הדברת תיקן גרמני

מחפשים מדביר מקצועי? השאירו פרטים ונחזור אליכם

הדברת תיקן גרמני במקצועיות
תוכן עניינים

הדברת תיקן גרמני בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%!

תיקנים גרמניים אלו חרקים ידועים לשמצה, ומבין הסוגים שהכי קשה להדביר, בגלל שהם חסינים לחומרי הדברה ומתרבים בקצב מסחרר. משמעותם של מאפיינים ייחודיים אלו, היא שבעיית תיקנים בבית יכולה להסלים במהירות ולגרום להמון מצוקה ואי נוחות.

אם זיהיתם תיקנים בבית ואתם רוצים לדעת במה שונה ג'וק גרמני מכל ג'וק אחר, להבין כיצד מתנהלת הדברת תיקן גרמני ובמה היא שונה מהדברת תיקן אמריקאי, לקבל מושג לגבי עלויות (בעת הזמנת הדברת תיקן גרמני מחיר הוא תמיד אינדיקטור) ומה הן כוללות, אנו זמינים עבורכם עם כל הפרטים החשובים!

כחברה בעלת ניסיון של 20 שנים בתחום, קסם הדברות מספקת שירותי הדברת תיקנים שעובדים במאת האחוזים! הסיבה לכך היא שאנו מבינים את כל האתגרים שמציבים תיקנים גרמניים ויודעים כיצד להתמודד איתם.

אנו שמחים להציע לכם פתרונות הדברה ירוקים ויעילים, שעומדים בכל התקנים וזמינות גבוהה סביב השעון בכל יום בשבוע, כדי להבטיח פתרון שירחיק את התיקנים מהבית שלכם במהירות.

הדברת ג'וק גרמני עושים רק איתנו!

 

✔️ שירות מלא כולל ייעוץ ראשוני ללא עלות

✔️ אחריות בכתב ל-6 חודשים – התיקנים חזרו? גם אנחנו נחזור
 
✔️ צוות מדבירים מוסמך עם רישיונות ומומחיות בהדברת ג'וק גרמני
 
✔️ הדברת תיקן גרמני מחיר הכי משתלם בארץ – החל מ-250 ₪ בלבד!
 
✔️הדברה תיקן גרמני בזמינות מיידית 24/7
✔️ ניתן לחזור הביתה תוך שעה-שעתיים מביצוע ההדברה
 
✔️ שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה – הדברה ירוקה
 
✔️ריסוס תיקן גרמני בפריסה ארצית רחבה
 
✔️ הדברה לתיקן גרמני במטבח, בחצר, בעסק ובכל חלל אחר
 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו עכשיו:

1-700-506-300 ☎️

או שתשאירו פרטים:

ג'וק גרמני בבית – מטרד אמיתי

ג'וק גרמני הוא מטרד לכל הדעות. מעבר לעובדה שלראות ג'וקים מסתובבים בבית זה מחזה לא נעים לעין, תיקנים מתרבים בקצב מהיר, ולכן הם יכולים להפוך במהירות שיא ממטרד קל למטרד עצום. כתוצאה מכך, יהיה לכם קשה לשלוט במיגור הבעיה בעצמכם, ללא סיוע מקצועי.

בשל מחזור הרבייה המהיר שלהם ויכולת ההסתגלות לסביבות שונות, תיקנים גרמניים מאתגרים להפליא ומומלץ לטפל בהם בעזרתו של מדביר מוסמך ומקצועי. מעבר לכך, התיקן הגרמני באופן ספציפי עמיד לשיטות הדברה נפוצות, יש לו מעט טורפים ולכן יצליח לשגשג בבית שלכם כמעט ללא בעיות, ואם תנסו להדביר אותו בעצמכם רוב התכשירים הפשוטים לא יהיו יעילים בהתמודדות עמו. לכן] כדי להילחם במטרד, חשוב להיעזר בחברת הדברה מקצועית כמו קסם הדברות.

כל המדבירים של החברה מיומנים ובעלי ידע רב, כלים, ציוד וטכניקות הדברה ייעודיות להדברת תיקן גרמני, כך שהתוצאות מובטחות! צפו כאן ברישיונות של המדבירים שלנו >>

מה זה תיקן גרמני ואיך הוא נראה? – כך תזהו אותו

יכול להיות שאתם חושבים שכל הג'וקים נראים אותו דבר, אבל בפועל זה ממש לא כך. היכרות עם סוג התיקן חיונית לבחירת שיטת ההדברה המתאימה. לכן, הדברה לתיקן גרמני תהיה יעילה רק כאשר היא מותאמת למאפייניו הייחודיים, וישנה חשיבות של זיהוי נכון. אז כיצד נהיה בטוחים שמדובר בג'וק גרמני ולא בכל סוג אחר? על פי התכונות הבאות:

