הדברת חדר אשפה

מחפשים מדביר מקצועי? השאירו פרטים ונחזור אליכם

הדברת חדר אשפה
תוכן עניינים

כל בית עסק אשר נמצא בבניין, או כל בית מגורים שהוא חלק מבית משותף, מכיר את חדר האשפה של הבניין. הדברת חדר אשפה דואגת עבור כלל הדיירים והעובדים ומונעת ביקורים לא נעימים של מזיקים בחדרי אשפה לנוכח כמויות האשפה הגדולות אשר מהוות סביבה "נוחה" למכרסמים וזוחלים.

הדברת חדר אשפה של קסם הדברות פועלת ב- 2 מישורים: הדברה והרחקת מזיקים וגם טיפול מונע לאורך זמן!

עם קסם הדברות שמים סוף למזיקים בחדרי אשפה לצמיתות!

✔️ ייעוץ ראשוני ללא עלות!

✔️ הדברת חדר אשפה כולל שירות אקספרס בפריסה ארצית.
✔️ צוות מדבירים מוסמך עם רישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה.????
✔️ שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה.
✔️אפשרות לתחזוקה קבועה במחיר אחיד.
✔️ עובדים עם ועדי בתים וחברות תחזוקה.
✔️ כתב אחריות על העבודה.

להצעת מחיר חייגו עכשיו:

1-700-506-300 ☎️

 

הסיבות שבהן נזדקק להדברת חדר אשפה?

למי שאינו מכיר או בקיא במזיקים, הדבר עלול להראות כשולי למדי.

מה כבר יכול להיות נורא במזיקים אשר נמשכים לאשפה? הרי גם ככה חדר האשפה הוא רחוק מדירת המגורים ומעטים באים עמו במגע.

אז זהו, שזה לא מדויק בכלל.

חדר האשפה הוא חלק בלתי נפרד מבניין המגורים / משרדים עצמו ולכן כאשר המזיקים נמשכים לאשפה הם בעצם נמצאים בסמיכות למבנה בו אתם גרים / עובדים ומכאן קצרה הדרך אל הדירות עצמן ולמשרדים. וברגע שהם מגיעים לסביבת המגורים עצמה – הם כבר מזיקים לאדם ולסביבתו הקרובה.

זבובים, נמלים, ג׳וקים, קרציות, חולדות, עכברים, ציפורים ואפילו חיות בר – כולם יכולים לזהות ריח של זבל ממרחקים ובכך להימשך אל חדר האשפה במקום. המשיכה של המזיקים מהאשפה נובעת בגלל שאריות אוכל בעלות ריח עז.

גם אם דיירי הבניין מקפידים לאגור את כל האשפה בשקיות סגורות ולזרוק לפח, לעיתים קרובות הנוזלים שנאגרו בשקית עלולים לחלחל אל כל פחי הזבל, פתחי האשפה ומעברי האשפה, מה שיכול למשוך מזיקים גם זמן רב לאחר איסוף הזבל.

מעבר לכך שמדובר במטרד סביבתי לכולם, הימצאותם של חלק מהמזיקים עלולה להוות סיכון בריאותי כבד לבני האדם הנמצאים בבניין ובמיוחד לאלו אשר נכנסים לחדר האשפה. דבורים וצרעות עלולות לעקוץ, עכברים וחולדות לנשוך, ותיקן אמריקאי ושאר מזיקים עלולים להעביר מחלות וחיידקים.

 

אפקט ההרתעה

מעבר לסיכון הבריאותי ולכך שמזיקים נהנים לעשות מסיבות בחדרי אשפה, יש גם את אפקט האסתטיקה.

אשפה שנשפכת מהפחים, שקיות פתוחות, זבל בסביבת הפחים, ריחות חזקים ובעיקר פעילות מזיקים גלויה לעין – אלו רק חלק מהדברים שעלולים להרתיע לקוחות, חברים ודיירים. 

