לוכד עכברים באור יהודה

מחפשים מדביר מקצועי? השאירו פרטים ונחזור אליכם

לוכד עכברים באור יהודה
תוכן עניינים

לוכד עכברים באור יהודה לטיפול מקיף בעכברים!

✔️מותאם גם לבתים פרטיים ולסביבה שיש בה חיות מחמד.

 

✔️כתב אחריות רשמית בסיום כל עבודה.

 

✔️ מתמחים בכל סוגי ההדברות.

 

✔️המדבירים שלנו בעלי ניסיון של 15 שנה ומעלה.

 

✔️ עבודה יסודית, מקצועית ובטוחה מא' – ת' כולל כתב אחריות רשמית.

 

✔️ביצוע הדברות גם בחדרי מדרגות ולובי.

לראות עכבר שמתרוצץ לך בבית זו אף פעם לא תהיה חוויה נעימה. המכרסמים הקטנים אוהבים להגיע אלינו ולהתהלך ברחבי הדירה אבל הגיע הזמן לשים לזה סוף. יש כל מיני פתרונות שיכולים לפתור את בעיית העכברים שלכם, אך האופציה הטובה ביותר היא לוכד עכברים באור יהודה.

הלוכדים יעשו לכם שקט בבית ויטפלו במקרה ביעילות. מתלבטים באיזו שיטה הכי כדאי להשתמש מול העכברים? לא בטוחים מי נחשב לוכד מקצועי? הגיע הזמן שתקראו את הכתבה הזו.

 

האם יש מחיר אחיד לכל לוכד עכברים באור יהודה?

בגלל השוני בזמן הטיפול ובשיטת הטיפול המתאימה לכמות העכברים שיש אצלכם בבית, עלות הטיפול משתנה ממקרה למקרה והיא גם מותאמת לשעה שבה התקשרתם ולתקופה. למשל, כמובן שבסופי שבוע המחיר משתנה בהתאם. אנחנו מקפידים על מחיר נוח וזול שמתאים לכולם, מוזמנים לפנות אלינו ולבדוק מה המחיר שיתאים לכם.

 

איך אני יודע אם מדובר בעכבר או בחולדה?

למרות שהרבה אנשים טועים, יש כמה הבדלים מאוד ברורים בין החולדה לעכבר וכדאי שתכירו אותם לפני שאתם מזמינים לוכד כדי שתדעו להכווין אותו ולהסביר לו בדיוק מה יש אצלכם בבית וככה הוא יוכל לתת את הטיפול המתאים. נסו לחפש את המכרסם ולבדוק איך הוא נראה. יש לא מעט הבדלים, אבל הינה ההבדלים העיקריים שלא תוכלו לפספס:

  1. גודל המכרסם – העכבר קטן מאוד והחולדה גדולה יותר.
  2. אורך הציפורניים של החולדה גדול בהרבה מאורך הציפורניים של העכבר וניתן לראות אותם בעקבות שלהם.
  3. הצואה של העכבר הרבה יותר קטנה.
  4. צבע העכברים הוא אפור\לבן וצבע החולדות שחור.
  5. חולדה עלולה לנגוס בדברים בכל מיני דברים בבית ולאו דווקא באוכל.

 

כבר ניסיתי לתפוס עכברים בעצמי

למרות שזה יכול להישמע נורא קל ופשוט, לא בטוח שתצליחו ללכוד את העכברים בעצמכם משום שהם מאוד חשדנים ופיקחים ונדרש קצת מיומנות בשביל ללכוד אותם בצורה מהירה ויעילה. לוכד עכברים באור יהודה ידע לשים את המלכודות במקום הנכון, לתפוס את העכברים בפשטות והכי חשוב להעריך מה היא כמות העכברים שיש אצלכם בבית ולפי זה להצליח לטפל בבעיה עד הסוף. יכול להיות שאם תנסו לבד זה רק יעלה לכם יותר כסף.

