לוכד עכברים בתל אביב

מחפשים מדביר מקצועי? השאירו פרטים ונחזור אליכם

לוכד עכברים בתל אביב
תוכן עניינים

לוכד עכברים תל אביב שיטפל במפגע צ'ק צ'אק!

✔️מותאם גם לבתים פרטיים ולסביבה שיש בה חיות מחמד

✔️כתב אחריות רשמי בסיום כל עבודה

✔️ לוכד עכברים תל אביב 24 שעות ביממה של זמינות

✔️לוכד עכברים בתל אביב מחירים סופר משתלמים!

✔️מדביר עכברים תל אביב בעל ניסיון של 15 שנה ומעלה

✔️ עבודה יסודית, מקצועית ובטוחה מא' ועד ת' ע"י מדביר מורשה

✔️ביצוע הדברות גם בחדרי מדרגות ולובי

לוכד עכברים תל אביב שיפתור לכם את הבעיה במהרה

עד שהגעתם לעיר הגדולה, השכרתם דירה לא כל כך גדולה, והתחלתם לחיות חיים עצמאיים, פתאום מגיעים לביתכם אורחים לא רצויים שהולכים על ארבע – העכברים והחולדות. אולי זה קצת מבאס אבל לא הכול אבוד. יש לא מעט פתרונות שתוכלו להשתמש בהם כי למנוע ולהרחיק את העכברים האלו מהבית שלכם.

הפתרון הטוב ביותר הוא הזמנת לוכד עכברים בתל אביב. בשביל לבחור נכון לוכד מקצועי ולדעת מה צריך לעשות לפני הגעת הלוכד, הנה כמה דברים שכדאי לכם ללמוד לפני שאתם מזמינים לוכד כזה.

מהו מחיר לוכד עכברים תל אביב 24 שעות ביממה?

מחיר הלוכד משתנה בהתאם לכמות העברים שיש בבית ולשיטת הלכידה שתצטרכו או לזמן שתזמינו את הלוכד, לוכד עכברים בתל אביב 24 שעות ביממה יגבה יותר כסף בשעות הלילה מן הסתם או אם זה בימי שבת, אבל המחיר ללוכד עכברים בתל אביב הוא די זול ומתאים לכל אחד. מוזמנים להתקשר אלינו במספר למטה ולבדוק מה המחיר שיתאים לכם.

איך מבדילים בין עכבר לחולדה?

יש כמה הבדלים מהותיים שתצטרכו לבדוק לפני שתקפצו להזמנת לוכד עכברים בתל אביב כדי שהוא ידע להתכונן בהתאם וכדי שלא תצטרכו להחזיק אותו המון זמן בבית. הינה חלק מההבדלים שיעזרו לכם להבין מי מבין הזוחלים האלו הגיע אליכם. בשביל רוב ההבדלים תצטרכו לראות את העכבר כמובן אבל יש עוד הבדלים שקשורים לעקבות שהם משאירים.

  1. העכבר הרבה יותר קטן מהחולדה.
  2. החולדה בעלת ציפורניים ארוכות והעכבר לא.
  3. גללי הצואה של העכבר הרבה יותר קטנים.
  4. לרוב העכברים יהיו בצבע אפור וחולדה בצע חום-שחור.
  5. החולדה עלולה לכרסם כל דבר בבית ואילו העכבר יכרסם רק מוצרי מזון.

האם להזמין לוכד עכברים בתל אביב או לנסות לפתור את הבעיה לבד?

אתם תמיד יכולים ללכת על שיטת ה"סולו" ולנסות לתפוס את העכברים בעצמכם. לכו לכל חנות לכלי בית וחפשו מלכודות ביתיות נגד עכברים. נסו לבחור מלכודות שלא יהרגו את העכברים אלא רק יכלאו אותם. הבעיה היחידה שיכולה להיות לכם היא שלא תצליחו למצוא את העכברים ולדעת מה הכמות שלהם.