  • גודל – אחד המאפיינים הבולטים שמבדילים בין ג'וק גרמני לבין סוגים אחרים של ג'וקים הוא הגודל. התיקן הגרמני קטן יותר מסוגים אחרים של תיקנים, הוא מתחיל בגודל מיניאטורי של 3 מ"מ בלבד, וכאשר מגיע לבגרות גדל לאורך ממוצע של 13-16 מ"מ.
  • רבייה – למרות גודלם הקטן, אוכלוסייתם של התיקנים הגרמניים גדלה במהירות שיא בהשוואה למינים אחרים של תיקנים. לכן, מאתגר לבצע כאשר מתמודדים עם תיקן גרמני הדברה. התיקנים בוקעים מביצים כנימפות ואחרי חודשיים-שלושה מגיעים לבגרות, מה שאומר שהם חרקים בעלי גלגול חסר.
  • מראה – לתיקן הגרמני יש גוון חום אדמדם כתום, כך שקל לזהות אותו בקלות. מלבד צבעו, יש לו גם שני פסים שעוברים לאורך השריון שלו. פסים אלו עוזרים לזהות שמדובר בתיקן גרמני ולא במין אחר של תיקנים.
ג'וק גרמני על קיר
ג'וק גרמני

מה מביא תיקנים גרמניים אליכם הביתה?

כדי להבטיח שכל הדברת ג'וק גרמני תהיה כמה שיותר יעילה, חשוב להבין את אורח החיים שלהם, ובכלל זה, מה מושך אותם אליכם הביתה. זה לא מספיק לבצע ריסוס תיקן גרמני ולצפות שהם ייעלמו ולא ישובו, עליכם לוודא שהטיפול מקיף וכולל גם אמצעי מניעה יעילים.

התיקן הגרמני אוהב את הבתים שלנו כי הוא מחפש סביבה חמה ולחה בה יכול למצוא שפע של מים ומזון. זו גם הסיבה שבדרך כלל נמצא אותם בחדרי אמבטיה ומטבחים, והם אשפים במיקסום התנאים בכל מקום בו הם נמצאים. רוב הזמן הם מסתתרים בתוך סדקים וחורים בקירות, או בחללים סמויים אחרים כמו מכונת קפה, בר מים או המיקרוגל שלכם.

בשונה מסוגים אחרים של תיקנים, התיקן הגרמני אינו נמשך לצנרת הביוב וגם לא מגיע משם. תיקנים גרמניים אוהבים מזון נגיש, ואם הם מוצאים שאריות, ובעיקר שאריות של המזון החביב עליהם – תירס, הם יגיעו אליכם וישמינו את עצמם להישאר בסביבה.

ריסוס תיקן גרמני – למה כל כך חשוב לטפל בהם מהר?

כאשר מתמודדים עם תיקן גרמני הדברה מהירה חשובה. ככל שתדחו את ההדברה, כך הבעיה תתעצם ותהפוך לחמורה ומאתגרת הרבה יותר. בקסם הדברות אנו מתמחים בביצוע הדברה נגד ג'וקים ונשמח לספק לכם מענה מקיף ויעיל, לצד מידע מקצועי, כך שתוכלו להרחיק את המזיקים מהבית וגם למנוע מהם לחזור בעתיד.

כאשר לא מבצעים ריסוס תיקן גרמני בזמן, יהיה קשה יותר לבצע הדברה שלו בהמשך. ג'וק גרמני יכול להסתתר בפינות חשוכות כ-80% מהזמן, ולכן ללא ידע מתאים יהיה לכם קשה לאתר אותו.  הנקבה נושאת אתה שק ביצים לכל אורך תקופת הדגירה והיא מניחה אותו במקום נסתר כ- 24 שעות לפני שהביצים יבצעו. כל שק ביצים כולל כ-40 ג'וקים חדשים! כתוצאה מכך האוכלוסייה תוכל להתרבות בנחת, מה שיאריך את הזמן והמאמצים הנדרשים כדי לפתור את הבעיה בצורה יעילה.

הדברת ג'וק גרמני בבית
הדברת ג'וק גרמני

האם ריסוס תיקן גרמני יעיל באמת?

בכל הנוגע להדברה תיקן גרמני מציב בפני בעלי בתים המון אתגרים – אחד מהם זו העובדה שמזיק זה עמיד לחומרי הדברה, מה שאומר שריסוס תיקן גרמני באמצעות חומרי ריסוס ביתיים, עלול להיות לא יעיל.

מחקר שנערך בארצות הברית מדגיש נושא מטריד: תיקנים גרמניים מפתחים עמידות לסוגים רבים של חומרי הדברה לאורך זמן. לכן, הדברתם הרבה יותר מאתגרת, שכן לא בטוח שחומרים שהיו יעילים בעבר, ימשיכו להיות יעילים ולהשיג את אותן התוצאות בהווה.