בקסם הדברות תוכלו למצוא מגוון רחב של סוגי הדברה כמו הדברה ירוקה או הדברה חקלאית ומגוון של שירותי הדברה רבים  בכל אזור המרכז (צפו באזורי הדברה): הדברת מזיקים, לכידת עכברים, הדברת מכרסמים, ריסוס לבית, לכידת חולדות, ועוד.

 

הכנות לקראת ההגעה של לוכד העכברים באור יהודה

לקראת הגעתו של לוכד העכברים באור יהודה, נסו לאתר את המקום האחרון שבו ראיתם את העכברים בבית שלכם וחסמו את האזור כמה שיותר. נסו לסגור דלתות ומיגרות, חורים בקיר או פתחים אחרים בקרבת מקום. בדרך כלל אנשים עושים טעות ופותחים את כל הדלתות לרווחה כדי שהמכרסם יצא מהבית אבל זה רק יכול להוביל לעוד מכרסמים או מזיקים אחרים שיכולים להצטרף לחבר שכבר נמצא אצלכם.

 

לוכד חולדות באור יהודה – הכנות לקראת ההגעה של לוכד העכברים באור יהודה

באופן טבעי, מזיקים רבים מקיפים אותנו בסביבת המחייה שלנו, בין אם מדובר בסביבה עירונית או פסטורלית. בין המזיקים המוכרים ביותר ניתן למנות את החולדה, הנחשבת לחיה בעלת יכולת הישרדות גבוהה במיוחד.
הזמנת לוכד חולדות באור יהודה היא בין השירותים הפופולאריים ביותר, ואנשים מעדיפים להזמין שירות מקצועי מאשר לנסות להתמודד עם החולדות העקשניות בעצמם.

אם גם אתם חושדים שקיימת אצלכם בעיית חולדות, צרו עמנו קשר עוד היום ולא תתאכזבו!

 

מדוע החולדות מעוניינות ביחסי שכנות עמנו?

החולדה נמנית על משפחת המכרסמים, והיא נחשבת לחיה עקשנית, חכמה, חזקה ואמיצה במיוחד. כל התכונות האלה הופכות אותה ליריבה קשוחה במיוחד, ואנשים רבים מעדיפים שלא להתמודד עמה בכוחות עצמם. החולדות מגיעות אל בתי המגורים שלנו במטרה למצוא מזון ומחסה, והן יכולות להופיע בכל ימות השנה.

לוכד חולדות באור יהודה יוכל לזהות את הבעיה, ולהשתמש בכלים המתאימים לטובת סילוק החולדות מאזור המגורים שלכם.

 

סימנים להימצאות חולדות בבית

איך נדע שיש לנו חולדה בבית? ובכן, יש מספר סימנים להימצאותן של חולדות בסביבת המגורים שלנו, וכשאנו מזהים את אחד מהסימנים הללו ייתכן מאוד שהגיע הזמן לחפש לוכד חולדות באור יהודה.

 

רעשים מעל תקרות גבס

כשהחולדות מתמקמות מעל תקרות הגבס בבית שלנו, הן לרוב ממתינות לשעה שבה אנשי הבית פחות פעילים – ואז מתחילות להסתובב ולהתרוצץ. לכן, לרוב נשמע את צעדיהן הקטנים של החולדות מעל התקרה בשעות הלילה, ולעתים זה יקרה בדיוק כשננסה להירדם.

 

רעשים מאחורי קירות

חלק מהחולדות משתמשות במרווחים שמאחורי הקירות לצורך מעבר או מסתור. בשעות שבהן דיירי הבית פחות פעילים, נוכל לשמוע את החולדות מאחורי הקירות בעת שהן מתרוצצות, מצייצות, וחובטות בזנבותיהן על הקירות.
בעת שאנו שומעים חולדות מאחורי הקירות, ייתכן מאוד שקיים מעבר כלשהו שמאפשר להן לחדור אל תוך הבית (למשל מאחורי הארונות, מאחורי האסלה, או מתחת לרהיטים הצמודים לקיר.

