כמה זמן אחרי ריסוס אפשר להיכנס הביתה?

מחפשים מדביר מקצועי? השאירו פרטים ונחזור אליכם

כמה זמן אחרי הדברה אפשר להיכנס הביתה?
תוכן עניינים

הדברה היא שירות חיוני ומועיל במיוחד – אבל כרוך גם במחיר מסוים. מעבר לתשלום למדבירים, ייתכן צורך לצאת מהבית לפרק זמן מסוים, וזאת על-מנת שלא להיחשף לחומרי ההדברה. כחלק מהמחויבות של קסם הדברות לשירות מקצועי, הכנו עבורכם מדריך מפורט, כך שתוכלו לדעת כמה זמן אחרי ריסוס אפשר להיכנס הביתה בכל סוג של הדברה.

הנחיות כלליות

הדבר הראשון שחשוב לדעת לגבי הדברה בריסוס הוא שיש מגוון רחב מאוד של חומרים שאותם מרססים על-מנת להיפטר מבעלי חיים לא רצויים. כך לדוגמה ריסוס נגד נמלים לא דומה לריסוס נגד פרעושים, מפני שבמקרה השני מדביר מנוסה משתמש בשני סוגי חומרי הדברה – אחד שמחסל פרעושים בוגרים ואחד שמעכב גדילה של ביצי פרעושים כדי שלא יצוץ דור חדש של חרקים בבית. בהתאם את התשובה המוסמכת לשאלה כמה זמן אחרי ריסוס אפשר להיכנס הביתה יכול לספק אך ורק המדביר הספציפי שמגיע אליכם – ויודע מהם החומרים שבהם השתמש, מכיר את הכימיקלים הרעילים שבהם ובקיא בזמני ההתנדפות שלהם.

המלצות לאוכלוסייה הבוגרת

בבית שחיים בו רק אנשים מבוגרים או ילדים גדולים יחסית, כלומר כאלה שכבר לא זוחלים על הרצפה, ברוב המקרים ניתן לחזור לשגרה רגילה כבר אחרי שעה. אחרי ריסוס לבית המדבירים ידאגו לאוורר את החלל, ולכן תוך שעה כל החומרים שעלולים להיות מזיקים כבר התנדפו, והרצפה התייבשה – ולא נשקפת שום סכנה שהיא. המלצה זו היא המלצה כללית, וכאמור ייתכנו הבדלים בהתאם לפעולה הספציפית שבוצעה אצלכם.

המלצה למשפחות עם פעוטות ותינוקות

כשיש בבית פעוט או תינוק, וכמו כל בני גילם הם זוחלים על הרצפה, ההמלצה היא להמתין 4 שעות עד לחזרה הביתה. כלומר, המבוגרים יכולים לשוב אחרי שעה, אבל לתינוק או לפעוט חשוב למצוא פתרון במשך 4 שעות לפחות. הסיבה לכך היא שחומרי ההדברה שבהם משתמשים מדבירים כדי לחסל נמלים, ג'וקים, פשפשי מיטה, עכבישים, פרעושים וחרקים מזיקים אחרים מצטברים על הרצפה. אדם מבוגר וגם ילד גדול לא נחשפים אליהם, אבל תינוק שזוחל על הרצפה נמצא בקרבה מסוכנת לחומרים הנ"ל ולכן נדרש מקדם ביטחון משמעותי יותר.

כמה זמן אחרי ריסוס אפשר לחזור הביתה עם כלב או חתול?

גם חיות מחמד כמו כלבים או חתולים נמצאים באופן טבעי קרוב מאוד לרצפה, ולכן גם עבורם יש המלצות ייעודיות. למעשה, במקרה כזה, בגלל שכפות הרגליים של החתולים והכלבים נמצאות על הרצפה, עלולות להידבק אליהן שאריות של כימיקלים אגרסיביים – ומשם לחדור אל הגוף ולפגוע בו. בהתאם נדרשת המתנה של 6 עד 8 שעות לפני שחוזרים הביתה עם כלב או חתול אחרי ריסוס.