לוכד עכברים בתל אביב ידע גם לשים את המלכודות במקומות הנכונים ולתפוס את העכברים בקלות. עם כל הניסיונות שלא תצליחו בהן, כנראה שיעלה לכם פחות פשוט להזמין לוכד במקום לעשות את זה לבד.

האם כל מדביר הוא גם לוכד עכברים?

במקרים רבים מדבירים בהחלט יכולים לטפל בבעיית עכברים, אבל כאשר מדובר בבעיית עכברים נרחבת כדאי למצוא לוכד עכברים שמתמחה בלכידת עכברים, בדרך זו תחסכו לעצמכם זמן רב. יהיה לרשותכם בעל מקצוע איכותי שיסייע לכם בפתרון הבעיה.

בקסם הדברות תוכלו למצוא מגוון רחב של סוגי הדברה כמו הדברה ירוקה או הדברה חקלאית ומגוון של שירותי הדברה רבים בכל אזור המרכז (צפו באזורי הדברה): הדברת מזיקים, הדברת מכרסמים, לכידת עכברים, לכידת חולדות, ריסוס לבית, ועוד.

האם עדיף להשתמש בסוגי ההדברות השונים או לפנות אל לוכד עכברים בתל אביב?

קיימים לא מעט סוגים של הדברות נגד עכברים כמו רעל בשם ויטמין K או תמיסות שמים במוקדי מים אותם העכברים יכולים לשתות אבל יש כמה בעיות בהדברה שלא קיימות אצל לוכדי העכברים בתל אביב.

פינוי הפגרים

רוב הרעלים פועלים על העכברים רק אחרי כמה ימים והם יכולים למות בתוך הבית ולא בהכרח איפה ששמתם את המלכודת. זה יגרום לכם להתמודד עם הפינוי של כל העכברים בעצמכם במקום שהלוכד יתפוס אותם וייקח אותם.

נזק אגבי

בגלל שהעכבר יכול להיאכל על ידי חייה אחרת אחרי כמה ימים בין אם זה חיית המחמד שלכם או סתם חיית בר אחרת, גם חייה זו תהיה מורעלת וכך תוכלו לגרום למוות של חיות שלא רציתם לפגוע בהם.

גופות שלא תוכלו לפנות

ברוב המקרים העכברים ימותו בתוך המחילות הנסתרות שלהם מה שיגרום לכך שלא תוכלו להגיע אליהם והריח של הפגר שיישאר אצלכם כמה ימים יכול להסריח את כל הבית ולא תוכלו לעשות כלום.

פעולות שצריך לעשות לפני הגעת לוכד עכברים תל אביב אליכם

טעות נפוצה שאנשים עושים כשהם רואים עכברים בבית היא לפתוח את כל פתחי הבית כדי שהם יצאו החוצה בעצמם אבל מה כנראה יקרה בסופו של דבר הוא שעכברים נוספים יכולים להגיע אל הבית. פתיחת הדלת היא מעין הזמנה לכל הזוחלים להגיע.

איטמו את כניסות הבית ונסו לתחם כמה שיותר את האזור שבו ראיתם את העכבר כדי לוכד העכברים בתל אביב יידע מאיפה להתחיל לחפש ולעבוד. נסו לסגור חורים בקירות ולסגור ארונות ופתחים אחרים. שימו לב שאתם מראים ללוכד את המקום האחרון שבו ראיתם את העכבר.

שימו לב שאתם מזמינים לוכד עכברים בתל אביב מקצועי ובעל הסמכות

היום יש הרבה מאוד לוכדי עכברים בתל אביב שלא עובדים עם רישיון רשמי והם יכולים לעשות עבודה מאוד גרוע, לקחת ממכם כסף ולא באמת לפתור את הבעיה או לפנות מהבית שלכם את כל העכברים. שימו לב שאתם בודקים שללוכד יש רישיון מקצועי ובקשו ממנו לראות אותו. כמובן שלכל הלוכדים שלנו יש רישיון וכולם עובדים בצורה המקצועית והאיכותית ביותר. מוזמנים לפנות אלינו כדי לקבל את השירות הכי טוב שיש.

