הדברת פשפש המיטה

מחפשים מדביר מקצועי? השאירו פרטים ונחזור אליכם

הדברת פשפש המיטה מחיר פצצה
תוכן עניינים

הדברת פשפש המיטה עם אחריות לפתרון מלא!

פשפש המיטה הוא חרק קטן אבל בעל תיאבון גדול. הנוכחות שלו בחדר השינה או בכל מקום אחר בבית גורמת לעקיצות רבות ומגרדות מאוד, ואם לא מטפלים בו מיד – הוא מתרבה בקצב מהיר והיקף הבעיה רק הולך ומחמיר. הדברת פשפש המיטה מחייבת טיפול יסודי ומקיף מפני שמדובר בחרק עקשן שגם יודע להסתתר היטב. קסם הדברות מספקת את השירות הזה על בסיס ניסיון של יותר מ-20 שנה ויכולת מוכחת לפתור את הבעיה באופן מלא. על-מנת לעזור לכם להתמודד עם פשפשי מיטה והנזקים שהם גורמים, אנחנו כאן בשבילכם עם צוות מקצועי בהובלת מדביר פשפש המיטה מהמובילים בארץ – ניר יזדי, המנכ"ל והבעלים של החברה.

בעמוד זה תוכלו למצוא את כל התשובות לשאלות בנוגע לביצוע ריסוס נגד פשפש המיטה, איך נראים פשפשי מיטה, מה הסימנים שמעידים על קיומם ואיך לטפל בהם באופן שיעלים אותם לחלוטין.

דבר חשוב נוסף שכדאי להדגיש בהקשר של פשפשי המיטה הוא שמדבירים רבים שאינם מקצועיים מספיק טועים לחשוב לפעמים שפרעושים הם פשפשי מיטה ואז מבצעים לכם הדברה לפשפש המיטה במקום לבצע הדברה נגד פרעושים. אצלנו אין משחקים – תוכלו להזמין אותנו לוודא שמדובר בפשפש המיטה ולא בפרעושים טרם סגירת הדברה שעלותה עשויה להגיע לסכומים גבוהים מאד.

הדברת פשפש המיטה עושים עם קסם הדברות!

✔️ מדביר פשפש המיטה מורשה ע"י המשרד להגנת הסביבה עם 20 שנות ניסיון

✔️ ייעוץ ראשוני ללא עלות

✔️ לסובלים מבעיית פשפש המיטה טיפול מקיף עם אחריות ל-24 חודשים!

✔️ שירות מקיף ומקצועי בפריסה ארצית עד בית הלקוח
 
✔️ הדברת פשפש המיטה מחיר הכי משתלם בשוק!
 
✔️ הדברה לפשפש המיטה – ירוקה, מקצועית ומתקדמת
 
✔️ לסובלים מפשפש המיטה טיפול עם חומרים ידידותיים לסביבה
 
✔️ זמינות מיידית לטיפול בפשפש המיטה 24/7
 
✔️ריסוס פשפש המיטה, שאיבה וקיטור – שיפתרו את הבעיה ב-100%!
 
✔️ מדביר מוסמך לביצוע הדברה נגד פשפש המיטה – ע"י המשרד להגנת הסביבה
 

להצעת מחיר משתלמת חייגו עכשיו:

1-700-506-300 ☎️

או שתשאירו פרטים:

מה זה פשפש המיטה ואיך הוא נראה?

פשפש המיטה הוא חרק בעל 3 גלגולי חיים: ביצים, נימפות ופשפשים בוגרים. השם המדעי שלו הוא Cimex lectularius ולפי הערכות מומחים הוא חי על פני כדור הארץ מיליוני שנים – כך שגם אבות אבותינו, אלה שעוד היו חיים במערות, נעקצו על-ידי פשפשים.

הביצים של פשפשים נראות כמו גרגרי אורז זעירים במיוחד בקוטר של כמילימטר. חלקן צהבהבות ואלה שעדיין לא בקעו יהיו שקופות. ביום החמישי ממועד ההטלה שלהן, מופיעה נקודה אדמדמה זעירה בקצה. המרקם שלהן דביק בגלל שהנקבה של הפשפשים מפזרת עליהן חומר שנועד להגן עליהן (אגב, הפשפשים מעדיפים להטיל ביצים במקומות חמימים יחסית מפני שבהם הביצים בוקעות מהר יותר).

הנימפות מגיעות לאורך של 2-2.5 מ"מ, והגוון שלהן יחסית בהיר. לאחר כ-10 שבועות הן הופכות לפשפשים בוגרים.

גם פשפש מיטה בוגר הוא כאמור חרק קטן למדי: האורך שלו הוא בסך הכל 5-6 מ"מ, וקצת יותר מכך אחרי ארוחה דשנה, כלומר כשהוא מלא בדם. הצבע שלו חום-אדמדם והגוף שלו עגול פחוס, כך שהוא יכול לדחוס את עצמו גם למקומות צרים מאוד. אחרי מציצת דם הגוון של פשפשי מיטה הופך לכהה יותר והגוף שלהם מעט מתמלא. לפשפשי מיטה אין כנפיים (ולכן הם אינם מסוגלים לעוף) ויש להם 6 רגליים. הם נוהגים להסתתר בסדקים קטנטנים כמו קפיצים, מזרונים, נקיקים בעוץ וכל סדק שהוא בעובי של כרטיס אשראי פחות או יותר. תוחלת חייו של פשפש המיטה היא כ-10 חודשים, חיים ארוכים ביחס לשאר משפחות החרקים.

*** חשוב לציין כי עקיצות של פשפש המיטה אמנם מלוות בגירודים ואי נוחות, אך הן לא מהוות סכנת חיים או מקור להעברת מחלות כלשהן. ובכל זאת, בהחלט מומלץ כמובן לבצע הדברת פשפש המיטה כמה שיותר מהר ברגע שאתם מגלים אותם.

פשפש המיטה טיפול במזרן
טיפול בפשפש המיטה במזרן

לפני ביצוע ריסוס פשפש המיטה – איך תזהו אותו?

לא תרצו להזמין ריסוס נגד פשפש המיטה לפני שתהיו בטוחים שזה הוא, נכון? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן – כדי לוודא שאכן מדובר בפשפש המיטה לפני ביצוע ריסוס. אז איך תזהו אותו? קראו.