המלצה חשובה נוספת לפני הזמנת חברת הדברה לבית עם חתול או כלב היא לברר את סוג החומר שבו אנשי החברה מתכוונים להשתמש. אחרי שתדעו מהו חומר ההדברה הספציפי, תוכלו להתייעץ עם וטרינר. בנוסף, אם חלילה הריסוס ישפיע לרעה על חיית המחמד (הסימפטומים העיקריים מפורטים בהמשך העמוד), הווטרינר ידע מיד מהו החומר שפגע בהם ויוכל לטפל בהתאם.

הנחיות בטיחות חשובות

* סבלנות – גם אם אתם כבר ממש רוצים לחזור הביתה, אל תנסו לעגל פינות ולקצר תהליכים. חזרה מוקדמת מדי, והתעלמות מהנחיות המדביר, עלולות לגרום לפגיעה בדרכי הנשימה ולמצוקות נוספות – וחבל.

* הגנה – אם אתם נוגעים במשטחים שבהם בוצע ריסוס, כדאי מאוד לעשות זאת עם כפפות. למעשה, ליתר ביטחון רצוי להשתמש בכפפות גם כשנוגעים במקומות שלא בוצע בהם ריסוס מפני שאי אפשר לדעת בוודאות אם חומרי ההדברה לא הגיעו אליהם.

* אוורור – ככל שיותר חלונות יהיו פתוחים, כך הבית יתאוורר מהר יותר ותוכלו לנשום לרווחה.

* מזון – מזון שהיה בחוץ בזמן הריסוס, או אפילו בארון אבל כזה שלא היה סגור באמת, עלול להיות מסוכן. ההמלצה היא להשליך כל מזון כזה לפח ולא לקחת סיכונים מיותרים.

* ניירות – עוד טיפ הוא לאסוף את כל הניירות, כולל שקיות נייר. הסיבה לכך היא שהם עלולים למשוך חרקים.

שטיפת בית אחרי ריסוס

אנשים רבים אוהבים לשטוף את הבית ביסודיות אחרי הריסוס, על-מנת לוודא שכל הרצפות נקיות לגמרי ושאין סיכוי לנזק כתוצאה מההשלכות השליליות של חשיפה לכימיקלים. חשוב מאוד להבין שמטרת ההדברה, חיסול המזיקים שמגיעים למרחבי המגורים שלנו, תושג אך ורק אם החומר שבו השתמש המדביר יוכל לפעול. במקרה של ריסוס נגד נמלים, ריסוס תיקנים אמריקאים או של ריסוס נגד פרעושים, מאחר שחרקים אלה נמצאים על הרצפה, גם חומר ההדברה חייב להישאר על הרצפה במשך פרק זמן מסוים.

בהתאם שטיפה מוקדמת מדי של הבית עלולה לפגוע באפקטיביות של ההדברה. ההמלצה היא להמתין 72-96 שעות מהרגע שבו המדבירים עזבו את הבית ועד לספונג'ה (הצוותים המנוסים של קסם הדברות יספקו לכם בכל מקרה הנחיות ספציפיות מדויקות). לעומת זאת כן כדאי לנקות היטב את הבית לפני הגעת המדבירים – לא כדי לעשות עליהם רושם חיובי, אלא על-מנת לעזור להם להשלים את המשימה בהצלחה.

הסימנים שחשוב לשים אליהם לב אצל החתול או הכלב אחרי הדברה

נוכחות של חיית מחמד בבית מחייבת תשומת לב רבה מהרגיל לכל התנהגות חריגה בשבוע שאחרי הריסוס. הסימנים הנפוצים ביותר למצוקה כלשהי הם חוסר תיאבון, אפתיה, ריור, אי שקט, נשימה מהירה מדי, רעידות, הליכה לא תקינה, שלשולים והקאות. כשמופיע סימן כלשהו יש לפנות מיד לווטרינר מנוסה.

