות, אשר מקדישות את כל המשאבים שלהן למציאת מזון והבאתו לקן. זו הסיבה שנראה

קרא עוד »
הדברת חיפושיות
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת חיפושיות

הדברת חיפושיות? שימו סוף לחיפושיות ולנזקים! טיפול מונע לטווח ארוך כולל חיטוי משטחים. ✔️ הדברה ירוקה מותאם גם לבעלי חיים בבית. ✔️ שירות מקצועי בפריסה

קרא עוד »
הדברת ג'וקים מקצועית
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת ג'וקים

הדברת ג'וקים עם אחריות לפתרון מלא ב-100%! על פני כדור הארץ קיימים לא פחות מ- 4,500 סוגי ג׳וקים, אך רק חלקם מטרידים אותנו בסביבת המגורים

קרא עוד »
הדברת זבובים בגינה ובבית
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת זבובים

הדברת זבובים בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! בכל הנוגע לזבובים, העולם מתחלק לשניים – כאלו שעבורם זבובים הם מטרד, וכאלו שעבורם זבובים הם מטרד

קרא עוד »
הדברת חרקים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת חרקים

הדברת חרקים ? כנראה שאתם ממש צריכים אותנו: למצוא חרקים בבית זה אחד הדברים המטרידים שיש. בין אם זה ג׳וק, פשפש או סתם חרק שאנחנו

קרא עוד »
הדברת טרמיטים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת טרמיטים

הדברת טרמיטים עם 5 שנות אחריות והתחייבות לפתרון מלא טרמיטים הם דוגמה מצוינת לכלל 'הגודל לא קובע'. זהו חרק זעיר במיוחד, כזה שאי אפשר כמעט

קרא עוד »
הדברת יתושים בחצר ובבית
הדברת מזיקים
protoblo_admin
ריסוס נגד יתושים

הדברת יתושים בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! ים, שמש, אבטיח, טיולים ולימונדה צוננת הם דברים נפלאים שמביא עמו הקיץ. אך לצד כל השמחה והכיף,

קרא עוד »
הדברת מעופפים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת מעופפים

יש כמה מיני חרקים מעופפים שמטרידים אותנו באופן קבוע בביתנו, כאשר הבולטים ביותר ביניהם הם הזבוב, העש והיתוש. הדברת מעופפים זה לא עסק למתחילים! ישנם

קרא עוד »
הדברת עכבישים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת עכבישים

מבין כל החרקים והג׳וקים שנמצאים אצלנו בבית או במשרד במקרים של הדברת עכבישים דרוש יותר מקצת "אומץ". יתרה מכך, אנו ממליצים לקרוא למומחה ולא לקחת

קרא עוד »
הדברת עש
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת עש

אם יש חיה מזיקה אך חמודה שמסתובבת בבית, היא ללא ספק עש. ✔️ הדברת עש? בקסם הדברות מתמחים באיתור וטיפול ב"עש הבגדים"! ✔️  מגיעים עד

קרא עוד »
הדברת פרעושים בבית ובגינה
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת פרעושים

הדברת פרעושים בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! אין דבר מתגמל יותר מאשר לגדל חיות מחמד, אך חיות המחמד האהובות שלנו יכולות להביא איתן פרעושים

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה מחיר פצצה
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת פשפש המיטה

הדברת פשפש המיטה עם אחריות לפתרון מלא! פשפש המיטה הוא חרק קטן אבל בעל תיאבון גדול. הנוכחות שלו בחדר השינה או בכל מקום אחר בבית

קרא עוד »
הדברת פשפשים מחיר זול
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת פשפשים

הדברת פשפשים בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! פשפשים בבית ובגינה יכולים להיות מאוד מעיקים, ולהשפיע על איכות החיים שלכם במידה משמעותית. בעוד שטיפול בפשפשים

קרא עוד »
הדברת תולעים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת תולעים

הדברת תולעים? שירותי הדברה ירוקה לכל סוגי התולעים כולל אחריות על העבודה! ✔️ הדברה ירוקה מאושרת על ידי המשרד להגנת הסביבה ✔️ שירות אקספרס מהיר

קרא עוד »
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה
שלחו לנו וואטסאפ