מסיבה זו, רבים בוחרים להשתמש בגדרות או בסוג אחר של מחיצות כדי ליצור הפרדה בין חדר האשפה לשאר הבניין. כיום מקובל לבנות בניינים כאשר חדר האשפה הוא חיצוני לגמרי ואינו נמצא אפילו בבניין.

יחד עם זאת, גם אם חדר האשפה מוסתר באופן סטרילי ונמצא הרחק מהעין, אין זה אומר שהוא צריך להיות מוזנח. מזיקים רבים יכולים לקלוט את הריחות המפתים גם מבעד למחיצה ולמצוא את דרכם בקלות אל חדר האשפה.

 

אופן הטיפול והתחזוקה

בדומה לפחי אשפה גדולים שנמצאים ברחוב, כך גם חדרי אשפה בבניינים הם מקור למזיקים.

לכן, יש לשמור על טיפול נכון בחדרי האשפה באמצעות ניקיון ותחזוקה ראויה על מנת למנוע התפשטות מזיקים בחדר האשפה ובעקבות כך גם בבניין עצמו. יש לשים לב במיוחד לסדקים ברצפות ובקירות, ניקוזי רצפה וכדומה. כל אלה יכולים לצבור פסולת ולחות המאפשרים התרבות מזיקים.

דבר נוסף שמאוד מקובל בבניינים ומביא לנזק רב הוא פיר האשפה. פירי האשפה נפוצים במיוחד בבניינים מרובי משפחות או במעונות ומכללות, בשל דירות המגורים הרבות בבניין אחד.

פיר האשפה הוא בעייתי בעיקר מכיוון שהוא נותן גישה ישירה מחדר האשפה אל הקומות הגבוהות איפה שנמצאות דירות מגורים ומשרדים.

דבר זה מאפשר לחולדות ועכברים לטפס למעלה ולמזיקים מעופפים לעוף אל הקומות הגבוהות ולאזורים נוספים בבניין.

בנוסף, במידה ונתקעת פסולת בפיר זה עלול לאפשר למזיקים להתרבות בתוך הפיר ובאזורים חסרי גישה כך שיהיה קשה עד בלתי אפשרי להדביר שם. ניקוי קבוע של פירי האשפה יסייע בשמירתם נטולי מזיקים.

כאשר אתם לוקחים מדביר לצורך הדברת חדר האשפה, וודאו כי הוא דואג גם לכל הפתחים של החדר ובפרט לפירים המגיעים אל הבניין עצמו.

 

כיצד מדבירים את חדר האשפה?

הדברת חדר אשפה היא פשוטה מצד אחד, שכן מדובר בחדר חיצוני שאינו חלק מהבית. אך מצד שני, מדובר בחדר אשר כל דיירי ועובדי הבניין באים עמו במגע בצורה כזו או אחרת.

הדברה כימית יכולה להיפטר מכל המזיקים שבחדר ואף להבטיח שלא יחזרו לזמן הקרוב. הבעיה מתחילה כאשר מדבירים את פירי האשפה ואז העסק הופך להיות מסוכן.

מכיוון שמדובר בבניין עם אנשים רבים, לא ניתן לפנות אותם למספר ימים עבור הדברת פחי אשפה בודדת ולכן הם סופגים את כל הרעל שבהדברה וזה עלול לפגוע להם בבריאות.

פירי האשפה ידאגו לפזר את כל החומרים הכימיים ברחבי הבניין והנזק עלול להיות בלתי הפיך.

דבר נוסף שעלול להיות בעייתי זה שמכיוון שמדובר בפחי אשפה אשר מתחלפים תדיר, כל עוד מגיעה אשפה חדשה – המזיקים עלולים להימשך אליה גם אם בוצעה הדברה. לכן חשוב שהדברה תבוצע כל תקופת זמן מסוימת, מה שימזער את הנזקים של המזיקים אך יגרום לדיירי הבניין להיות חשופים תדיר להדברות ולחומרים כימיים.