  • ביצים – למרות הגודל הזעיר, בערך ראש של סיכה, אפשר להבחין בהן כשהן מוטלות על מיטה או ספה. המגע הדביק הוא עוד הוכחה שאכן מדובר בביצים של פשפשים (קחו בחשבון שהמגע שלהן דוחה).
  • פשפשים בוגרים – כאמור, גם פשפשי מיטה בוגרים מגיעים בסך הכל לאורך של מילימטרים בודדים, ולכן לא תמיד קל להבחין בהם. בנוסף, הם יודעים להסתתר היטב, דבר שמקשה עוד יותר על האיתור שלהם.
  • אם יש בחדר השינה או בכל חלל אחר בבית נקודות חשודות, נשלים או חרקים שאתם לא בטוחים מהם – אתם מוזמנים לצלם ולשלוח אלינו, ונעזור לכם להבין מול מי אתם מתמודדים – כמובן לפני שנחייב אתכם על ביצוע הדברה נגד פשפש המיטה. אנחנו מוודאים תמיד מול מה אנחנו מתמודדים לפני תיאום הדברה מתאימה מול הלקוח.

צפו בצוות שלנו בעת ביצוע הדברת פשפש המיטה:

איפה מסתתרים פשפשי מיטה?

הדברת פשפש המיטה היא אתגר מורכב מאוד. אחת הסיבות לכך היא היכולת של הפשפשים לדחוף את עצמם גם למקומות צרים מאוד. על סמך הניסיון רחב ההיקף שלנו אנחנו יכולים לספר לכם שכבר מצאנו פשפשי מיטה במקומות כמו שקעי חשמל, בין טפטים לקיר (גם כשהקילוף היה כמעט בלתי נראה לעין), חריצים ברגלי שולחנות או ברגליים של המיטה, ארגזי מצעים, ארונות בגדים, מתחת למזרן, בפנלים סדוקים, מאחורי ראש המיטה, ועוד ועוד. כתוצאה מכך ,השלב הראשון של הדברת פשפשי מיטה הוא תמיד ניטור יסודי של כל החדרים בבית, כדי לוודא שהטיפול יחסל את המפגע באופן מוחלט. בטבלה הבאה מפורטים כל המקומות האפשריים והסיבות לכך שהפשפשים הגיעו אליהם:

במזרן

פשפשי מיטה מתחבאים לפעמים במזרן עצמו כדי להישאר קרובים למקור האוכל שלהם

ריפודים של ספות

זהו מקום מחבוא מוצלח, מה גם שלפעמים אנשים ישנים על הספה

מזוודות ותיקי נסיעות

פשפשי מיטה עוברים ממקום למקום בעיקר עם אנשים שנוסעים למקומות שונים – דרך המזוודות והתיקים שלהם. לפעמים הם פשוט נשארים בתוך התיק ומגיחים ממנו לארוחות הליליות

בסיס המיטה

כשיש מיטת עץ, הפשפשים מרגישים בנוח להסתתר בבסיס שלה או בחלקה התחתון

ארונות בגדים

לפעמים הפשפש נצמד לבגד מסוים בזמן שהוא במזוודה, ועובר איתו לתוך הארון. מדובר במקום מסתור שמרגיש בטוח, ולכן הפשפשים יישארו בו

מאחורי תמונות

עוד מקום נסתר מהעין ולכן מהווה מחסה פופולרי לפשפשי מיטה

הסימנים שמעידים על צורך בביצוע הדברת פשפש המיטה:

לפעמים זיהוי פשפש המיטה אצלכם בחדר השינה, בחדר הילדים או בסלון מבוסס על סימנים אחרים, גם אם לא ראיתם אותו במו עיניכם. הסימנים שכדאי לשים אליהם לב לצורך זיהוי פשפש המיטה הם:

  • כתמים אדמדמים על המצעים – אלה הם כתמי דם בעקבות העקיצות שלכם, בזמן שאתם ישנים.
  • כתמים שחורים על הסדין או המזרן – אלה הם כתמי צואה שמשאירים פשפשי מיטה אחרי ארוחות גדולות.
  • כתמים לבנבנים – אלה הן הביצים שכאמור מתאפיינות גם במרקם דביק ודוחה. הן יכולות להיות במקומות שונים בחדר השינה, כולל בין כפלי המזרן, בסדקים ברצפה, על ספה ועוד.
  • עקיצות – בפסקה הבאה תוכלו להבין מה מייחד את עקיצות פשפש המיטה ביחס לעקיצות של חרקים אחרים כמו יתושים, קרציוני יונים ופרעושים.
הדברת פשפש מיטה בקיטור חם
ניר המדביר שלנו מבצע הדברה לפשפש המיטה

המאפיינים העיקריים של עקיצות פשפש המיטה

למרות שהוא קטן מאוד, לפשפש המיטה יש כמה יכולות מרשימות שמאפשרות לו לעקוץ אותנו עוד ועוד. הוא יודע לזהות את המיקום המדויק של אדם גם כשהוא במרחק של 1.5-2 מ' ממנו – באמצעות חיישנים רגישים להפליא שמזהים טמפרטורת גוף, פליטת CO2 בנשיפה, תאי עור שנשרו בזמן השינה ואפילו זיעה וחומצה לקטית.

אחרי שפשפש המיטה מגיע לאדם, הוא מוצץ דם ממספר מקומות סמוכים במשך 10 דקות ולפעמים אפילו רבע שעה או יותר. במקביל, הוא מחדיר לדם באמצעות הרוק שלו חומר אלחוש, כך שהאדם ממשיך לישון – אבל בבוקר, כשהוא מתעורר, החומרים שהגוף שלו מפריש בתגובה לעקיצות מייצרים גירוי וגרד באזור הנגוע.

המאפיינים הבולטים לעין במקומות העקוצים: נפיחות קלה, גוון אדמדם וכתם כהה במרכז של כל עקיצה. עוד סימן הוא הכמות – בדרך כלל יש בין 2 ל-6 נקודות, פחות או יותר באותו אזור, אבל לא במבנה מסודר. המקומות האהובים ביותר על פשפשי המיטה בגוף האדם הם הפנים והגב, אבל גם העורף, הצוואר, בתי השחי, הגפיים והמפשעות חשופים לסכנת עקיצות. לעומת זאת, עקיצות באזור הרגליים הן בדרך כלל סימן לנוכחות של פרעושים. גם עקיצות בשעות היום מעידות על הצורך להזמין הדברת פרעושים ולא הדברת פשפשים.

האם פשפשים עוקצים מדי לילה?

לא. בדרך כלל התדירות תהיה אחת ל-3 ימים, ולפעמים יכולה לעבור גם תקופה ארוכה יותר בין התעוררות בבוקר עם עקיצות פשפשי מיטה לבין הפעם הבאה שמתגרדים במשך כל היום. מסיבה זו, מומלץ להזמין שירותי הדברה מקצועיים גם אם חלפו כמה ימים ללא עקיצות – שכן פשפשים לא נוטים להיעלם מעצמם, ובעצם אין להם שום סיבה לוותר על מקור מוצלח לתזונה שלהם. הזמינו כמה שיותר מהר הדברה לפשפש המיטה.

