עכבר נתקע במזגן – איך זה קרה?

מחפשים מדביר מקצועי? השאירו פרטים ונחזור אליכם

עכבר נכנס למזגן
תוכן עניינים

במדינה חמה ולחה כמו ישראל, מזגן הוא כמובן אחד ממכשירי החשמל הנפוצים ביותר ובכל בית כמעט יש לפחות מזגן אחד. הגעת עכבר לבית, בכל רחבי הארץ, היא לא אירוע נדיר – שפע המזון הנגיש שיש בבתים מושך אליהם גם מכרסמים. כשמחברים את שתי העובדות הנ"ל, התוצאה המתבקשת היא שנוכחות של עכבר במזגן היא תופעה שמתרחשת כמעט מדי יום. איך מטפלים בעכבר שנתקע במזגן? מהם הנזקים שעלולים להיגרם בגלל המכרסם הקטן? איך להרחיק עכבר מהדירה באופן כללי? תשובות לשאלות האלה, ואחרות, תמצאו כאן במדריך שהכנו עבורכם.

איך מגיע עכבר למזגן?

אז איך הגיע עכבר למזגן? התשובה פשוטה: עכברים מגיעים לבתים פרטיים וגם לדירות במסגרת החיפושים שלהם אחרי מזון. כשעכבר נכנס לדירת מגורים, הוא מבין מיד שעליו למצוא מקום מסתור מפני בני האדם. המזגן הוא מחסה מעולה מבחינת המכרסם – נסתר מהעין, אפלולי ואפילו כזה שאפשר למצוא בו מים (שמטפטפים מהצינורות).

איך אפשר לדעת בוודאות שיש עכבר במזגן?

אם ראיתם את העכבר מציץ מהמזגן, או לחילופין נמלט אליו במהירות אחרי שנתקל בכם, מן הסתם אתם יודעים בוודאות שיש לכם עכבר במזגן. במקרים אחרים יש סימנים מחשידים, וכדאי לדעת מהם:

  1. פירורים שחורים שנופלים מהמזגן – הפירורים הם למעשה הגללים של העכבר. צואת עכברים היא בגודל של גרגרי אורז והצבע שלה כהה.
  2. רעשים של כרסום – עכברים מחדדים את השיניים שלהם כל הזמן, ולכן יכרסמו גם רכיבים שונים של המזגן עצמו (צינורות, חלקי פלסטיק וכו'). רעש של כרסום מעיד על נוכחות של עכבר בתוך מערכת המיזוג.
  3. חורים בכיסוי – הצורך לכרסם עלול להוביל גם לחורים במעטפת של המזגן, כך שגם זאת אינדיקציה בולטת להגעת אורח לא רצוי אליכם.

מה קורה כשהעכבר נתקע במזגן ולא יכול לצאת?

יש מצבים שבהם העכבר נתקע במזגן או בתעלת המזגן בלי יכולת לצאת. במקרה כזה הוא ימות תוך זמן לא רב. סביר להניח שלא תהיו מודעים לנוכחות של המכרסם עד שהפגר יתחיל להרקיב ולהצחין. כמובן שגם עכבר מת במזגן מחייב טיפול ואפילו בהול יותר מאשר עכבר חי, בגלל הסיכון התברואתי והריח הדוחה.

איך פותרים את בעיית העכבר שבתוך המזגן?

אף אחד לא רוצה מן הסתם עכבר במזגן שלו. הכרסום המתמיד עלול לפגוע במכשיר החשמלי ואפילו להשבית אותו, ובנוסף הנוכחות של העכבר עלולה לחשוף את בני הבית לזיהומים עקב חיידקים שמכרסמים נושאים איתם (ומועברים הלאה דרך הצואה או השתן שהאדים שלו עלולים להיפלט מהמזגן כשהוא מופעל).

פתרון אפשרי אחד הוא לנסות למשוך את העכבר אל מחוץ למזגן ואז לתפוס אותו בכוחות עצמכם. אם בחרתם בדרך זו, הקפידו על בגדים ארוכים וכמובן כפפות עבות מאוד כדי לא להיפגע. האופציה השנייה היא הזמנת לוכד עכברים מקצועי.