 

הדברה טבעית מחומרים ידידותיים לסביבה

בין מגוון שירותי ההדברה הקיימים, הפתרון הטוב ביותר שקיים בשוק בימינו זה הדברה טבעית. אמנם לא מדובר בשיטה שכל חברות ההדברה נוקטות בה (למעשה רובן המכריע עדיין דוגלות בשיטה הכימית והמסורתית) אך יש מספיק חברות שעושות זאת כדי שתוכלו לבחור אחת המתאימה לכם.

הדברה טבעית מבוצעת באמצעות חומרים טבעיים ובכלל ללא חומרים כימיים. אם בעבר השיטה הטבעית לא הייתה כה יעילה שכן היא לא השמידה את כל המזיקים, אשר כיום בעזרת אמצעי זיהוי חדשניים ניתן להתאים את חומר ההדברה לסוג המזיק ובכך למקסם את היעילות בהשמדתו.

רק דרך זו תבטיח לכם השמדה מוחלטת של המזיקים וגם שמירה על איכות הסביבה ובריאות הדיירים, גם אם ההדברה תבוצע לעיתים תכופות.

קסם הדברות מספקת הדברה זו ועוד מגוון שירותי הדברה נוספים ברחבי הארץ. החל מהדברה בכוכב יאיר ועד להדברה בכפר קאסם או הדברה בטייבה, נשמח לעמוד לשירותך עם שירות מקצועי.

כל אחד יכול לקנות חומרי הדברה. יחד עם זאת, מדבירים שאינם מוסמכים עלולים לגרום נזק בלתי הפיך לסביבה, לדיירים ולעצמם.

המדבירים בקסם הדברות הנם מוסמכים ומורשים, אתם יכולים להיות רגועים לגבי בטיחותכם, ולגבי פתרון הבעיה שממנה אתם סובלים.

מחפשים מדביר מקצועי? חייגו עכשיו לקסם הדברות! ותקבלו פתרון מהיר וחד משמעי!

מדבירים מורשים:

מדביר מוסמך ניר יזדי

מהעיתונות:

מעריב
מידע להעשרה מהאתר:
הדברה לבניין
שירותי הדברה
protoblo_admin
הדברה לבניין

עבודת בניית בניין, או כל אתר מסחרי שהוא, היא עבודה ארוכה ולא קלה. בתוך רשימת המטלות הנחוצות וההכרחיות נכנסת לרשימה גם הדברה לבניין. מ- 2

קרא עוד »
הדברה בחדר מדרגות
שירותי הדברה
protoblo_admin
הדברה בחדר מדרגות

בתור בעל בניין יש לך אחריות על הרבה דברים – לדאוג תמיד לתקינות הדירות ולוודא שהכל עובד כשורה. שים לב! שהדברה בחדר מדרגות תופיע ברשימת

קרא עוד »
הדברת ביוב
שירותי הדברה
protoblo_admin
הדברת ביוב

המטרד הכי גדול שאפשר למצוא בבית זה מזיקים. מזיקים יכולים להיות ג׳וקים, פרעושים, פשפשים ואפילו חיות גדולת יותר כמו עכברים וחולדות. המקור המרכזי הינו הביוב!

קרא עוד »
הדברה לפני כניסה לדירה
שירותי הדברה
protoblo_admin
הדברה לפני כניסה לדירה

מזל-טוב! בשעה טובה אתם עוברים לבית חדש. יש דבר אחד שלא כדאי להשמיט מרשימת ה״חובה לעשות״, הדברה לפני כניסה לדירה! הימצאותם של מזיקים לפני כניסה

קרא עוד »
הדברה בפינת חי
שירותי הדברה
protoblo_admin
הדברה בפינת חי

אין ספק שאחת האטרקציות הכי גדולות בישראל עבור ילדים, בטח בעונת הקיץ, היא פינות החי השונות, בפרט בקיבוצים ובמושבים. הדברה בפינת חי דואגת בראש ובראשונה

קרא עוד »
הדברת לולים
שירותי הדברה
protoblo_admin
הדברת לולים

אם אתם מאלו שמתחזקים לול, אתם וודאי מכירים את התופעה המציקה והמעיקה בה מגיעים מיני זוחלים וטפילים במטרה להרוס את העופות ובכך גם את הפרנסה.

