הדברה ידידותית לסביבה

מחפשים מדביר מקצועי? השאירו פרטים ונחזור אליכם

הדברה ידידותית לסביבה
תוכן עניינים

הדברה ידידותית לסביבה בקסם הדברות כשמה כן היא דואגת לתנאי הסביבה ומאושרת על ידי המשרד להגנת הסביבה, הרימו טלפון!

✔️ ייעוץ ראשוני ללא עלות!

✔️ שירות 360 כולל חיטוי.
 
✔️ הדברה ירוקה מקצועית ומתקדמת.
 
✔️ שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה.
 
✔️ שירות הדברה ידידותית לסביבה 24 שעות.
 
✔️שימוש בחומרים ירוקים נטולי ריחות וללא כימיקלים.
✔️ תינתן אחריות רשמית על העבודה.

להצעת מחיר חייגו עכשיו:

1-700-506-300 ☎️

הדברת מזיקים היא בעיה ענקית כמעט בכל סוג של אדמה או גינה. מזיקים הורסים יבולים בצורה עצומה וזה יכול להוביל לאובדן יבולים וכך לאובדן כסף.

מזיקים אחרים כגון מכרסמים, יתושים וג'וקים הם נשאים של חיידקים העלולים לגרום למחלות במשקי בית. חלק מהמחלות הללו עשויות אפילו להיות מסכנות חיים אם אינן מטופלות כראוי. עם זאת, חשוב למצוא חלופות הדברה שיהיו ידידותיות לסביבה.

הדברה נכונה יכולה להבטיח שהגידולים והבית שלך יהיו בטוחים, בריאים ונקיים. למרבה הצער, מרבית חומרי ההדברה אינם בטוחים, וחלקם אף הוכיחו כי הם גורמים לסרטן אצל בני אדם. לכן, יש צורך לפנות לשיטות הדברה ידידותיות לסביבה הבטוחות לבריאותך ולסביבה.

מדוע חומרי הדברה כימיים מסוכנים עבורך?

ייצור חומרי הדברה כימיים כולל שימוש בכימיקלים המסוגלים להרוג מזיקים מהר יותר. הם עשויים להכיל קוטלי עשבים להדברת עשבים שוטים, קוטלי חרקים למיגור חרקים וקוטלי מזיקים להדברת מכרסמים. כימיקלים אלה זמינים באופן נרחב בחנויות כימיקלים ובעלי בתים יכולים לרכוש אותם ללא בעיה. לרוב, השימוש בכימיקלים אלה עשוי להיות מפתה אם אתה נתקל במזיק מסוים בביתך. עם זאת, חשוב להבין את הסכנות של אותם חומרי הדברה כימיים לפני שתתחיל להשתמש בהם.

חומרי הדברה רעילים לסביבה. להלן כמה מההשפעות שלהם:

  • שאריות של חומרי הדברה יכולות למצוא את דרכן למקורות מים כמו נהרות, נחלים או מעיינות. בסופו של דבר הם עלולים לזהם את המים שאנו שותים.
  • כימיקלים יכולים להשפיע לרעה על מי התהום כאשר הם עוברים דרך האדמה. מי תהום משמשים כמי שתייה למשקי בית שונים ברחבי הארץ, ולכן אם כימיקלים מגיעים למי תהום, המים הופכים ללא סניטריים ועלולים לגרום לבעיות בריאותיות.
  • לאחר השימוש בחומרי הדברה, הם יכולים להפוך לאדים שנכנסים לאטמוספירה ומסוגלים להתפשט בקלות לאזורים שונים. זה יכול לפגוע גם בחיות הבר וגם בבני אדם. כשנבצע הדברה בפינת החי, הדברה ברכב או  באזורים בהם אנחנו מבלים זמן ממושך מהיום קיימת סכנה ממשית לבריאות שלנו אם נשאף שאריות מחומרי ההדברה

שיטות הדברה ידידותיות לסביבה

ישנן מספר שיטות הדברה אורגניות שאינן ידועות באופן נרחב. הן מהוות אלטרנטיבה טובה להדברה כימית, ולא תהיה להן השפעה שלילית על הסביבה או על אנשים. שיטות ההדברה האקולוגיות מתאימות גם לבית ולגינה.