לתיקן גרמני יש יכולת הסתגלות מאוד גבוהה תוך דור אחד בלבד, כלומר מה שעבד עם דור מסוים, עלול שלא לעבוד כאשר מתמודדים עם הדור הבא. רמת העמידות שפיתח זן זה של תיקנים, הובילה לכך שמאוד מאתגר להיפטר ממנו באמצעות ריסוס ביתי – קל וחומר כאשר מדובר בריסוס שאתם מבצעים באופן עצמאי. לכן, תמיד מומלץ להיעזר במומחים בתחום ההדברה כדי לקבל את הפתרון האיכותי והמקצועי ביותר.

הדברת תיקן גרמני עם אחריות מלאה ל-6 חודשים!

בקסם הדברות אנו מחויבים לספק לכם שירותי הדברת תיקנים  עם אחריות בכתב. אנו מבינים את התסכול ואת אי הנוחות אשר נגרמים כתוצאה מכך שיש מזיקים בבית, וזו הסיבה שאנו עושים את מה שיכולים כדי להציע לכם פתרון שיחזיק מעמד לאורך זמן.

אנו עובדים עם טכניקות הדברה מתקדמות, ציוד מקצועי, מדבירים מורשים וחומרי הדברה נגד תיקן גרמני אשר עומדים בכל התקנים הנדרשים וכוללים מינימום רעלים. בנוסף, על כל עבודה שלנו אנו מספקים אחריות ובמקרה של תיקן גרמני, תהיה זו אחריות מלאה ל- 6 חודשים.

עם 6 חודשי אחריות אתם יכולים להיות שקטים ולדעת שאם הבעיה לא נפתרה אנו נגיע אליכם לטיפול חוזר, עד לפתרון מלא.

ריסוס תיקן גרמני מקצועי
ריסוס תיקן גרמני

הדברה תיקן גרמני בגינה ובבית עושים רק איתנו

ישנם חומרים שונים המשמשים להדברה תיקן גרמני פיתח עמידות לחלק מהם, לכן הדברת תיקן גרמני צריכה להתבצע באמצעות חברה מקצועית כמו קסם הדברות. אשר בולטת בענף, ונחשבת לאחת מחברות ההדברה היותר מומלצות, ואתם מוזמנים להסתכל בכרטיס העסק שלנו בגוגל (חפשו קסם מפות בגוגל) ולהתרשם ממאות הביקורות החיוביות עלינו. עם מעל 20 שנות ניסיון בתחום, החברה ביססה את עצמה כמומחית ויודעת כיצד להתמודד גם עם כל ג'וק גרמני בהצלחה.

הצוות המקצועי שלנו מיומן בעבודתו ומבצע סוגים שונים של פעולות הדברה, מהדברה לתיקן גרמני ועד הדברת פרעושים, והכל במקצועיות מרבית ועם המון תשומת לב לכל הפרטים הקטנים שעושים הבדל בשירות. אנו מבינים שבעת הדברת תיקן גרמני מחיר השירות מטריד אתכם, ולכן דואגים לספק לכם שירות איכותי ומקצועי במחיר תחרותי ביותר, כך שלא תצטרכו להתפשר ולזכות לפתרון אמין שעובד במחיר הוגן.

השירותים שלנו זמינים בפריסה ארצית כך שנוכל להגיב לצרכים שלכם במהירות, והם נגישים עבורכם סביב השעון, כך שאנו מוכנים לעזור לכם בכל שעה של היום!

הדברת תיקן גרמני מחיר – כמה זה עולה?

אם אתם צריכים הדברת תיקן גרמני מחיר הוא אחד הפרמטרים הראשונים שתבדקו, ובצדק, שכן עליכם לקבל אומדן לגבי עלויות השירות. מחירי השירות משתנים בהתאם להיקף הבעיה, גודל השטח ומורכבות תהליך ההדברה. ישנם מזיקים שתהליך ההדברה שלהם מורכב יותר כמו הדברת פשפשים, ולכן המחיר יהיה בהתאם, אך מאחר והדברה לתיקן גרמני אינה מורכבת במיוחד, המחירים שלה נוחים יחסית.

לכאן או לכאן, אנו מציעים לכם את המחירים מהמשתלמים ביותר בשוק – מוזמנים להתרשם:

סוג ההדברה

 

טווח מחירים

פרטים חשובים

הדברת תיקן גרמני בדירת שלושה חדרים

250-350 ש"ח

בטוח לבני אדם ילדים וחיות מחמד

הדברה לתיקן גרמני בבית פרטי עם גינה

450-600 ₪

 

הדברה במפעלים או עסקים

משתנה בהתאם לגודל החלל

עלות גבוהה יותר שכן השטח גדול יותר וייתכן שידרשו יותר ביקורים.