קרא עוד »
מדביר למוסדות

ישנם מזיקים רבים שעלולים לתקוף מוסדות – פשפשים, יתושים, זבובים, נמלים, ג'וקים ועוד רבים. מדביר למוסדות מקצועי ומנוסה אשר מכיר את העבודה, מכיר את כל

קרא עוד »
הדברת מחסנים

  תעשיית ההדברה התקדמה משמעותית בעשורים האחרונים. השינוי וההתפתחות הובילו לפתרונות מתקדמים וידידותיים יותר מבעבר! הדברת מחסנים דורשת אמצעים מתקדמים בוודאי שמדובר במחסני מלאי גדולים.

קרא עוד »
הדברת פטריות
שירותי הדברה
protoblo_admin
הדברת פטריות

פטריות הן אורגניזם מיוחד, הן לא צמחים ולא בעלי חיים, ובעלות צורת חיים ייחודית. אך הן מופיעות במקרים בהם יש עובש כתוצאה מהזנחה, סביבות מים

קרא עוד »
פינוי פגרים עם חיטוי
שירותי הדברה
protoblo_admin
פינוי פגרים

פינוי פגרים 24 שעות ביממה בפריסה ארצית גילוי פגרים בסביבת המגורים שלכם יכול להפוך למטרד מהמון מבחינות, ומעבר לכך גם להוות סיכון ממשי. בין אם

קרא עוד »
הדברה בגג
שירותי הדברה
protoblo_admin
הדברה בגג

הדברה בגג זה כבר עסק למקצוענים! עם קסם הדברות תקבלו מענה מקצועי, מהיר ויעיל לטיפול ב"מבקרים" לא רצויים. ✔️ שמירה על איכות הסביבה עם הדברה

קרא עוד »
הדברת דירה
שירותי הדברה
protoblo_admin
הדברת דירה

נתקלת בבעיית מזיקים בדירה שלך? אתה לא לבד. המוני ישראלים סובלים מחרקים ומכרסמים אפילו בבנייני דירות, וחשוב ללמוד מה לעשות במקרים כאלו. במאמר הבא נסביר

קרא עוד »
הדברה בחצר
שירותי הדברה
protoblo_admin
הדברה בחצר

הדברה בחצר? עם קסם הדברות שמים סוף למזיקים באחריות ובבטיחות! ✔️ מותאם לחיות מחמד בבית. ✔️שירותי הדברה ירוקה לבית ולכל שטח. ✔️ הדברה ירוקה מקצועית

קרא עוד »
הדברה לבית
שירותי הדברה
protoblo_admin
הדברה לבית

מזיקים בבית מהווים גורם מפריע אשר יכול לפגוע באיכות החיים ולעיתים אף פגיעה כלכלית ונזקים ברכוש! הדברה לבית של קסם הדברות פועלת ב-2 מישורים: הדברה

קרא עוד »
הדברה 24 שעות
שירותי הדברה
protoblo_admin
הדברה 24 שעות

הדברת פשפש המיטה? עם קסם הדברות מטפלים במקצועיות וביעילות בפשפש המיטה כולל טיפול מונע! ✔️ ייעוץ ראשוני ללא עלות! ✔️ שירות מקיף ומקצועי בפריסה ארצית

קרא עוד »
מדביר מומלץ
שירותי הדברה
protoblo_admin
מדביר מומלץ

מדביר מומלץ ומוסמך בזמינות 24/7! מצאתם חרקים, נמלים, פשפשים או אפילו חולדות בבית או בעבודה? כנראה שיש לך בעיית מזיקים. ההמלצה שלנו: קראו למדביר מומלץ

קרא עוד »
לכידת חתולים הומאנית
שירותי הדברה
protoblo_admin
לוכד חתולים

לוכד חתולים מוסמך שיפתור את הבעיה 100% בהתחייבות! לוכד חתולים הוא למעשה בעיקר מחלץ חתולים. בכל מצב שבו חתול תקוע במקום שהוא לא יכול להיחלץ

קרא עוד »
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה
שלחו לנו וואטסאפ