האם עקיצות פשפש המיטה מסוכנות לבני אדם?

לא. וירוסים וחיידקים לא יכולים להתרבות בתוך הגוף של הפשפש (פרט למספר מיני פשפשים ספציפיים), ולכן בניגוד לחרקים ומזיקים אחרים שעלולים להדביק בני אדם במחלות שונות, כולל כאלה לא נעימות במיוחד, פשפשי המיטה לא מסוכנים. כמו כן, כיום כבר ברור לחוקרים שגם עקיצות מרובות לא גורמות לאנמיה (בעבר היה חשש להיווצרות בעיה זו עקב מציצת הדם, אולם מחקרים רבים שללו את ההשערה הזו).

בנוסף, עקיצות פשפשי מיטה לא כואבות, אם כי הגירוי כתוצאה מהפרשת החומרים השונים בגוף מציק וגם נשאר למשך מספר ימים. יחד עם זאת, ייתכנו מקרים נדירים שבהם תגובה חיסונית קיצונית עלולה להוביל לשוק אנפילקטי – מצב שבו יש קשיי נשימה משמעותיים עקב היצרות של דרכי הנשימה, סחרחורת עקב ירידה חדה בלחץ הדם, נפיחות במקומות שונים בגוף ופריחה בולטת בעור. במקרה של שוק אנפילקטי – יש להזעיק מיד אמבולנס.

בכל מקרה מומלץ להזמין הדברה נגד פשפש המיטה ובאופן מיידי, מפני שהבעיה כאמור לא תיעלם מעצמה.

מדביר פשפש המיטה בעבודה
גילוי של פשפשי מיטה במזרן

מה כוללת הדברת פשפש המיטה? כל השלבים

בקסם הדברות מאמינים שהטיפול בכל סוגי המזיקים, ובמיוחד כשיש נוכחות משמעותית של פשפשי מיטה, מחייב התייחסות יסודית ומעמיקה – כדי שהבעיה תיפתר באופן מלא ותוכלו לישון באמת בשקט. על-מנת לעמוד ביעד, מדביר פשפש המיטה מקצועי מטעם החברה יקפיד על תהליך עבודה מסודר שכולל 5 שלבים:

שלב 1: ניטור – לפני ביצוע הדברת פשפש המיטה

השלב הראשון של הדברת פשפש המיטה הוא כאמור סריקה יסודית ומדוקדקת של כל החדרים. נתחיל באופן טבעי בחדר השינה, אבל נעבור גם על מקומות אחרים שעלולים להיות נגועים. לאחר שנבין בדיוק איפה יש פשפשי מיטה, ביצים ונימפות, נוכל לגבש תוכנית פעולה אפקטיבית שתחסל את כולם.

שלב 2: טיפול בפשפש המיטה בשאיבה

הפעולה הראשונה שיש לבצע כדי להתחיל להפחית את כמות הפשפשים היא שאיבה. השאיבה הינה בעוצמה גבוהה, ובכל מקום שבו גילינו פשפשי מיטה או ביצים. דגש נוסף הוא ריקון זהיר של המכשיר, כדי שאף פשפש או ביצה לא יחזרו לבית אחרי שכבר נשאבו.

שלב 3: פשפש המיטה טיפול בקיטור חם

מאחר שישנם מקומות שאליהם אי אפשר להגיע עם שואב, אנחנו משתמשים גם בקיטור חם לטיפול בפשפש המיטה. סיבה נוספת למרכיב הזה בהדברת פשפש המיטה היא שהטמפרטורה הגבוהה של האדים ממיסה את אותו חומר דביק שמחבר את ביצי הפשפשים בדרך להשמדתן.

הדברת פשפש המיטה בשואב וקיטור
הדברת פשפש המיטה בשואב וקיטור

שלב 4: ריסוס פשפש המיטה

אחרי שמזהים את פשפש המיטה טיפול מתחיל ולאחר שלב הקיטור מגיע תורו של ריסוס פשפש המיטה. מאחר שברוב רובם של המקרים יש פשפשי מיטה בחדר השינה, ובקרבת המקום שבו ישנים (או אפילו על המזרן עצמו), ריסוס נגד פשפש המיטה חייב להתבצע בזהירות מרבית. גם כשאנחנו מרססים בחדרי ילדים או תינוקות ננקטים כל אמצעי הזהירות הנדרשים, ובפרט הימנעות מריסוס על המיטה עצמה או בקרבתה – הדברת פשפש המיטה במזרון תיעשה באמצעות הקיטור, כשהחום הורג את החרקים.

עוד כדאי לדעת כי ריסוס פשפש המיטה כולל שני סוגים של חומרי הדברה: חומר אחד נועד להרוג את כל פשפשי המיטה הבוגרים ואת הנימפות, והחומר השני הוא IGR, ראשי תיבות של הביטוי Insect Growth Regulators, ובעברית – מווסת גדילת חרקים. בפועל, החומר הזה פשוט מונע מהביצים להבשיל ולהפוך לנימפות ואחרי זה לפשפשים בוגרים.

שלב 5: מדביר פשפש המיטה יוודא שהבעיה אכן נפתרה

כשיש נוכחות משמעותית מאוד של פשפש המיטה הדברה אחת עשויה שלא להספיק. כחלק מהמחויבות שלנו לפתרון כולל ומוחלט של הבעיה, מדביר פשפש המיטה מקצועי יגיע אליכם במידת הצורך פעם נוספת, לאחר 8-10 ימים. הוא יסרוק שוב את כל החדרים שהיו נגועים, ואם נשארו פריטים בודדים או ביצים שלא הושמדו – ישלים את המלאכה וישאיר לכם בית ריק לגמרי מפשפשי מיטה, נימפות וביצים.

הדברת פשפש המיטה ידידותית לסביבה ולבני אדם – באפקטיביות גבוהה

מרכיב מהותי נוסף בשירות שלנו הוא השימוש בחומרים טבעיים בלבד, ללא כימיקלים. אנחנו מקפידים על הכלל הזה במסגרת הדברה של טרמיטים, של ג'וקים, של עכבישים וגם כמובן כשהמטרה היא הדברה לפשפש המיטה. זוהי למעשה הדברה ירוקה, וחשוב לציין שהיא אפקטיבית לא פחות, ובעצם אפילו יותר, מהדברה "רגילה".

אגב, בעבר הדברת פשפש המיטה התבססה על DDT, אולם לאחר שמחקרים רבים גילו שהוא אמנם הורג מזיקים אבל מזיק גם לבני אדם, הופסק השימוש בו, מה גם שפותחו חומרים מתקדמים ובטוחים יותר. כשמבצעים נגד פשפש המיטה הדברה ירוקה היא ידידותית גם לסביבה (שיקול חשוב מאוד במאה ה-21!) וגם לבני אדם, כך שתוכלו להזמין את השירות בלי לחשוש מתופעות לוואי לא רצויות.