כשמדובר בלוכד עכברים תל אביב עמוסה בהיצע של לוכדי עכברים מנוסים אך מנגד, כשמודבר בלוכד עכברים תל אביב גם מלאה בחובבנים, לכן חשוב לעשות מחקר מקדים ולבחור בחברה מנוסה.
<לוכד עכברים תל אביב 24 שעות

שיטות ללכידת עכברים בתל אביב

לכידה הומנית

עד לפני מספר שנים הדרך היחידה ללכוד עכברים בבית הייתה באמצעות מלכודות, לרוב אלו היו מלכודות אשר קוטלות את העכבר וגורמות לו לסבל רב. אבל בשנים האחרונות התפתחה לה שיטה חדשה ללכידת עכברים: השיטה ההומנית, כלומר משתמשים במלכודות עכברים שלא פוגעות בהן ולא מזיקות לסביבה (בניגוד לרעלים שמשתמשים בהם בדרך כלל) לאחר שלוכדים את העכבר במלכודת משחררים אותו במקום רחוק מהבית. בדרך כלל משחררים אותו אל שדה פתוח. היתרון בשיטה בזאת הוא כמובן העובדה שהעכברים לא נפגעים והמערכת האקולוגית גם לא נפגעת. לפני שאתם מזמינים לוכד עכברים, בדקו איתו באיזו שיטה הוא משתמש, אפשר להגיד שרוב הלוכדים משתמשים היום בשיטה ההומנית.

מכשירים אלקטרוניים להרחקת עכברים

פתרון הומני נוסף להרחקת עכברים הוא שימוש במכשיר אולטרסאונד מיוחד, מדובר במכשיר המשמיע רעש חזק וגורם לעכברים להתרחק מהאזור. מדובר בפתרון הומני אבל יקר למדי. חשוב לציין שזה לא פתרון מלא, כלומר לפעמים הוא עובד, אבל במקרים רבים הוא מספק רק פתרון זמני.

הרעלת העכברים

השיטה המקובלת ביותר להיפטר מן העכברים היא באמצעות הרעלה. מדובר בתהליך מורכב שבו לוכד העכברים או המדביר מאבחן את המצב בשטח, לאחר מכן הוא בוחר בסוג הרעל המתאים ומפזר אותו.

ישנה חשיבות רבה לכמויות הרעל שבהן הוא משתמש, אם הוא ישתמש בסוג רעל לא מתאים או בכמות גדולה מדי, הדבר עלול להוביל להרעלה ולפגיעה בבני אדם ובבעלי החיים שגרים בסביבה. הוא חייב להחזיק ברישיון מטעם המשרד לאיכות הסביבה, כמו כן עליו להזהיר באמצעות מדבקה על כך שבוצעה הדברה.

אי הקפדה על הוראות הבטיחות יכולה להוביל לאסון!

עוד דבר שחשוב מאוד להקפיד עליו הוא פינוי פגרי העכברים, במקרה שמדובר במדביר לא מקצועי, הוא יבצע את ההדברה ולא ידאג לכך שפגרי העכברים יפונו. במקרה כזה תסבלו מריחות חריפים לאחר כמה ימים, מובן שזה גם יכול לגרום להעברת מחלות. מדביר ולוכד עכברים מקצועיים תמיד יבצע ניקוי מלא של השטח לאחר ההדברה (לפעמים זה יכול להיות לאחר יום או יומיים.)

לוכד חולדות בתל אביב – איך לוכדים חולדות?

לוכדי חולדות במרכז ובכל מקום בארץ משתמשים בכמה שיטות לתפיסה והמתה של חולדות.