חומרי הדברה טבעיים רעילים פחות לסביבה, ליונקים ולבעלי חיים ימיים. חלק משיטות ההדברה הטבעיות הללו הינן יעילות מאוד. עוד לפני שתתחיל להשתמש בחומרי ההדברה הידידותיים לסביבה, עלייך לוודא שהגינה שלך מוכנה כראוי לפני השתילה. הכנת קרקע נכונה מבטיחה כי תצרו את סביבת הגידול הכי טובה ונכונה לצמחים שלכם.

זה פשוט מאוד:

חצר בריאה היא ההדברה הטבעית הטובה ביותר שיש. גינה בריאה מבטיחה יבולים בריאים אשר נוטים פחות למשוך מזיקים. גם כאשר מותקפים היבולים הם מצוידים יותר להגן על עצמם מפני המזיקים ולהתאושש במהירות.

כשמדובר באימוץ אסטרטגיית ההדברה הטובה ביותר, עליך להתחיל בזיהוי המזיק הפוגע. זה מאפשר לך לאמץ שיטת הדברה שמשפיעה רק על המזיק המסוים. כמו גם, לך להחיל שיטת בקרה סלקטיבית שלא תיפטר מחרקים מועילים.

שיטות הדברה טבעיות אינן פועלות במהירות כחומרי הדברה כימיים; עם זאת, הן עשויות להיות יעילות מאוד לאורך זמן. להלן האפשרויות הנפוצות ביותר:

  1. צמחי חרקים

צמחים אלו הם צמחים אשר מושכים חרקים מועילים לגינה שלך. חלק מצמחי החרקים הנפוצים הם נענע, רוזמרין, טימין וציפורן החתול. צמחים אלה יכולים לייצר צוף אשר מושך את דבורת הדבש. דבורה זו היא מאבקת טובה אשר עוזרת להרחיק מזיקים.

  1. אדמה דיאטומית

זו אבקה בטוחה מאוד העשויה מקליפות מיקרוסקופיות של אצות. הקליפות מכוסות בחומר שמסוגל לגרום נזק פיזי לחרקים. הנזק הפיזי יגרום לנזילה של נוזלי גוף חיוניים בקרב המזיק, כתוצאה מכך להתייבשות, ובסופו של דבר מוות. אדמה דיאטומית אינה רעילה למזיק, אלא רק גורמת לו לנזק פיזי. 

הטיפול פועל ביעילות כנגד מזיקים רכים כמו זחלים, רימות, חלזונות, נמלים, פרעושים ותיקנים. עם זאת, שיטת הדברה זו אינה סלקטיבית, ועלולה להוביל למוות גם של חרקים מועילים.

  1. הבא ציפורים ויונקים

חשוב ליצור סביבה טובה בגינה שלך, אשר תמשוך ציפורים ויונקים ידידותיים. זה משפר את מראה הגינה שלך, ושולט באופן טבעי על מזיקים ומחלות. בנוסף, לא תצטרך להשתמש בקוטלי פטריות סינטטיים וקוטלי חרקים המזיקים לבריאותך. כדי למשוך ציפורים לגינה, תוכלו להתקין ארגזי קינון ומזיני ציפורים. הציפורים יעזרו להיפטר מזחלים, חלזונות, שבלולים ומזיקים אחרים הפוגעים בגידולים.

  1. בצע חיפוי באדמה שלך

מאז ומעולם חיפוי הינו פעולה חקלאית חיונית. הוא מאפשר לך לעבוד חכם ולא קשה בגינה שלך. חיפוי נכון הוא למעשה שיטת הדברה ידידותית לסביבה. החיפוי מסייע בהפחתת נזקי הקרקע, מונע צמיחה של עשבים שוטים, יוצר סביבה המשנה את צמיחתם והתפתחותם של צמחים וגם מפחית את ההשפעות המזיקות של אור השמש והגשם.