בעת הזמנת הדברת תיקן גרמני מחיר השירות כולל אחריות. לקבלת הצעת מחיר מדויקת יותר המותאמת באופן ספציפי, מוזמנים לפנות אלינו!

הדברה תיקן גרמני מהיום למחר
תיקן גרמני

הדברת ג'וק גרמני ביעילות – כך עושים זאת בפועל

כאשר מתמודדים עם הדברת ג'וק גרמני חשוב לעבוד ביעילות. השלב הראשון בדרך יהיה איתור. כדי לבדוק מהו היקף הנגיעות ומהיכן התיקנים מגיעים, המדביר יפזר מדבקות פיתיון באזורים בהם קיים חשד. אם היקף הנגיעות קטן, המדבקות יכולות להספיק, אולם כאשר מדובר במכת תיקנים, המדביר יעבור ל"תותחים הכבדים".

בעת המאבק עם תיקן גרמני הדברה באמצעות פיתיון ג'ל מורעל תהיה בחירה ראשונה ומאוד אפקטיבית. פיתיון הג'ל מכיל עמילן תירס אשר מאוד מושך את התיקנים. לאחר שהם בולעים את הפיתיון הוא פועל ממש מהר, אך חשוב להבטיח שהפעולה תשמיד את כל אוכלוסיית התיקנים.

מלבד פיתיונות ג'ל מדביר מקצועי ישתמש גם במלכודות פרומונים דביקות המיועדות להדברת ג'וק גרמני. מלכודות אלו מושכות את התיקנים, משתקות אותם ומגבילות את תנועתם. את המדבקות מציבים במקומות אסטרטגיים, כדי למנוע התרבות לא מבוקרת של אוכלוסיית התיקנים.

מתי כדאי להזמין מדביר תיקן גרמני מקצועי?

כאשר מתמודדים עם תיקן גרמני חשוב לדעת מתי לפנות למדביר מקצועי כדי להתמודד ביעילות עם הבעיה. מדביר מקצועי יכול לספק מעטפת שלמה של שירותים, והוא משתמש בחומרי הדברה ייעודיים למזיק, לדוגמה אם המזיק שאתו מתמודדים הוא כנימות, הוא ישתמש בחומר ייעודי להדברת כנימות, או באויבים טבעיים שלהן. אותו הדבר עם תיקנים.

אבל מתי מזמינים את איש המקצוע? כאשר הבעיה גדולה מדי מהיכולת שלכם להתמודד. כמובן שכאשר מדובר בתיקן פה תיקן שם, הבעיה לא אקוטית. אבל אם יש מכת תיקנים בבית חשוב לפנות למדביר בהקדם האפשרי. כמו כן, כדאי להזמין מדביר תיקן גרמני מקצועי כאשר אתם עוברים לבית חדש, אם ניסיתם להתמודד בעצמכם ולא הצלחתם, אם ישנם שיקולים בריאותיים ותברואתיים כמו למשל כאשר מדובר במסעדה או עסק של מזון וגם לצורך מניעה ובין אם אתם רוצים למנוע מג'וק גרמני לפלוש לבית או לעסק – פשוט הזמינו מדביר אחת לשנה.

תיקן גרמני הדברה

באיזה שלב של השנה כדאי לעשות ריסוס תיקן גרמני בבית ובגינה?

כאשר רוצים להתמודד נכון עם התיקן הגרמני, לתזמון הריסוס יש תפקיד מפתח להדברה יעילה. ההמלצה היא לבצע הדברה בחודשי האביב, רצוי בתחילת הקיץ. באביב התיקנים מתחילים להתרבות וללא הדברה, ישנו סיכוי גבוה שמזיקים אלו יפלשו לבית ולגינה. אם כבר אתם עושים הדברה בבית ובחוץ, כדאי ומומלץ לבצע על הדרך גם ריסוס נגד יתושים וכך למנוע את הגעתם של כל המזיקים אשר משגשגים יותר בקיץ.

כמו כן, באופן כללי מומלץ לבצע הדברת תיקן גרמני אחת לשנה על ידי מדביר תיקן גרמני אמין ומקצועי.

כאשר עושים לתיקן גרמני הדברה  – לכמה זמן זה יעיל?

בעוד שהדברת תיקנים אמריקאים מניבה תוצאות מהירות יותר, הדברת תיקנים גרמניים אורכת מעט יותר זמן, כאשר תוכלו לראות שיפור רק לאחר שבוע ועד שלושה שבועות לאחר הטיפול. בקסם הדברות אנו מספקים אחריות מלאה ל- 6 חודשים, כך שאם הליך ההדברה הראשוני לא טיפל בבעיה באופן מוחלט, נגיע לביקורים נוספים.

חשוב שתשמרו על ערנות ותזכרו שתיקנים אלו מתרבים מהר, ותוך זמן קצר מאוד יכולים להגדיל את אוכלוסייתם במידה משמעותית. לכן ברגע שאתם נתקלים בהם, פשוט צרו אתנו קשר.