מדובר באותן שיטות טיפול לחולדות החוף ולחולדה המצויה. הדרך הטובה להיפטר מחולדות היא באמצעות שימוש במלכודות.
ישנם מלכודות דלת, מציבים בתוך המלכודת פיתיון שמושך את החולדה, ברגע שהיא קופצת על המלכודת הקפיץ גורם לסגירת דלת המלכודת ולכידת החולדה. לאחר מכן לוכד החולדות יכול להחליט מה לעשות, האם לשחרר את החולדה או להמית אותה. במקרה שהוא בוחר לשחרר אותה, הוא בדרך כלל בוחר באזור שהוא רחוק מאזורי מגורים, כמו שדה פתוח. חשוב לזכור שלחולדות יש זיכרון מצוין ויכולת למידה מעולה, לכן עדיף לא לשחרר את החולדה בקרבת מקום קרוב. אם עושים את זה, ישנו סיכוי גבוה לכך שהיא תחזור בתוך זמן קצר. ללוכד חולדות מיומן ישנם עוד מספר שיטות, ביניהן פיזור פיתיונות רעל במקומות אסטרטגיים, זהו פתרון יעיל שיכול להוביל לפתרון בעיית החולדות אצלכם בבית או בעסק.

מהיכן מגיעות החולדות?

חשוב מאוד לדעת חולדות הן רבות תושייה, לפני שאתם מזמינים הדברה, כדאי לדעת מהיכן הם הגיעו.
האם ישנם פתחי ביוב פתוחים? האם ישנם מקורות מזון שמושכים אותם? לוכד חולדות בתל אביב אמור לא רק יסייע לכם להדביר את החולדות, הוא גם יעזור לכם למצוא פתרונות שימנעו מהם לחזור. כמדובר בלוכד חולדות תל אביב עמוסה בהיצע של חובבנים לכן יש להיזהר ולא לבחור כל לוכד חולדות בתל אביב שטוען שיש לו ניסיון רב. רצוי לבדוק את הציון שלו בגוגל מפות ולקרוא ביקורות אמיתיות אודותיו.

האם אפשר ללכוד חולדות ללא המתה?

לכל מדביר ישנה שיטה הדברה שונה, אפשר לומר אותו הדבר לגבי לוכדי חולדות במרכז. כל לוכד שתשאלו אותו יתן לכם תשובה שונה.

זה קצת דומה לאנשים שאוכלים בשר ואנשים שהם טבעוניים, מדובר בגישות שונות לגבי לכידת חולדות, ישנם כאלו שיעדיפו את הגישה ההומנית, כלומר ללכוד את החולדה ולשחרר אותה במקום מרוחק, מדובר באתגר של ממש, היות שהחולדות הן חיות חכמות שמסוגלות לחזור אל הבית גם ממרחקים גדולים.

כמו כן במקרה שמשחררים את החולדה בשדה, אפשר לגרום נזקים לשדות חקלאיים.

הגישה השנייה אומרת בעצם שצריך להרוג את החולדה, זה יכול להיות באמצעות הרעלה או באמצעות מלכודת.

בימינו פחות נהוג להשתמש במלכודות שגורמות סבל לחולדות.

רגע לפני שאתם מזמינים לוכד חולדות בדקו מהו הפתרון שלו, כך תוכלו לדעת אם זה מתאים לכם. ישנם לוכדים המאמינים בגישה הומנית וישנם כאלו הדוגלים בהרעלות, לכן חשוב לברר בדיוק באיזו שיטה הוא הולך להשתמש

מתי כדאי לי לקרוא ללוכד עכברים בתל אביב?

רבים מתמהמהים עם ההחלטה ומורחים את הזמן אבל חשוב שתדעו שצריך לקרוא ללוכד כמה שיותר מהר. עכבר בבית זה סימן טוב לשאר העכברים שהבית שלכם בטוח למחייה ובן רגע עכבר אחד יכול להפוך לכמה עכברים. מה גם שהם מתרבים לא מעט, בעיקר אם הבנתם שיש אצלכם חולדה ולא עכבר.