היכרות מעמיקה עם עכברים ודרכי החשיבה שלהם

אחרי 17 שנים בענף, אנחנו יודעים להיכנס לראש של העכבר שבמזגן, ולכן נצליח לפתות אותו לצאת כך שהוא יילכד תוך זמן קצר. עוד כדאי לדעת שלא חובה להרוג את בעל החיים הקטן – אפשר לתפוס אותו ולשחרר אותו במקום פתוח, הרחק מהבית שלכם, כך שהוא כמובן לא יחזור אליכם אף פעם.

באופן כללי, כדאי לדעת שחוץ מהשירות של הדברת עכבר אנחנו מדבירים עוד סוגים רבים של מזיקים: תיקנים אמריקאים וגרמנים, נמלים ונמלים אדומות, פשפשים, פרעושים, הדברת יתושים, טרמיטים, חרקי מזון ועוד ועוד. את כל ההדברות אנחנו מבצעים במקצועיות ותוך שימוש בחומרים טבעיים, ללא כימיקלים.

שירות בסטנדרטים גבוהים ובפריסה רחבה

קסם הדברות מבצעת לכידת מכרסמים במזגן, ובמקומות אחרים כמובן, בזמינות גבוהה מאוד ומתוך מחויבות מלאה לספק לכל לקוח ולכל לקוחה את השירות הטוב ביותר האפשרי. המחויבות כוללת אמינות מוחלטת, הגעה בדיוק בזמן שקבעתם איתנו, התייחסות לכל בקשה, עבודה יעילה תוך שמירה על השקט והסדר בבית ובמקרה של עכבר במזגן זהירות מרבית כך שלא ייגרם שום נזק למכשיר היקר.

אנחנו מבצעים לכידת עכברים בתל אביב, בערים שמקיפות אותה ובישובי השרון. מוזמנים ליצור איתנו קשר, לפרט מהי הבעיה שאיתה אתם מתמודדים ואנחנו נוכל לספק לכם את הפתרון הנכון ביותר, במהירות הרבה ביותר האפשרית.

תשובות לשאלות נפוצות בנושא:

ברוב המקרים עכברים בורחים כשהם נתקלים בבן אדם, ולכן הסיכוי לנשיכה הוא כמעט אפס.

לא בהכרח. יש מקומות רבים בתוך המזגן שבהם העכבר מוגן גם כשהמזגן פועל. בכל מקרה גם אם העכבר ימות בתוך המזגן עדיין תישאר בעיה – הצורך לפנות את הפגר.

בהתאם למיקום המזגן, מורכבות המערכת וגם להתנהלות של העכבר הספציפי יש השפעה על משך הטיפול בבעיה. בדרך כלל אפשר לתפוס את המכרסם תוך כ-30-45 דקות.

אנחנו ערוכים לספק שירותים שונים ללקוחות בכל שעה, בהתאם למידת הדחיפות, כולל בשעות הערב ובסופי שבוע.

בגלל שיש לנו ניסיון של 17 שנים בטיפול בכל סוגי המזיקים, ובפרט בעכברים, וגם בתופעה הספציפית של עכבר במזגן כבר טיפלנו המון פעמים. ובגלל שאנחנו זמינים מאוד ויודעים לפתור את הבעיה הזו במהירות; וגם כי יש לנו תודעת שירות מפותחת, ועוד סיבה היא המחירים הנוחים.

כל אחד יכול לקנות חומרי הדברה. יחד עם זאת, מדבירים שאינם מוסמכים עלולים לגרום נזק בלתי הפיך לסביבה, לדיירים ולעצמם.

המדבירים בקסם הדברות הנם מוסמכים ומורשים, אתם יכולים להיות רגועים לגבי בטיחותכם, ולגבי פתרון הבעיה שממנה אתם סובלים.

מחפשים מדביר מקצועי? חייגו עכשיו לקסם הדברות! ותקבלו פתרון מהיר וחד משמעי!