פשפש המיטה טיפול בקיטור + שואב + ריסוס

מיתוסים על פשפשי המיטה והאמת מאחוריהם:

המיתוסהאמת על פשפשי המיטה
1. פשפשי המיטה יכולים לעוףלמרות שהם קטנים ונראים קלים, פשפשי המיטה אינם מסוגלים לעוף. למעשה, לרוב הזנים אין בכלל כנפיים וגם לאלו שיש הן לא נמצאות בשימוש. 
2. פשפשי המיטה מתרבים במהירותבהשוואה לחרקים אחרים, פשפשי המיטה דווקא מאוד איטיים בהתרבותם. נקבת הפשפש מטילה ביצה אחת ביום ובוקעת רק אחרי עשרה ימים. לאחר שישה שבועות הופך הצאצא לפשפש בוגר. לשם השוואה, חרקים ביתיים אחרים מטילים 500 ביצים במשך ארבעה ימים.
3. פשפשים מסוגלים לחיות עד שנה ללא מזוןיש ויכוח בקהילת המדע בנוגע לעניין זה. זה תלוי בטמפרטורה. מחקרים מצביעים על כך שבטמפרטורת החדר (בערך 23 מעלות), פשפשים יכולים לשרוד עד שלושה חודשים בלי לאכול דם. אך בגלל שהם חרקים בעלי דם קר, חילוף החומרים שלהם יהיה איטי יותר בטמפרטורה שהיא קרה מטמפרטורת החדר ואז הם עשויים גם לחיות עד שנה ללא מזון.
4. פשפשי המיטה עוקצים רק בלילהלמרות שפשפשי המיטה נחשבים ליצורים ״ליליים״, הם פועלים בכל שעות היום. ניתן לומר שהם כמו בני אדם,  כשהם רעבים – הם יאכלו ולא משנה מה השעה. אז גם אם אתה מגיע למקום שורץ פשפשים בשעות היום, קח בחשבון שאתה עלול לסבול מעקיצות פשפש.
5. פשפשים חיים אך ורק במזרוניםניתן להבין מדוע מיתוס זה התקבע, שכן השם ״פשפש המיטה״ בהחלט עושה את שלו. אמנם המיטה היא אזור הפעולה העיקרי של הפשפש שכן האדם נמצא עליה בשעות הלילה ולכן זה טרף קל, אך זה ממש לא האזור היחידי בו הוא פועל. ניתן למצוא פשפשים בכל חלקי הבית – ארונות, כיסאות, תקרות ועוד מיני משטחים.
6. פשפשים נמשכים לתנאים עירוניים ולא סניטריים

יש נטייה לחשוב שמזיקים נמשכים למקומות מוזנחים ומלוכלכים. טענה זו נכונה לגבי רימות, חולדות ותיקנים, אך לא לגבי פשפשים. את הפשפשים ניתן למצוא בכל בית, ללא שום הבחנה בתנאים היגייניים או במעמד סוציו אקונומי.

הפשפש עלול להופיע בבניין מגדלים מפואר באותה מידה שהוא מופיע במקלטים של חסרי בית. ההבדל בין השניים הוא שלאוכלוסיות במעמד סוציו אקונומי נמוך יש פחות יכולות לשלם עבור הדברה ושיטות חיסול יעילות.

או במילים אחרות – כל מקום הוא פוטנציאלי לפשפשים, אבל יש אנשים שמתקשים להשיג עליהם שליטה מכיוון שהעלות היא יקרה מדי עבורם.

7. פשפשים נדבקים לכל מקום בגופנופשפש המיטה לא מעוניין להידבק לנו לשיער או לעור כמו כינים או קרציות, אלא מעדיף להישאר קרוב לחום גופנו כמו למשל על הבגדים. לכן, סביר להניח שפשפשים יתניידו על תרמילים, מזוודות ונעליים, או כל פריט אשר בא עם האדם במגע, מאשר בגוף האדם עצמו.
8. פשפשי המיטה מעבירים מחלות

פשפשים יכולים לגרום לעקיצות מגרדות, חוסר שינה, חרדה ואפילו לזיהומים נקודתיים, אך לא דווח על מקרים בהם העבירו מחלות לבני אדם.

בעוד שתיקנים וחולדות נוהגות להימשך לאזורים מלוכלכים ולשאריות מזון רקובות, לפשפשים כאמור אין עניין מיוחד בכך. לכן, הם אינם נוהגים להעביר מחלות זיהומיות מכל מיני מקורות אל גוף האדם.

9. ניתן לרסס פשפשים לבד

עד לפני עשור, היה מאוד מקובל ומפתה לרסס פשפשים באופן עצמאי, בעזרת חומרים כימיים שניתן לקנות בסופר. כיום, פשפשים רבים פיתחו עמידות נגד חומרים אלה, וזו סיבה נוספת להתרבות הפשפשים בשנים האחרונות.

קשה מאוד לעצור אותם. מדענים רבים עובדים על טכניקות שימגרו את התופעה, טכניקות אשר מגיעות לשימוש ראשוני אצל חברות ההדברה ורק לאחר מכן לצרכן הביתי, אם בכלל.

ביצוע הדברה לפשפש המיטה בבית מלון:

היערכות לקראת הגעת מדביר פשפש המיטה לביצוע ריסוס:

עוד מרכיב במניעת נזקים לבני הבית הוא היערכות נכונה לקראת הדברה נגד פשפש המיטה. בפרט, חשוב לבצע את הפעולות הבאות:

  • פינוי רהיטים – כדי שריסוס נגד פשפש המיטה יתבצע ללא עיכובים מיותרים.
  • שטיפה מושקעת – ספונג'ה בכל החדרים מבלי לפספס אף פינה.
  • כביסה כהשלמה לפעולת טיפול בפשפש המיטה – בטמפרטורה של לפחות 60 מעלות של כל הבגדים, הבדים, המצעים ואפילו הווילונות. הטמפרטורה הגבוהה הכרחית כדי לחסל את הפשפשים שנצמדו לפריטים אלה. אם יש פריטים עדינים ואתם חוששים להרוס אותם, הפתרון הוא כביסה ב-40 מעלות ומיד לאחר מכן הכנסת הפריט לשקית אטומה לחלוטין (עד להשלמת ההדברה המקצועית).
  • ריקון ארגז המצעים – ואם יש שידות או ארונות החשודים כנגועים גם אותם צריך לרוקן.
  • הסתרת פריטים שלא טוב לחשוף לריסוס (גם כשמדובר על חומרים טבעיים) – כמו בכל הדברת מזיקים תתבקשו לוודא שפריטים כמו המיטה של הכלב, כלי האוכל של החתולים, צעצועים של הילדים וכו' מוסתרים ולא ייחשפו לריסוס.