 

מזונות אכולים למחיצה

כאמור, אחת הסיבות שבגינה חולדות מגיעות אל סביבת המגורים שלנו, היא הצורך בחיפוש מזון. מזונות מכורסמים או אריזות מזון קרועות ופגומות, הם בין הסימנים המובהקים להימצאותו של מכרסם בבית שלנו. בעת שנזמין לוכד חולדות באור יהודה, נספר לו מהם הסימנים שגרמו לנו להזמין אותו, והוא יוכל להסיק מכך באיזה מזיק מדובר.

 

אישור ויזואלי

לא כל הסימנים הם מרומזים, ולעתים אנו פשוט יכולים לראות במו עינינו את החולדה מסתובבת באזור המגורים שלנו. כשהמצב הוא פחות בעייתי – נצפה בחולדות המסתובבות בגינה שלנו או בסביבות הבית, ואילו במצב היותר בעייתי נפגוש את החולדה ממש בתוך הבית שלנו. את החולדה ניתן לזהות בזכות זנבה המסיבי יחסית, המבדיל אותה ממכרסמים אחרים.

 

האם עדיף לי לעשות הדברה מאשר להזמין לוכד עכברים באור יהודה?

שימוש בהדברה יכול להיות פתרון שאתם מכירים יותר טוב אבל אי ספק שהוא פחות יעיל וגם מסוכן. לוכד עכברים באור יהודה ידע לתת לכם מענה לכל מיני בעיות שיכולות לצוץ בשיטות ההדברה השונות:

 

פינוי העכברים המתים מן הבית

אם תשתמשו ברעלים או חומרי הדברה, תצטרכו לפנות את הפגר המסריח מהבית בעצמכם, ואם תעשו זאת לא נכון תוכלו לבוא במגע לא רצוי עם העכבר המת. לוכד עכברים באור יהודה ידע לסלק את העכברים בי להרוג אותם.

 

מוות שרשרת לא רצוי

בגלל שבדרך כלל העכבר מת במקום אחר מהמקום שבו הוא בלע את הרעל, הוא יכול להיאכל על ידי חיות בר ואפילו על ידי חיות מחמד כאלו או אחרות מה שיכול לגרום להם למות או לקבל הרעלה משום שהרעל עדיין יהיה בתוך העכבר המת.

 

פגרים לא מפונים שמסריחים בבית

הרעלים שמשתמשים בהם היום גורמים לעכב למות אחרי כמה ימים ולא ישר ולכן במידה והוא יחזור למחילה שלו, הוא יכול למות בתוך הבית במקום שלא תוכלו להגיע אליו וככה הוא יסריח את הבית כמה ימים טובים.

 

ההבדל בין לוכד עכברים באור יהודה בעל רישיון ולוכד בלי.

לצערנו, יש יותר ויותר לוכדים שעובדים בלי לעבור הכשרה מתאימה ובלי לקבל רישיון מוסמך. אם לא תבקשו מהלוכד תעודת איש מקצוע אתם עלולים להיתקע אם נוכל שלא יטפל לכם באמת בבעיה וידרוש כסף על טיפול לא טוב. לכן כדאי לכם לפנות ללוכדי העכברים שלנו באור יהודה שיעבדו בצורה אמינה ומקצועית.

 

כמה מהר אני צריך לקרוא ללוכד עכברים?

הרימו את הפלאפון עכשיו והתקשרו לקסם הדברות! עכברים יכולים להתרבות די מהר בגלל שעכבר משוטט בבית משמש סימן לא רע בשביל עכברים אחרים שזהו בית נופש לעכברים או שהם יכולים לחיות שם בלי להרגיש סכנה וככה עכבר אחד יהפוך לכמה עכברים במהירות.

נסו למצוא לוכד עכברים באור יהודה שעובד 24 שעות כל יום כולל סופי שבוע כדי לקבל מענה מידי. אם תהססו העכברים יכולים גם להמליט עור צאצאים וככה לא תוכלו להיפטר מכמות העכברים האדירה שתהיה לכם. נשמח לסייע לכם עם לכידת עכברים ושירותי הדברה באור יהודה.