יש כמה לוכדי עכברים בתל אביב שעובדים 24/7 ואתם תוכלו להזמין אותם במהירות, אך אין מהירים ומקצועיים כמונו. פנו אלינו עוד היום ונשמח לעזור!

מוזמנים לפנות אלינו באתר או להתקשר למספר למטה, הלוכדים שלנו ישמחו לעזור.

כל הלוכדים שלנו עברו הכשרה מקצועית ויש להם תעודה מטעם המשרד לאיכות הסביבה ללכידת עכברים.

אנו פועלים בכל אזור גוש דן.

הלוכדים שלנו מהירים ויעילים. הם יגיעו אליכם תוך כמה שעות מרגע הפנייה אלינו. 

מחפשים לוכד עכברים בתל אביב ? רוצים אחד מקצועי ורציני? התקשרו אלינו עכשיו: 1-700-506-300.

כל אחד יכול לקנות חומרי הדברה. יחד עם זאת, מדבירים שאינם מוסמכים עלולים לגרום נזק בלתי הפיך לסביבה, לדיירים ולעצמם.

המדבירים בקסם הדברות הנם מוסמכים ומורשים, אתם יכולים להיות רגועים לגבי בטיחותכם, ולגבי פתרון הבעיה שממנה אתם סובלים.

הדברה בתל אביב

הדברה בתל אביב שתפתור את הבעיה ב-100%! החיים בתל אביב מאוד מהנים, אבל גם מביאים

מחפשים מדביר מקצועי? חייגו עכשיו לקסם הדברות! ותקבלו פתרון מהיר וחד משמעי!

מדבירים מורשים:

מדביר מוסמך ניר יזדי

מהעיתונות:

מעריב
מידע להעשרה מהאתר:
לוכד עכברים באור יהודה
לוכד עכברים
admin_2
לוכד עכברים בבאר יעקב

לוכד עכברים בבאר יעקב לריסוס מקצועי של עכברים! ✔️מותאם גם לבתים פרטיים ולסביבה שיש בה חיות מחמד.   ✔️כתב אחריות רשמית בסיום כל עבודה.  

קרא עוד »
לוכד עכברים בראשון לציון
לוכד עכברים
admin_2
לוכד עכברים בראשון לציון

לוכד עכברים בראשון לציון לריסוס וטיפול בעכברים! ✔️מותאם גם לבתים פרטיים ולסביבה שיש בה חיות מחמד.   ✔️כתב אחריות רשמית בסיום כל עבודה.   ✔️

קרא עוד »
לוכד עכברים ביהוד
לוכד עכברים
admin_2
לוכד עכברים ביהוד

לוכד עכברים ביהוד לריסוס מקיף של עכברים! ✔️מותאם גם לבתים פרטיים ולסביבה שיש בה חיות מחמד.   ✔️כתב אחריות רשמית בסיום כל עבודה.   ✔️

קרא עוד »
לוכד עכברים באור יהודה
לוכד עכברים
admin_2
לוכד עכברים באור יהודה

לוכד עכברים באור יהודה לטיפול מקיף בעכברים! ✔️מותאם גם לבתים פרטיים ולסביבה שיש בה חיות מחמד.   ✔️כתב אחריות רשמית בסיום כל עבודה.   ✔️

קרא עוד »
לוכד עכברים בפתח תקווה
לוכד עכברים
protoblo_admin
לוכד עכברים בפתח תקווה

מבוא ללכידת עכברים בפתח תקווה במאמר הזה נדבר על כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מזמינים לוכד עכברים ונדבר באורח כללי על עולם ההדברה

קרא עוד »
לוכד עכברים בנתניה
לוכד עכברים
protoblo_admin
לוכד עכברים בנתניה

אין מה לחשוש מעכבר – קסם הדברות ישלחו אליכם לוכד עכברים בנתניה. ✔️ מתמחים בכל סוגי ההדברות. ✔️המדבירים שלנו ותיקים ויודעים לתת טיפול מהיר עם

קרא עוד »
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה
שלחו לנו וואטסאפ