מדוע כל כך קשה להיפטר סופית מתיקן גרמני?

הדברת ג'וק גרמני יכולה להפוך למשימה מפרכת ומרובת אתגרים. בקסם הדברות נכונים להתמודד עם כל אתגר ויש לנו כמה טריקים בשרוול. בעיקר אנו מבינים מדע כל כך קשה להיפטר מתיקן גרמני, שזהו השלב הראשון בטיפול בבעיה.

ראשית, התיקן הגרמני מאוד קטן והוא מצליח להסתתר בלי בעיה ולנווט במקומות צרים. הגודל הקטן גם מאפשר לו לברוח לתוך סדקים או חורים קטנים המשמשים כמקום מפלט בטוח בו הוא יכול להתרבות ללא בעיה.

בנוסף, תיקנים אלו פיתחו עמידות לשיטות ריסוס מסורתיות, מה שאומר שחומרי ההדברה "הרגילים" פחות יעילים בהתמודדות איתם. ובכל זאת, עם ניסיון מעל 20 שנים, התמודדנו עם לא מעט תיקנים גרמניים ולמדנו כיצד להדביר ג'וק גרמני ביעילות ובהצלחה.

הדברת תיקן גרמני מחיר משתלם

באיזה חומר ריסוס תיקן גרמני מתבצע בדרך כלל?

חומר הריסוס הספציפי עשוי להשתנות בהתאם לחברת ההדברה ולטכניקת ההדברה בה משתמשת. ברוב המקרים המדביר יתחיל בריסוס הבית, כדי לספק טיפול נרחב, לאחר מכן ימרח פיתיון ג'ל באזורים ממוקדים.

חשוב לציין שאנו בקסם הדברות מבצעים הדברת תיקנים עם חומרי הדברה ירוקים וידידותיים לסביבה, לאדם ולחיות המחמד הממוקדים בתיקנים בלבד. חומרי הריסוס וההדברה עומדים בכל התקנים המחייבים, והם מציעים יתרון כפול – גם ירוקים וגם מאוד יעילים.

למידע נוסף על הדברה ירוקה >>

האם הדברה נגד תיקן גרמני מסכנת בני אדם ובעלי חיים?

בטיחותם של בני האדם, ילדים ובעלי חיים נמצאת בראש סדר העדיפויות שלנו, לכן אנו בוחרים בהדברה ירוקה אשר ממזערת את הסיכון לבני אדם ולבעלי חיים כאחד. מעבר לכך, אנו פועלים תמיד לפי הנחיות הבטיחות, ונספק לכם הוראות והנחיות שימקסמו את הביטחון לפני ואחרי ההדברה.

חומרי ההדברה שבהם אנו עושים שימוש עוברים בדיקות קפדניות ועומדים בתקנות מחמירות כדי להבטיח את יעילותם הרבה, תוך מזעור כל פגיעה אפשרית, באדם, בחיות מחמד ובסביבה.

מה כדאי לעשות לאחר ביצוע הדברת ג'וק גרמני?

לאחר הדברת ג'וק גרמני חשוב להקפיד על הפעולות הבאות כדי לשמור על סביבה נטולת תיקנים: בראש ובראשונה עליכם לשמור על ניקיון. זה חיוני לנקות את הבית או העסק ביעילות בסוף כל יום. זה כולל שאיבה או טאטוא פירורים ושאריות מזון, או ניקוי נוזלים שנשפכו, כדי לחסל מקורות מזון פוטנציאליים. כמו כן, רצוי לנקות ולשאוב באופן קבוע אזורים פחות נגישים כמו מאחורי רהיטים ומכשירי חשמל. לבסוף, כדאי לאטום נקודות גישה שדרכן ג'וקים עלולים להיכנס לבית.

או שתשאירו פרטים:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא הדברת תיקן גרמני:

כאשר ההדברה מתבצעת על ידי מדביר מקצועי, ניתן להיפטר מתיקנים גרמנים תוך פחות משבועיים. תהליך ההדברה עצמו אורך כחצי שעה בערך.

תבלינים כמו קינמון וציפורן, או שמנים אתריים המכילים תבלינים אלה, יוכלו להרחיק תיקנים גרמנים. עם זאת, חשוב לציין שהדברה מקצועית זו הדרך היעילה ביותר למיגור מוחלט.

כל אחד יכול לקנות חומרי הדברה. יחד עם זאת, מדבירים שאינם מוסמכים עלולים לגרום נזק בלתי הפיך לסביבה, לדיירים ולעצמם.

המדבירים בקסם הדברות הנם מוסמכים ומורשים, אתם יכולים להיות רגועים לגבי בטיחותכם, ולגבי פתרון הבעיה שממנה אתם סובלים.