  1. שמן נים

שמן נים נגזר מעץ הנים, ופועל כמו רעל אשר דוחה חרקים רבים. הוא גם מעקר סוגים מסוימים של חרקים, ומאט או מפסיק את מחזור הצמיחה של חרקים אחרים. ניתן להשתמש בשמן נים כתרסיס על עלים או על האדמה וניתן להשתמש בו בכדי להרוג מזיקים כמו כנימות, זבובים וחרקים. כמו כן, שמן נים יעיל כנגד מחלות צמחים שפוגעות בעלים, שכן הצמחים יכולים לקלוט את תמציות הנים דרך העלווה שלהם או השורשים. עם זאת, חשוב לציין כי נים עלול להיות רעיל בבליעתו, אך הוא כמעט אינו רעיל ליונקים. 

מה עושים אם השיטות לא עובדות?

אמנם שיטות אלה לא תמיד יעבדו, ותצטרכו לפנות לחברת הדברה מקצועית. 

אנו בחברת הדברות קסם תומכים בשיטות הדברה ידידותיות לסביבה, ונעשה כל מה שאפשר כדי לטפל בשיטות דומות, כדי לצמצם את הפגיעה בסביבה ובדיירי הבית. אנו מספקים הדברה בשוהם, בלוד, בגבעת שמואל, בראש העין ובעוד מגוון אזורים.

כל אחד יכול לקנות חומרי הדברה. יחד עם זאת, מדבירים שאינם מוסמכים עלולים לגרום נזק בלתי הפיך לסביבה, לדיירים ולעצמם.

המדבירים בקסם הדברות הנם מוסמכים ומורשים, אתם יכולים להיות רגועים לגבי בטיחותכם, ולגבי פתרון הבעיה שממנה אתם סובלים.

מחפשים מדביר מקצועי? חייגו עכשיו לקסם הדברות! ותקבלו פתרון מהיר וחד משמעי!

מדבירים מורשים:

מדביר מוסמך ניר יזדי

מהעיתונות:

מעריב
מידע להעשרה מהאתר:
הדברה בטוחה לבעלי חיים ותינוקות
סוגי הדברה
protoblo_admin
הדברה בטוחה

הדברה בטוחה לכל סוגי המזיקים ע"י מדבירים מורשים! מהי הדברה בטוחה? האם הדברה בטוחה לתינוקות? האם הדברה בטוחה לבעלי חיים? מהי המשמעות של הדברה ירוקה

קרא עוד »
הדברה אקולוגית
סוגי הדברה
protoblo_admin
הדברה אקולוגית

הדברה אקולוגית של קסם הדברות פועלת ב2 מישורים: הדברה ללא כימיקלים וטיפול מונע לטווח ארוך! ✔️ מתמחים בכל סוגי ההדברות. ✔️ הסמכות של המשרד להגנת

קרא עוד »
הדברה אורגנית
סוגי הדברה
protoblo_admin
הדברה אורגנית

אם גן הירק שלך מוצף במזיקים, הצעד הראשון הוא לזהות את הפולש. צלם תמונה של המזיק והשווה לתמונות דומות באינטרנט, או פנה לחברת הדברה מקצועית

קרא עוד »
הדברה ביולוגית
סוגי הדברה
protoblo_admin
הדברה ביולוגית

הכל על הדברה ביולוגית ומחירים מיוחדים   ✔️ ייעוץ ראשוני ללא עלות. ✔️שירות אקספרס בכל הארץ.   ✔️מתמחים בכל סוגי המקקים והחרקים.   ✔️ביצוע עבודה

קרא עוד »
הדברה חקלאית
סוגי הדברה
protoblo_admin
הדברה חקלאית

הדברה חקלאית מותאמת לפירות וירקות ולתבואה באדמות חקלאיות וללא כל חשש! ✔️ ייעוץ מומחים ללא עלות טרם הזמנה של מדביר. ✔️שירות 360 המאפשר תוספת של

קרא עוד »
הדברה ירוקה במרכז ובצפון
סוגי הדברה
protoblo_admin
הדברה ירוקה

הדברה ירוקה – מה זה בכלל? מה זה הדברה ירוקה, האם יש דבר כזה הדברה ירוקה בלי ריח שבאמת עובדת כמו שצריך, איך משתמשים בה

קרא עוד »
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה
שלחו לנו וואטסאפ