פשפש המיטה טיפול בבית עם חיות מחמד

פשפש המיטה ניזון רק מדם של בני אדם, ולכן גם אם יש בבית חיות מחמד הן לא מעניינות אותו (אגב, בעולם קיימים כ-50,000 מינים של פשפשים, ורובם הגדול צמחונים). בכל מקרה, אם יש בבית כלב או חתול תתבקשו להוציא אותו בזמן ההדברה ולמשך כ-3 שעות לאחריה. אנחנו משתמשים כאמור בחומרים טבעיים בלבד, ללא כימיקלים, אבל ליתר ביטחון חשוב לגלות ערנות ולוודא שאין שום תופעה חריגה אצל חיית המחמד (ריור מוגבר, אפתיות, הקאות, חוסר תיאבון וכו').

הדברת פשפש המיטה בבתי עסק – דגשים חשובים

פשפשי מיטה עלולים להתנחל גם בבתי עסק שונים. מאחר שחרק זה ניזון מדם של בני אדם בזמן שהם ישנים, העסקים שסובלים מהם הם כאלה שבני אדם ישנים בהם, כלומר בתי מלון, צימרים, אכסניות, דירות נופש וכו'. גם בבתי אבות עלולים להתגלות פשפשי מיטה.

בכל מקרה כזה נדרש טיפול מקצועי במיוחד, בעיקר מפני שהפשפשים עלולים להתפשט ליותר מחדר אחד. דגש נוסף הוא טיפול דיסקרטי ויעיל כדי לא לפגוע בתדמית של המקום, ויחד עם זאת להבטיח שהאורחים שלו לא ייעקצו.

כמו כן, גם במצב שכזה, כשיש צורך משמעותי במיוחד לחסל בדחיפות את כל אוכלוסיית פשפש המיטה הדברה ירוקה היא הפתרון הנכון – גם בזכות האפקטיביות וגם מפני שבדרך זו לא חושפים את האורחים לחומרים שעלולים להזיק להם.

מדביר פשפש המיטה מנוסה מרסס ומסביר:

האם אפשר למנוע הגעת פשפשי מיטה?

הדברת פשפש המיטה מחסלת את כל הפשפשים שכבר הגיעו אליכם, אבל לא יכולה כמובן למנוע הגעת פשפשים חדשים. זוהי כבר האחריות שלכם, ובהקשר זה כדאי לדעת שבסוף המאה הקודמת פשפשי המיטה כבר כמעט ונעלמו מן העולם לגמרי, אחרי כאמור מיליוני שנים. איסור השימוש ב-DDT והתחזקות מגמת הגלובליזציה הובילו להגדלת כמות פשפשי המיטה במדינות רבות ובהן גם ישראל.

כיום כאמור יש חומרים מתקדמים ובטוחים שמאפשרים להדביר פשפשים גם בלי DDT. הדרך שבה מגיעים פשפשי מיטה לבתים היא כמעט תמיד לאחר נסיעות וטיולים במקומות שונים. אם אתם מגיעים לחדר במלון, בצימר, בדירת AIRBNB, באכסניה וכו' – בארץ או עולם – ויש בו פשפשים, הם עלולים להיצמד לבגדים שבמזוודה או לתיק עצמו. כשתחזרו הביתה הם יגיעו יחד אתכם, ויתחילו להתרבות. מסיבה זו, חשוב לבחון היטב את המקומות שבהם מתארחים, וכשחוזרים הביתה – לבדוק היטב את המזוודות והתיקים לפני שאתם מאחסנים ופורקים אותם. הבדיקה הכרחית על מנת להימנע מהצורך להזמין טיפול בפשפש המיטה ע"י מדביר לאחר מכן.

איך לטפל בעקיצות של פשפשי מיטה?

אם עדיין לא הזמנתם הדברה ושוב קמתם בבוקר עם עקיצות מגרדות, תוכלו לנסות להרגיע את האזור באמצעות מספר תרופות סבתא שנהוג לייחס להן את היכולת הזאת:

  • תה קר – תיון פשוט, רטוב, שמונח על עקיצה של פשפש מיטה במשך כמה דקות, עשוי לנטרל את ההשפעה המציקה של העקיצה.
  • מלפפון – פורסים את המלפפון לפרוסות דקות ומניחים כל פרוסה על מקום שיש בו עקיצה. רצוי לבחור מלפפון שהיה מונח במקרר. הנוזלים שיש במלפפון מכילים חומרים נוגדי חומציות ולכן יש להם את היכולת למנוע גירוד.
  • שיבולת שועל – מזון בריאות שכדאי להכניס לתפריט השבועי, ולנצל גם לטובת טיפול בעקיצות של פשפשים (או חרקים אחרים). בשיבולת השועל יש אלקלואידים וחומר זה מפחית את הגירוי. השיטה: מערבבים רבע כוס שיבולת שועל עם מעט מים עד שנוצרת עיסה רטובה, ואז מורחים את התערובת על המקומות העקוצים.

גם שמן עץ התה מרגיע גירויים בעור, ותוכלו להיעזר גם בחומר זה.

האם אפשר להיפטר מפשפשי מיטה בלי עזרת מדבירים?

בגלל התכונות המאפיינות את פשפש המיטה הדברה ביתית כמעט אף פעם לא תצליח באמת לפתור את הבעיה, ובוודאי שלא אם יש נגיעות רבות יחסית. בכל מקרה, תוכלו לנסות: כדי להיפטר לגמרי מהחרקים הבוגרים וגם מביצי פשפש המיטה הדברה עצמית תכלול שאיבה, רצוי בעוצמה גבוהה, ספונג'ה יסודית בכל הבית וכביסה בטמפרטורה גבוהה של כל הבגדים והמצעים שעלולים להיות נגועים.

אחרי הפעולות האלה כדאי לסרוק ביסודיות את כל החדרים, רצוי בעזרת פנס ולהאיר כל פינה וכל מקום שבו עלולים להסתתר פשפשים או שעלולות להיות ביצים של פשפשי מיטה. אם השטח נקי לגמרי, ובימים הבאים אין עקיצות – הצלחתם. אם לא, הפתרון הוא כמובן להזמין מדביר פשפש המיטה מקצועי.

מדביר פשפש המיטה שמגיע לכל מקום במרכז ובשרון – בזמן קצר!