מחפשים מדביר מקצועי? חייגו עכשיו לקסם הדברות! ותקבלו פתרון מהיר וחד משמעי!

מדבירים מורשים:

מדביר מוסמך ניר יזדי

מהעיתונות:

מעריב
מידע להעשרה מהאתר:
הדברת כיני יונים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת כיני יונים

אם חשבתם שיונים הם מטרד מרעיש ומציק לאדם האורבני – אתם לא מאוד טועים. אלא מה, שזה לא מסתכם רק ברעש והנוצות שהיונה מביאה עמה.

קרא עוד »
הדברת דבורים וצרעות בזול
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת דבורים

הדברת דבורים בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! כולנו מכירים דבורים, יודעים לזהות אותן, לפחד מהן כשצריך, ממה הן ניזונות ואפילו להתחפש אליהן בפורים. כמו

קרא עוד »
הדברת רימות
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת רימות

  למה להזמין הדברת רימות? הרימות או בשמן העממי ״תולעים״, הן מסוג החיות שלצערנו כולנו נתקלנו בהן. בבית, בחצר, או אפילו על חיית המחמד –

קרא עוד »
הדברת כנימות
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת כנימה קמחית

הדברת כנימות שתשים סוף למפגע ב-100%, באחריות! אם אתה גנן או אדם שיש לו גינה יפה וצמחיה מטופחת, אתה צריך להרגיש מאוד מאוים מכנימות. הכנימות

קרא עוד »
הדברת צרעות בבית ובגינה
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת צרעות

הדברת צרעות בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! כולנו שמענו על צרעות, אבל מה אנחנו באמת יודעים עליהן? איזה נזק הן גורמות? האם צריך והכרחי

קרא עוד »
הדברת תיקן פסים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת תיקן פסים

הדברת תיקן פסים? שירותי הדברה ירוקה לכל סוגי התיקנים והמזיקים כולל כתב אחריות! ✔️שירות מקצועי מא' – ת'. ✔️ שימוש בחומרים נטולי ריח וכימיקלים. ✔️צוות

קרא עוד »
הדברת נדלים בבית ובגינה
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת נדלים

הדברת נדלים בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! מזיקים יכולים להפוך לאורחים ממש לא רצויים בבית, לגרום לאי נוחות ואפילו ליצור סיכונים בריאותיים פוטנציאליים. ישנם

קרא עוד »
הדברת תיקן אמריקאי מקצועית
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת תיקן אמריקאי

הדברת תיקן אמריקאי בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! ג'וק אמריקאי הוא אחד החרקים הנפוצים ביותר בישראל, וכמעט שאין בית או עסק שלא ייתקל בו.

קרא עוד »
הדברת קרציות
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת קרציות

״קרצייה״ נהפכה להיות מילה נרדפת למישהו שהוא מציק, נטפל ונדבק. אך למי שיש כלב יודע על בשרו (ועל בשר כלבו) כי הקרצייה היא הרבה מעבר

קרא עוד »
הדברת זחלים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת זחלים

כולנו יודעים שכל פרפר יפה ומרהיב מתחיל את חייו בתור זחל. אגדות רבות נכתבו בנושא, ותמיד סופו של הזחל הוא טוב ויפה – הוא נהפך

קרא עוד »
הדברת נמלי אש
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת נמלי אש

הדברת נמלי אש? שירותי הדברה לנמלים ונמלי אש יסודיים ובטוחים 24 שעות! ✔️ מקצוענים בהדברה ירוקה ובטוחה לסביבת הבית. ✔️ מחירים משתלמים במיוחד + אחריות

קרא עוד »
הדברת פשפש הכותנה
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת פשפש הכותנה

פשפש הכותנה הוא בן למשפחת הפשפשים, כאשר להבדיל משאר הפשפשים הוא מזיק בעיקר לצמחי הכותנה. הצוות של קסם הדברות מתמחה בהדברת פשפש הכותנה. אנו מתמחים

קרא עוד »
הדברת דג הכסף
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת דג הכסף

מי הוא דג הכסף ולמה להזמין הדברת דג הכסף? דג הכסף (או בשמו המדעי – זנב-זיף כספי) הוא חרק קטן וחסר כנפיים אשר צבעו בהיר

קרא עוד »
הדברת תהלוכן אורן
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת תהלוכן האורן

תהלוכן האורן הוא אחד הזחלים הנפוצים בישראל אך משום מה הוא כמעט ואינו מוכר. וודאי ראיתם אותו הרבה, אך כנראה שלא שמעתם עליו או שלא

קרא עוד »
מדביר תולעי עץ

במאמר הבא נתמקד בתולעת עץ וננסה להסביר מה עומד מאחורי המזיק הזה. למה מומלץ לקרוא למדביר תולעי עץ מקצועי וכיצד ניתן לטפל בו. תולעי עץ?