מדבירים מורשים:

מדביר מוסמך ניר יזדי

מהעיתונות:

מעריב
מידע להעשרה מהאתר:
הדברה ביתית
בלוג
protoblo_admin
הדברה ביתית

הדברה ביתית? נוהגים באחריות ובבטיחות בכל דירה ובית ומשתמשים בחומרים ידידותיים לסביבה. ✔️ ייעוץ ראשוני ללא עלות! ✔️ מותאם למגזר העסקי ולפרטי כאחד. ✔️ ניתן

קרא עוד »
הדברה בזול
בלוג
protoblo_admin
הדברה בזול

הדברה בזול של קסם הדברות תדאג שתקבלו שירות מנצח ומקצועיות וכל זאת כחלק מהעלות הרגילה ללא כל תוספת מצדכם! ✔️ שקיפות מלאה כולל כתב אחריות.

קרא עוד »
הדברת פשפשים בנתניה
בלוג
protoblo_admin
הדברת פשפשים בנתניה

הגינה מלאה פשפשים? קסם הדברות ידאגו להדברה יעילה וייסודית. ✔️ מתמחים בכל סוגי ההדברות. ✔️המדבירים שלנו ותיקים ויודעים לתת טיפול מהיר עם יחס אישי לכל

קרא עוד »
טרמיטים מכונפים
בלוג
protoblo_admin
טרמיטים מעופפים

מה זה טרמיטים מעופפים ואיך ממגרים את התופעה? רוב הטרמיטים נסתרים מהעין. הם חיים במנהרות ובתעלות שהם חופרים לעצמם מתחת לפני השטח, ובדרך זו מגיעים

קרא עוד »
מה זה הדברה ירוקה
בלוג
protoblo_admin
מה זה הדברה ירוקה?

אחת התופעות הבולטות ביותר בימינו היא המודעות ההולכת וגדלה לחשיבות העצומה שיש להתנהלות זהירה עם כימיקלים. אמנם במשך עשרות שנים כימיקלים שונים סיפקו תועלת רבה,

קרא עוד »
זיהוי עקיצות
בלוג
protoblo_admin
זיהוי עקיצות

יחד איתנו חיים בכדור הארץ אינספור חרקים מסוגים שונים. כך למשל, מחקר חדש מעריך שברחבי העולם יש לא פחות מ-20,000,000,000,000,000 נמלים (20 קוודריליון, שהם 20

קרא עוד »
זיהוי מזיקים בצמחים
בלוג
protoblo_admin
זיהוי מזיקים בצמחים

גינה היא תמיד תוספת משמחת לבית. גם כשמדובר על גינה צנועה במרפסת וגם כשיש גינה רחבת ידיים בחצר, הנוכחות של הצמחים מוסיפה יופי, משרה שלווה

קרא עוד »
איך להרחיק עכברים עם מלכודת
בלוג
protoblo_admin
איך להרחיק עכברים

בקולנוע ובטלוויזיה עכברים הם בעלי חיים חביבים למדי. למעשה, גם במציאות לעכבר אין כמובן שום כוונה להזיק לבני אדם, אבל מצד שני אין כמעט אדם

קרא עוד »
חולדה בצנרת שתפסנו
בלוג
protoblo_admin
חולדה בצנרת

חולדות חיות במרחבים העירוניים ובזכות היכולת שלהן לשחות הן מגיעות במקרים רבים לצנרת הביוב – וממנה לחצרות הבניינים וגם ישירות לבתים. נוכחות של חולדה בצנרת

קרא עוד »
עקיצות פרעושים בבני אדם
בלוג
protoblo_admin
עקיצות פרעושים

עקיצות פרעושים הן לא גזירת גורל – פנו אלינו לטיפול מהיר ובטוח במקור הבעיה! התמודדות עם עקיצות פרעושים יכולה להיות ממש מעיקה. אם נמאס לכם

קרא עוד »
עקיצות פשפשים תמונות חדות
בלוג
protoblo_admin
עקיצות פשפשים

עקיצות פשפשים הן לא גזירת גורל – פנו אלינו לטיפול מהיר ובטוח! האם אתם מוצאים את עצמכם מתגרדים לאחר שנת לילה ולא יודעים מה המקור

קרא עוד »
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה
שלחו לנו וואטסאפ