קסם הדברות מדבירה פשפשי מיטה, וכמובן עוד סוגים רבים של מזיקים אחרים, בכל רחבי מרכז הארץ והשרון. בהתאם, אנחנו הפתרון כשנדרשת הדברת פשפש המיטה בחולון, ברחובות, בתל אביב, בהרצליה, ברמת גן, בנתניה, בהוד השרון וכו'. באתר תמצאו רשימה מפורטת של אזורי הדברה וכך תוכלו לדעת אם אנחנו מגיעים גם אליכם.

מעבר לפריסה הרחבה שלנו, אנחנו מקפידים גם על זמינות גבוהה – כדי לעזור לכם להיפטר מהפשפשים המציקים במהירות רבה ככל האפשר. בשילוב היכולות הגבוהות שלנו, תוך זמן קצר כבר לא תסבלו מעקיצות, ואף חרק לא יטייל עליכם בלילות.

לסובלים מפשפש המיטה טיפול מוקפד ומקצועי במיוחד

הניסיון הרב שלנו מתורגם לא "רק" למקצועיות וליכולת לבצע הדברה לפשפש המיטה בכל מקום ביעילות ומבלי להשאיר להם זכר, אלא גם לשירות מוקפד – כדי להבטיח מקסימום שביעות רצון אצל כל לקוח וכל לקוחה.

המצוינות בשירות כוללת הגעה בדיוק בזמן שתיאמתם איתנו, התייחסות רצינית לכל בקשה, עבודה מסודרת תוך שמירה על השקט, השארת הבית בדיוק כמו שמצאנו אותו (מינוס פשפשי המיטה כמובן) ואדיבות.

ייעוץ מקצועי ומענה סבלני לכל שאלה – בלי מחויבות מבחינתכם

אחרי 20 שנה בתחום ההדברה, כבר טיפלנו באינספור מפגעים מכל הסוגים: אנחנו מבצעים הדברת ג'וקים, תיקנים גרמנים, נמלים, נמלי אש, חרקי מזון, פרעושים, ברחשים, הדברה נגד זבובים, יתושים, עכבישים, טרמיטים, מכרסמים, נדלים, צרעות ועוד ועוד. הניסיון שהצטבר אצלנו מתורגם לידע רחב היקף, וליכולת לספק תשובה מקצועית לכל שאלה. אץפ מוזמנים לפנות אלינו לקבלת ייעוץ מקיף, בלי שום מחויבות מצדכם אלא רק מהצד שלנו – מחויבות לענות ברצינות ובגובה העיניים לכל שאלה בכל נושא: הדברת מכרסמים, הרחקת ג'וקים, קן צרעות במזגן, נגיעות חרקי מזון בחנות פיצוחים וכמובן נוכחות של פשפשי מיטה אצלכם בבית.

הדברת פשפש המיטה מחיר - כמה זה עולה?

כשמדובר בביצוע של הדברת פשפש המיטה מחיר השירות עשוי לנוע בטווח רחב מאד – כתלות בעומק הבעיה, במספר החדרים בהם יש לטפל בבעיה ובגודל השטח שבו יש לבצע את ההדברת. מחיר הדברת פשפש המיטה עשוי לנוע במקרה הכי זול מ-500 ש"ח ובמקרה היקר יותר להגיע גם לאלפי שקלים.

אנחנו מתחייבים לבצע בעבור לקוחותינו הדברת פשפש המיטה במחיר הוגן שהולם את מורכבות העבודה.

השאירו פרטים לקבלת שירות:

שאלות ותשובות בנושא הדברת פשפש המיטה:

לא. פשפשי מיטה עלולים לעקוץ בכל ימות השנה.

בהתאם למספר החדרים הנגועים ולהיקף הנגיעות. בדרך כלל, נשלים את המלאכה תוך כשעתיים-שלוש, כשחלק נכבד מכך מוקדש לניטור שחייב להיות יסודי.

כן. אם הפשפשים מסתתרים בתוך ריפוד של ספה יד2 או מיטה ישנה, הם יגיעו יחד עם הרהיט. מומלץ לבחון בקפידה כל פריט משומש לפני שמכניסים אותו לבית.

לא. אנחנו נעזור לכם להציל אותו, ואחרי הטיפול המקצועי תוכלו להמשיך לישון עליו בלי כל חשש.

בהחלט. מבחינתם כל אדם הוא מקור מצוין לדם שממנו הם ניזונים. אם יש לכם תינוק בבית, אל תגררו זמן – הזמינו מדביר פשפש המיטה מקצועי כמה שיותר מהר כדי למנוע ממנו גירודים וסבל.

בהחלט. מבחינתם כל אדם הוא מקור מצוין לדם שממנו הם ניזונים. אם יש לכם תינוק בבית, אל תגררו זמן – הזמינו מדביר פשפש המיטה מקצועי כמה שיותר מהר כדי למנוע ממנו גירודים וסבל.

לא. רק ללכת, מאחר ואין להם כנפיים.

סיבה אחת היא הניסיון הרב – יותר מ-20 שנים של הדברת מזיקים מכל הסוגים, לרבות הדברת פשפשי מיטה. סיבה שנייה היא הזמינות הגבוהה שלנו 24/7, ועוד סיבה חשובה היא השימוש בחומרים בטוחים וטבעיים בלבד. בנוסף, אנחנו מתחייבים לשירות בסטנדרטים גבוהים מאוד מכל הבחינות וגם לאחריות מלאה ולמחיר נמוך – כך שמובטח לכם גם יחס עלות-תועלת משתלם וגם שקט נפשי אמיתי אחרי ההדברה.

כל אחד יכול לקנות חומרי הדברה. יחד עם זאת, מדבירים שאינם מוסמכים עלולים לגרום נזק בלתי הפיך לסביבה, לדיירים ולעצמם.

המדבירים בקסם הדברות הנם מוסמכים ומורשים, אתם יכולים להיות רגועים לגבי בטיחותכם, ולגבי פתרון הבעיה שממנה אתם סובלים.

מחפשים מדביר מקצועי? חייגו עכשיו לקסם הדברות! ותקבלו פתרון מהיר וחד משמעי!

מדבירים מורשים:

מדביר מוסמך ניר יזדי

מהעיתונות:

מעריב
מידע להעשרה מהאתר:
הדברת כיני יונים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת כיני יונים

אם חשבתם שיונים הם מטרד מרעיש ומציק לאדם האורבני – אתם לא מאוד טועים. אלא מה, שזה לא מסתכם רק ברעש והנוצות שהיונה מביאה עמה.