קרא עוד »
הדברת אורי כדורי
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת אורי כדורי

הדברת אורי כדורי? אחד החרקים (או יותר נכון, ״פרוקי רגליים״) החביבים ביותר שיש בישראל ושכולנו מכירים מהילדות נקרא ״אורי כדורי״. שמו בעגה המדעית הוא ״טחבית״,

קרא עוד »
הדברת חיפושית הזבל
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת חיפושית זבל

מיהי חיפושית הזבל? ולמה לצריך לקרוא להדברת חיפושית זבל? כנראה שאין חיה עם שם יותר מסגיר ומשעשע כמו ״חיפושית זבל״. חיפושית זבל, כשמה כן היא,

קרא עוד »
הדברת נמלים ברכב
הדברת נמלים
protoblo_admin
הדברת נמלים ברכב

אם חשבתם שהתפשטות נמלים בבית זה סיוט, וודאי לא נתקלתם בהתפשטות נמלים ברכב שלכם. נמלים ברכב זו בעיה מטרידה ומעצבנת שלמרבה הצער חלק מבעלי הרכב

קרא עוד »
הדברת נמליים מעופפות עם כנפיים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת נמלים מעופפות עם כנפיים

נמלים מעופפות עם כנפיים? איך להיפטר מהנמלים המציקות האלו? עם קסם הדברות! ✔️ מותאם למגזר העסקי ולחברות. ✔️ניתן לתאם איתנו שירותי הדברה קבועים על בסיס

קרא עוד »
הדברת חדקונית הדקל בזול
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת חדקונית הדקל

אצלנו מבצעים הדברת חדקונית הדקל + טיפול מונע חדקונית הדקל – מי היא? מה הנזק שעושה ולאילו עצים? כיצד מטפלים במפגע ואילו פתרונות ישנם? ומה

קרא עוד »
הדברת ברחשים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת ברחשים

אף אחד לא סובל את הברחשים, הזבובים הזעירים שיכולים לעקוץ בני אדם, חיות מחמד ובעלי חיים. כשמדובר בהדברת ברחשים יש צורך בשימוש אמצעים מתקדמים להדברה

קרא עוד »
הדברת זבובונים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת זבובונים

אם ראיתם זבובים קטנים במטבח שלכם, כנראה שהם זבובי פירות, המכונים גם זבובונים. הדברת זבובונים של קסם הדברות פועלת ב-2 מישורים: טיפול ריסוס והדברה מתקדם

קרא עוד »
הדברת עקרבים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת עקרבים

הדברת עקרבים? אל תנסו להדביר בעצמכם! השאירו לנו את העבודה המסוכנת. ✔️ מכירים את כל סוגי המזיקים ✔️ מגיעים עד בית הלקוח בפריסה ארצית רחבה.

קרא עוד »
הדברת פסוקאים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת פסוקאים

אנשים רבים לא מבינים שיש להם בעיית פסוקאים עד שהבית כבר מלא בהם. פסוקאים מכונים "כיני ספרים". הם אינם כינים, אך אכן נמצאים בסביבת ספרים.

קרא עוד »
הדברת קרדית האבק
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת קרדית האבק

הדברת קרדית האבק? כולנו מכירים מישהו שאלרגי לקרדית האבק, וזהו אכן אחד הגורמים העיקריים לתגובות אלרגיות בבני אדם ברחבי העולם. הדברת קרדית האבק? צרו קשר

קרא עוד »
הדברת פשפש הברונזה
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת פשפש הברונזה

הדברת פשפש הברונזה? שירותי הדברה ירוקה לכל סוגי הפשפשים כולל פשפש הברונזה! ✔️ שירות סביב השעון. ✔️ שירות 24 שעות בפריסה ארצית. ✔️תעודת אחריות על

קרא עוד »
הדברת פרעוש החתול
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת פרעוש החתול

מי אתה פרעוש החתול? הכל היה יותר קל אם החתול שלכם היה יודע לדבר אבל עד אז, הזמינו קסם הדברות!  ✔️מתאים לכל סוגי החתולים. ✔️הדברה

קרא עוד »
הדברת יתוש הנמר האסייתי
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת יתוש הנמר האסייתי

יתושים עלולים לגרום להדבקה של מחלות רבות ואף אקזוטיות: מלריה, קדחת, זיקה. ובדיוק מסיבות אלו, הדברת יתוש הנמר האסייתי צברה תאוצה בשנים האחרונות. יתוש הנמר

קרא עוד »
הדברת זבוב הבית
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת זבוב הבית

״זבוב הבית״ הוא כינוי לזבוב המצוי הנמצא אצל כולנו בבתים חדשות לבקרים. הוא מגיע כמו בן בית, ומציק כמו אורח בלתי רצוי, הדברת זבוב הבית