הדברה ירוקה – מקסימום בטיחות

התשובה לשאלה כמה זמן אחרי ריסוס אפשר להיכנס הביתה עשויה כאמור להשתנות בהתאם לחומרי ההדברה הספציפיים. כשמבוצע ריסוס ירוק, כלומר ריסוס שמבוסס על חומרי הדברה טבעיים בלבד, קרוב לוודאי שתצטרכו להישאר מחוץ לבית פרק זמן קצר יותר. עוד יתרון משמעותי של חומרי ההדברה הטבעיים, מעבר לבטיחות המרבית, הוא הידידותיות לסביבה. קסם הדברות מקפידה להשתמש אך ורק בחומרים מסוג זה, כשבזכות השתכללות הטכנולוגיות הרלוונטיות הם גם אפקטיביים להפליא ומצליחים לחסל את החרקים הלא רצויים.

מצוינות בשירות

כשהמטרה היא מציאת מדביר מומלץ, חומרי ההדברה שבהם משתמשת כל חברה הם כמובן שיקול משמעותי בבחירה. עוד פרמטר הוא רמת השירות. אנחנו מחויבים לשירות בסטנדרטים גבוהים במיוחד – שקיפות מוחלטת (כך שלמשל תדעו בדיוק מהם החומרים שבהם אנחנו משתמשים לכל מטרה), חופש בחירה מרבי (כולל הדברה ללא ריסוס כשהדבר אפשרי), זמינות גבוהה, הגעה בדיוק בזמן שנקבע, עבודה יעילה ומהירה, ושמירה על הסדר והניקיון במקום.

אנחנו מדבירים את כל סוגי המזיקים: תיקנים אמריקאים וגרמנים, יתושים, פשפשים, צרעות, מכרסמים ועוד ועוד. השירות ניתן באזורי המרכז והשרון.

תשובות לשאלות נפוצות

בחלק מהמקרים ניתן להשתמש בקפסולות זעירות שמכילות חומר רעיל עבור הנמלים, וכך להיפטר מהן.

בדרך כלל כ-30 דקות עד שעה, בהתאם לשטח הבית.

מומלץ לפנות מיד פגרים של ג'וקים. אם בכל זאת כלב או חתול הקדימו אתכם, כדאי לעקוב אחרי ההתנהגות שלהם – ואם ישנו סימן לבעיה כלשהי, לפנות מיד לווטרינר.

קצב הייבוש של הרצפה משתנה בהתאם לעונת השנה – ולכן בכל מקרה יש להתנהל לפי ההנחיות הספציפיות של המדביר.

הסיבה הראשונה היא הניסיון הרב – יותר מ-17 שנים בתחום. הסיבה השנייה היא שאנחנו עובדים עם חומרי הדברה טבעיים ולא כימיקלים, כלומר מבצעים הדברה ירוקה, ואתם לא נחשפים כלל לחומרים שעלולים להיות מזיקים. הסיבה השלישית היא ההיכרות המעולה עם כל סוגי החרקים והמזיקים, ובהתאם הידיעה איך לפעול נגדם. סיבה רביעית היא השירות שמתאפיין בסטנדרטים גבוהים, ועוד סיבה טובה היא המחירים ההוגנים.

כל אחד יכול לקנות חומרי הדברה. יחד עם זאת, מדבירים שאינם מוסמכים עלולים לגרום נזק בלתי הפיך לסביבה, לדיירים ולעצמם.

המדבירים בקסם הדברות הנם מוסמכים ומורשים, אתם יכולים להיות רגועים לגבי בטיחותכם, ולגבי פתרון הבעיה שממנה אתם סובלים.

מחפשים מדביר מקצועי? חייגו עכשיו לקסם הדברות! ותקבלו פתרון מהיר וחד משמעי!