קרא עוד »
הדברת דבורים וצרעות בזול
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת דבורים

הדברת דבורים בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! כולנו מכירים דבורים, יודעים לזהות אותן, לפחד מהן כשצריך, ממה הן ניזונות ואפילו להתחפש אליהן בפורים. כמו

קרא עוד »
הדברת רימות
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת רימות

  למה להזמין הדברת רימות? הרימות או בשמן העממי ״תולעים״, הן מסוג החיות שלצערנו כולנו נתקלנו בהן. בבית, בחצר, או אפילו על חיית המחמד –

קרא עוד »
הדברת כנימות
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת כנימה קמחית

הדברת כנימות שתשים סוף למפגע ב-100%, באחריות! אם אתה גנן או אדם שיש לו גינה יפה וצמחיה מטופחת, אתה צריך להרגיש מאוד מאוים מכנימות. הכנימות

קרא עוד »
הדברת צרעות בבית ובגינה
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת צרעות

הדברת צרעות בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! כולנו שמענו על צרעות, אבל מה אנחנו באמת יודעים עליהן? איזה נזק הן גורמות? האם צריך והכרחי

קרא עוד »
הדברת תיקן גרמני במקצועיות
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת תיקן גרמני

הדברת תיקן גרמני בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! תיקנים גרמניים אלו חרקים ידועים לשמצה, ומבין הסוגים שהכי קשה להדביר, בגלל שהם חסינים לחומרי הדברה

קרא עוד »
הדברת תיקן פסים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת תיקן פסים

הדברת תיקן פסים? שירותי הדברה ירוקה לכל סוגי התיקנים והמזיקים כולל כתב אחריות! ✔️שירות מקצועי מא' – ת'. ✔️ שימוש בחומרים נטולי ריח וכימיקלים. ✔️צוות

קרא עוד »
הדברת נדלים בבית ובגינה
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת נדלים

הדברת נדלים בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! מזיקים יכולים להפוך לאורחים ממש לא רצויים בבית, לגרום לאי נוחות ואפילו ליצור סיכונים בריאותיים פוטנציאליים. ישנם

קרא עוד »
הדברת תיקן אמריקאי מקצועית
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת תיקן אמריקאי

הדברת תיקן אמריקאי בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! ג'וק אמריקאי הוא אחד החרקים הנפוצים ביותר בישראל, וכמעט שאין בית או עסק שלא ייתקל בו.

קרא עוד »
הדברת קרציות
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת קרציות

״קרצייה״ נהפכה להיות מילה נרדפת למישהו שהוא מציק, נטפל ונדבק. אך למי שיש כלב יודע על בשרו (ועל בשר כלבו) כי הקרצייה היא הרבה מעבר

קרא עוד »
הדברת זחלים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת זחלים

כולנו יודעים שכל פרפר יפה ומרהיב מתחיל את חייו בתור זחל. אגדות רבות נכתבו בנושא, ותמיד סופו של הזחל הוא טוב ויפה – הוא נהפך

קרא עוד »
הדברת נמלי אש
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת נמלי אש

הדברת נמלי אש? שירותי הדברה לנמלים ונמלי אש יסודיים ובטוחים 24 שעות! ✔️ מקצוענים בהדברה ירוקה ובטוחה לסביבת הבית. ✔️ מחירים משתלמים במיוחד + אחריות

קרא עוד »
הדברת פשפש הכותנה
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת פשפש הכותנה

פשפש הכותנה הוא בן למשפחת הפשפשים, כאשר להבדיל משאר הפשפשים הוא מזיק בעיקר לצמחי הכותנה. הצוות של קסם הדברות מתמחה בהדברת פשפש הכותנה. אנו מתמחים

קרא עוד »
הדברת דג הכסף
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת דג הכסף

מי הוא דג הכסף ולמה להזמין הדברת דג הכסף? דג הכסף (או בשמו המדעי – זנב-זיף כספי) הוא חרק קטן וחסר כנפיים אשר צבעו בהיר

קרא עוד »
הדברת תהלוכן אורן
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת תהלוכן האורן

תהלוכן האורן הוא אחד הזחלים הנפוצים בישראל אך משום מה הוא כמעט ואינו מוכר. וודאי ראיתם אותו הרבה, אך כנראה שלא שמעתם עליו או שלא

קרא עוד »
מדביר תולעי עץ

במאמר הבא נתמקד בתולעת עץ וננסה להסביר מה עומד מאחורי המזיק הזה. למה מומלץ לקרוא למדביר תולעי עץ מקצועי וכיצד ניתן לטפל בו. תולעי עץ?

קרא עוד »
הדברת אורי כדורי
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת אורי כדורי

הדברת אורי כדורי? אחד החרקים (או יותר נכון, ״פרוקי רגליים״) החביבים ביותר שיש בישראל ושכולנו מכירים מהילדות נקרא ״אורי כדורי״. שמו בעגה המדעית הוא ״טחבית״,

קרא עוד »
הדברת חיפושית הזבל
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת חיפושית זבל

מיהי חיפושית הזבל? ולמה לצריך לקרוא להדברת חיפושית זבל? כנראה שאין חיה עם שם יותר מסגיר ומשעשע כמו ״חיפושית זבל״. חיפושית זבל, כשמה כן היא,

קרא עוד »
הדברת נמלים ברכב
הדברת נמלים
protoblo_admin
הדברת נמלים ברכב

אם חשבתם שהתפשטות נמלים בבית זה סיוט, וודאי לא נתקלתם בהתפשטות נמלים ברכב שלכם. נמלים ברכב זו בעיה מטרידה ומעצבנת שלמרבה הצער חלק מבעלי הרכב

קרא עוד »
הדברת נמליים מעופפות עם כנפיים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת נמלים מעופפות עם כנפיים

נמלים מעופפות עם כנפיים? איך להיפטר מהנמלים המציקות האלו? עם קסם הדברות! ✔️ מותאם למגזר העסקי ולחברות. ✔️ניתן לתאם איתנו שירותי הדברה קבועים על בסיס

קרא עוד »
הדברת חדקונית הדקל בזול
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת חדקונית הדקל

אצלנו מבצעים הדברת חדקונית הדקל + טיפול מונע חדקונית הדקל – מי היא? מה הנזק שעושה ולאילו עצים? כיצד מטפלים במפגע ואילו פתרונות ישנם? ומה

קרא עוד »
הדברת ברחשים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת ברחשים

אף אחד לא סובל את הברחשים, הזבובים הזעירים שיכולים לעקוץ בני אדם, חיות מחמד ובעלי חיים. כשמדובר בהדברת ברחשים יש צורך בשימוש אמצעים מתקדמים להדברה

קרא עוד »
הדברת זבובונים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת זבובונים

אם ראיתם זבובים קטנים במטבח שלכם, כנראה שהם זבובי פירות, המכונים גם זבובונים. הדברת זבובונים של קסם הדברות פועלת ב-2 מישורים: טיפול ריסוס והדברה מתקדם

קרא עוד »
הדברת עקרבים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת עקרבים

הדברת עקרבים? אל תנסו להדביר בעצמכם! השאירו לנו את העבודה המסוכנת. ✔️ מכירים את כל סוגי המזיקים ✔️ מגיעים עד בית הלקוח בפריסה ארצית רחבה.