קרא עוד »
הדברת תיקן מזרחי
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת תיקן מזרחי

הדברת תיקן מזרחי? תיקנים, או בשמם העממי – ג'וקים, הם מזיקים שאף אחד לא אוהב, ואף אחד לא רוצה למצוא מסתובבים בבית שלו. אך כמה

קרא עוד »
הדברת נמלים במטבח

הדברת נמלים במטבח שתפתור את הבעיה ב-100%! נמלים הן חיות מאוד נחושות, אשר מקדישות את כל המשאבים שלהן למציאת מזון והבאתו לקן. זו הסיבה שנראה

קרא עוד »
הדברת חיפושיות
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת חיפושיות

הדברת חיפושיות? שימו סוף לחיפושיות ולנזקים! טיפול מונע לטווח ארוך כולל חיטוי משטחים. ✔️ הדברה ירוקה מותאם גם לבעלי חיים בבית. ✔️ שירות מקצועי בפריסה

קרא עוד »
הדברת ג'וקים מקצועית
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת ג'וקים

הדברת ג'וקים עם אחריות לפתרון מלא ב-100%! על פני כדור הארץ קיימים לא פחות מ- 4,500 סוגי ג׳וקים, אך רק חלקם מטרידים אותנו בסביבת המגורים

קרא עוד »
הדברת זבובים בגינה ובבית
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת זבובים

הדברת זבובים בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! בכל הנוגע לזבובים, העולם מתחלק לשניים – כאלו שעבורם זבובים הם מטרד, וכאלו שעבורם זבובים הם מטרד

קרא עוד »
הדברת חרקים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת חרקים

הדברת חרקים ? כנראה שאתם ממש צריכים אותנו: למצוא חרקים בבית זה אחד הדברים המטרידים שיש. בין אם זה ג׳וק, פשפש או סתם חרק שאנחנו

קרא עוד »
הדברת טרמיטים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת טרמיטים

הדברת טרמיטים עם 5 שנות אחריות והתחייבות לפתרון מלא טרמיטים הם דוגמה מצוינת לכלל 'הגודל לא קובע'. זהו חרק זעיר במיוחד, כזה שאי אפשר כמעט

קרא עוד »
הדברת יתושים בחצר ובבית
הדברת מזיקים
protoblo_admin
ריסוס נגד יתושים

הדברת יתושים בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! ים, שמש, אבטיח, טיולים ולימונדה צוננת הם דברים נפלאים שמביא עמו הקיץ. אך לצד כל השמחה והכיף,

קרא עוד »
הדברת מעופפים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת מעופפים

יש כמה מיני חרקים מעופפים שמטרידים אותנו באופן קבוע בביתנו, כאשר הבולטים ביותר ביניהם הם הזבוב, העש והיתוש. הדברת מעופפים זה לא עסק למתחילים! ישנם

קרא עוד »
הדברת עכבישים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת עכבישים

מבין כל החרקים והג׳וקים שנמצאים אצלנו בבית או במשרד במקרים של הדברת עכבישים דרוש יותר מקצת "אומץ". יתרה מכך, אנו ממליצים לקרוא למומחה ולא לקחת

קרא עוד »
הדברת עש
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת עש

אם יש חיה מזיקה אך חמודה שמסתובבת בבית, היא ללא ספק עש. ✔️ הדברת עש? בקסם הדברות מתמחים באיתור וטיפול ב"עש הבגדים"! ✔️  מגיעים עד

קרא עוד »
הדברת פרעושים בבית ובגינה
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת פרעושים

הדברת פרעושים בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! אין דבר מתגמל יותר מאשר לגדל חיות מחמד, אך חיות המחמד האהובות שלנו יכולות להביא איתן פרעושים

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה מחיר פצצה
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת פשפש המיטה

הדברת פשפש המיטה עם אחריות לפתרון מלא! פשפש המיטה הוא חרק קטן אבל בעל תיאבון גדול. הנוכחות שלו בחדר השינה או בכל מקום אחר בבית

קרא עוד »
הדברת פשפשים מחיר זול
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת פשפשים

הדברת פשפשים בבית ובגינה שתפתור את הבעיה ב-100%! פשפשים בבית ובגינה יכולים להיות מאוד מעיקים, ולהשפיע על איכות החיים שלכם במידה משמעותית. בעוד שטיפול בפשפשים

קרא עוד »
הדברת תולעים
הדברת מזיקים
protoblo_admin
הדברת תולעים

הדברת תולעים? שירותי הדברה ירוקה לכל סוגי התולעים כולל אחריות על העבודה! ✔️ הדברה ירוקה מאושרת על ידי המשרד להגנת הסביבה ✔️ שירות אקספרס מהיר

קרא עוד »
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה
שלחו לנו וואטסאפ