האתר שלנו זמין ונגיש לכל אחד ואתם מוזמנים גם להתקשר אלינו ולקבל מענה אדיב ומהיר.

הלוכדים שלנו עוברים הכשרות מקצועיות כל הזמן והם מאושרות על ידי המשרד לאיכות הסביבה.

אנחנו פועלים בכל אזור המרכז.

הלוכדים שלנו מגיעים הכי מהר שאפשר, בדרך כלל מדובר בכמה שעות מעטות.

מחפשים לוכד עכברים באור יהודה ? רוצים אחד מקצועי ורציני? התקשרו אלינו עכשיו: 1-700-506-300

כל אחד יכול לקנות חומרי הדברה. יחד עם זאת, מדבירים שאינם מוסמכים עלולים לגרום נזק בלתי הפיך לסביבה, לדיירים ולעצמם.

המדבירים בקסם הדברות הנם מוסמכים ומורשים, אתם יכולים להיות רגועים לגבי בטיחותכם, ולגבי פתרון הבעיה שממנה אתם סובלים.

הדברה באור יהודה

גרים באור יהודה? זקוקים למדביר מקצועי? פנו עוד היום לקסם הדברות ונגיע במהרה, ועם חיוך

מחפשים מדביר מקצועי? חייגו עכשיו לקסם הדברות! ותקבלו פתרון מהיר וחד משמעי!

מדבירים מורשים:

מדביר מוסמך ניר יזדי

מהעיתונות:

מעריב
מידע להעשרה מהאתר:
לוכד עכברים באור יהודה
לוכד עכברים
admin_2
לוכד עכברים בבאר יעקב

לוכד עכברים בבאר יעקב לריסוס מקצועי של עכברים! ✔️מותאם גם לבתים פרטיים ולסביבה שיש בה חיות מחמד.   ✔️כתב אחריות רשמית בסיום כל עבודה.  

קרא עוד »
לוכד עכברים בתל אביב
לוכד עכברים
admin_2
לוכד עכברים בתל אביב

לוכד עכברים תל אביב שיטפל במפגע צ'ק צ'אק! ✔️מותאם גם לבתים פרטיים ולסביבה שיש בה חיות מחמד ✔️כתב אחריות רשמי בסיום כל עבודה ✔️ לוכד

קרא עוד »
לוכד עכברים בראשון לציון
לוכד עכברים
admin_2
לוכד עכברים בראשון לציון

לוכד עכברים בראשון לציון לריסוס וטיפול בעכברים! ✔️מותאם גם לבתים פרטיים ולסביבה שיש בה חיות מחמד.   ✔️כתב אחריות רשמית בסיום כל עבודה.   ✔️

קרא עוד »
לוכד עכברים ביהוד
לוכד עכברים
admin_2
לוכד עכברים ביהוד

לוכד עכברים ביהוד לריסוס מקיף של עכברים! ✔️מותאם גם לבתים פרטיים ולסביבה שיש בה חיות מחמד.   ✔️כתב אחריות רשמית בסיום כל עבודה.   ✔️

קרא עוד »
לוכד עכברים בפתח תקווה
לוכד עכברים
protoblo_admin
לוכד עכברים בפתח תקווה

מבוא ללכידת עכברים בפתח תקווה במאמר הזה נדבר על כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מזמינים לוכד עכברים ונדבר באורח כללי על עולם ההדברה

קרא עוד »
לוכד עכברים בנתניה
לוכד עכברים
protoblo_admin
לוכד עכברים בנתניה

אין מה לחשוש מעכבר – קסם הדברות ישלחו אליכם לוכד עכברים בנתניה. ✔️ מתמחים בכל סוגי ההדברות. ✔️המדבירים שלנו ותיקים ויודעים לתת טיפול מהיר עם

קרא עוד »
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה
שלחו לנו וואטסאפ