קרא עוד »
הדברת פסוקאים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת פסוקאים

אנשים רבים לא מבינים שיש להם בעיית פסוקאים עד שהבית כבר מלא בהם. פסוקאים מכונים "כיני ספרים". הם אינם כינים, אך אכן נמצאים בסביבת ספרים.

קרא עוד »
הדברת קרדית האבק
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת קרדית האבק

הדברת קרדית האבק? כולנו מכירים מישהו שאלרגי לקרדית האבק, וזהו אכן אחד הגורמים העיקריים לתגובות אלרגיות בבני אדם ברחבי העולם. הדברת קרדית האבק? צרו קשר

קרא עוד »
הדברת פשפש הברונזה
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת פשפש הברונזה

הדברת פשפש הברונזה? שירותי הדברה ירוקה לכל סוגי הפשפשים כולל פשפש הברונזה! ✔️ שירות סביב השעון. ✔️ שירות 24 שעות בפריסה ארצית. ✔️תעודת אחריות על

קרא עוד »
הדברת פרעוש החתול
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת פרעוש החתול

מי אתה פרעוש החתול? הכל היה יותר קל אם החתול שלכם היה יודע לדבר אבל עד אז, הזמינו קסם הדברות!  ✔️מתאים לכל סוגי החתולים. ✔️הדברה

קרא עוד »
הדברת יתוש הנמר האסייתי
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת יתוש הנמר האסייתי

יתושים עלולים לגרום להדבקה של מחלות רבות ואף אקזוטיות: מלריה, קדחת, זיקה. ובדיוק מסיבות אלו, הדברת יתוש הנמר האסייתי צברה תאוצה בשנים האחרונות. יתוש הנמר

קרא עוד »
הדברת זבוב הבית
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת זבוב הבית

״זבוב הבית״ הוא כינוי לזבוב המצוי הנמצא אצל כולנו בבתים חדשות לבקרים. הוא מגיע כמו בן בית, ומציק כמו אורח בלתי רצוי, הדברת זבוב הבית

קרא עוד »
הדברת תיקן מזרחי
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת תיקן מזרחי

הדברת תיקן מזרחי? תיקנים, או בשמם העממי – ג'וקים, הם מזיקים שאף אחד לא אוהב, ואף אחד לא רוצה למצוא מסתובבים בבית שלו. אך כמה

קרא עוד »
הדברת נמלים במטבח

הדברת נמלים במטבח שתפתור את הבעיה ב-100%! נמלים הן חיות מאוד נחושות, אשר מקדישות את כל המשאבים שלהן למציאת מזון והבאתו לקן. זו הסיבה שנראה

קרא עוד »
הדברת חיפושיות
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת חיפושיות

הדברת חיפושיות? שימו סוף לחיפושיות ולנזקים! טיפול מונע לטווח ארוך כולל חיטוי משטחים. ✔️ הדברה ירוקה מותאם גם לבעלי חיים בבית. ✔️ שירות מקצועי בפריסה

קרא עוד »
הדברת ג'וקים מקצועית
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת ג'וקים

הדברת ג'וקים עם אחריות לפתרון מלא ב-100%! על פני כדור הארץ קיימים לא פחות מ- 4,500 סוגי ג׳וקים, אך רק חלקם מטרידים אותנו בסביבת המגורים

קרא עוד »
הדברת זבובים בגינה ובבית
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת זבובים

הדברת זבובים בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! בכל הנוגע לזבובים, העולם מתחלק לשניים – כאלו שעבורם זבובים הם מטרד, וכאלו שעבורם זבובים הם מטרד

קרא עוד »
הדברת חרקים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת חרקים

הדברת חרקים ? כנראה שאתם ממש צריכים אותנו: למצוא חרקים בבית זה אחד הדברים המטרידים שיש. בין אם זה ג׳וק, פשפש או סתם חרק שאנחנו

קרא עוד »
הדברת טרמיטים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת טרמיטים

הדברת טרמיטים עם 5 שנות אחריות והתחייבות לפתרון מלא טרמיטים הם דוגמה מצוינת לכלל 'הגודל לא קובע'. זהו חרק זעיר במיוחד, כזה שאי אפשר כמעט

קרא עוד »
הדברת יתושים בחצר ובבית
הדברת מזיקים
protoblo_admin
ריסוס נגד יתושים

הדברת יתושים בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! ים, שמש, אבטיח, טיולים ולימונדה צוננת הם דברים נפלאים שמביא עמו הקיץ. אך לצד כל השמחה והכיף,

קרא עוד »
הדברת מעופפים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת מעופפים

יש כמה מיני חרקים מעופפים שמטרידים אותנו באופן קבוע בביתנו, כאשר הבולטים ביותר ביניהם הם הזבוב, העש והיתוש. הדברת מעופפים זה לא עסק למתחילים! ישנם

קרא עוד »
הדברת עכבישים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת עכבישים

מבין כל החרקים והג׳וקים שנמצאים אצלנו בבית או במשרד במקרים של הדברת עכבישים דרוש יותר מקצת "אומץ". יתרה מכך, אנו ממליצים לקרוא למומחה ולא לקחת

קרא עוד »
הדברת עש
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת עש

אם יש חיה מזיקה אך חמודה שמסתובבת בבית, היא ללא ספק עש. ✔️ הדברת עש? בקסם הדברות מתמחים באיתור וטיפול ב"עש הבגדים"! ✔️  מגיעים עד

קרא עוד »
הדברת פרעושים בבית ובגינה
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת פרעושים

הדברת פרעושים בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! אין דבר מתגמל יותר מאשר לגדל חיות מחמד, אך חיות המחמד האהובות שלנו יכולות להביא איתן פרעושים

קרא עוד »
הדברת פשפשים מחיר זול
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת פשפשים

הדברת פשפשים בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! פשפשים בבית ובגינה יכולים להיות מאוד מעיקים, ולהשפיע על איכות החיים שלכם במידה משמעותית. בעוד שטיפול בפשפשים

קרא עוד »
הדברת תולעים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת תולעים

הדברת תולעים? שירותי הדברה ירוקה לכל סוגי התולעים כולל אחריות על העבודה! ✔️ הדברה ירוקה מאושרת על ידי המשרד להגנת הסביבה ✔️ שירות אקספרס מהיר

קרא עוד »
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה
שלחו לנו וואטסאפ