מדבירים מורשים:

מדביר מוסמך ניר יזדי

מהעיתונות:

מעריב
מידע להעשרה מהאתר:
הדברה ביתית
בלוג
protoblo_admin
הדברה ביתית

הדברה ביתית? נוהגים באחריות ובבטיחות בכל דירה ובית ומשתמשים בחומרים ידידותיים לסביבה. ✔️ ייעוץ ראשוני ללא עלות! ✔️ מותאם למגזר העסקי ולפרטי כאחד. ✔️ ניתן

קרא עוד »
הדברה בזול
בלוג
protoblo_admin
הדברה בזול

הדברה בזול של קסם הדברות תדאג שתקבלו שירות מנצח ומקצועיות וכל זאת כחלק מהעלות הרגילה ללא כל תוספת מצדכם! ✔️ שקיפות מלאה כולל כתב אחריות.

קרא עוד »
הדברת פשפשים בנתניה
בלוג
protoblo_admin
הדברת פשפשים בנתניה

הגינה מלאה פשפשים? קסם הדברות ידאגו להדברה יעילה וייסודית. ✔️ מתמחים בכל סוגי ההדברות. ✔️המדבירים שלנו ותיקים ויודעים לתת טיפול מהיר עם יחס אישי לכל

קרא עוד »
טרמיטים מכונפים
בלוג
protoblo_admin
טרמיטים מעופפים

מה זה טרמיטים מעופפים ואיך ממגרים את התופעה? רוב הטרמיטים נסתרים מהעין. הם חיים במנהרות ובתעלות שהם חופרים לעצמם מתחת לפני השטח, ובדרך זו מגיעים

קרא עוד »
מה זה הדברה ירוקה
בלוג
protoblo_admin
מה זה הדברה ירוקה?

אחת התופעות הבולטות ביותר בימינו היא המודעות ההולכת וגדלה לחשיבות העצומה שיש להתנהלות זהירה עם כימיקלים. אמנם במשך עשרות שנים כימיקלים שונים סיפקו תועלת רבה,

קרא עוד »
זיהוי עקיצות
בלוג
protoblo_admin
זיהוי עקיצות

יחד איתנו חיים בכדור הארץ אינספור חרקים מסוגים שונים. כך למשל, מחקר חדש מעריך שברחבי העולם יש לא פחות מ-20,000,000,000,000,000 נמלים (20 קוודריליון, שהם 20

קרא עוד »
זיהוי מזיקים בצמחים
בלוג
protoblo_admin
זיהוי מזיקים בצמחים

גינה היא תמיד תוספת משמחת לבית. גם כשמדובר על גינה צנועה במרפסת וגם כשיש גינה רחבת ידיים בחצר, הנוכחות של הצמחים מוסיפה יופי, משרה שלווה

קרא עוד »
איך להרחיק עכברים עם מלכודת
בלוג
protoblo_admin
איך להרחיק עכברים

בקולנוע ובטלוויזיה עכברים הם בעלי חיים חביבים למדי. למעשה, גם במציאות לעכבר אין כמובן שום כוונה להזיק לבני אדם, אבל מצד שני אין כמעט אדם

קרא עוד »
חולדה בצנרת שתפסנו
בלוג
protoblo_admin
חולדה בצנרת

חולדות חיות במרחבים העירוניים ובזכות היכולת שלהן לשחות הן מגיעות במקרים רבים לצנרת הביוב – וממנה לחצרות הבניינים וגם ישירות לבתים. נוכחות של חולדה בצנרת

קרא עוד »
עקיצות פרעושים בבני אדם
בלוג
protoblo_admin
עקיצות פרעושים

עקיצות פרעושים הן לא גזירת גורל – פנו אלינו לטיפול מהיר ובטוח במקור הבעיה! התמודדות עם עקיצות פרעושים יכולה להיות ממש מעיקה. אם נמאס לכם

קרא עוד »
עקיצות פשפשים תמונות חדות
בלוג
protoblo_admin
עקיצות פשפשים

עקיצות פשפשים הן לא גזירת גורל – פנו אלינו לטיפול מהיר ובטוח! האם אתם מוצאים את עצמכם מתגרדים לאחר שנת לילה ולא יודעים מה המקור

קרא עוד »
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה
שלחו לנו וואטסאפ