עקיצות פשפש המיטה זיהוי

מחפשים מדביר מקצועי? השאירו פרטים ונחזור אליכם

עקיצות פשפש המיטה זיהוי
תוכן עניינים

פשפש המיטה חי לצד בני אדם עוד מהימים שבהם המין האנושי חי במערות. בשלב מסוים המין הזה של החרקים המציקים והמזיקים כמעט והוכחד, אבל בשנים האחרונות המגמה היא של גידול במספר פשפשי המיטה והתרחבות התפוצה שלהם, בין השאר בגלל התנועה הערה של בני אדם בכל רחבי העולם – והיכולת של הפשפש הזעיר להגיע דרך המזוודות לעוד ועוד מקומות. אם יש לכם בגוף סימני עקיציה, והחשד הוא שמדובר על עקיצות פשפש המיטה זיהוי ודאי יעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה ולהזמין חברת הדברה. בעמוד זה תמצאו מדריך מפורט עם מידע שבאמצעותו תוכלו לדעת האם אכן גם אצלכם בבית יש פשפשים, וגם איך מטפלים בהם נכון.

האם מרגישים את העקיצה עצמה?

כשיש עקיצות פשפש המיטה זיהוי מידי אינו אפשרי – מפני שלא מרגישים את העקיצה עצמה. למעשה פשפשי המיטה פעילים רק בשעות הלילה, כשהאדם ישן, ולכן עקיצות בשעות היום מעידות על כך שמדובר בחרק אחר (למשל פרעושים או יתושות). אגב, כדאי לדעת שפשפשי מיטה, שהאורך שלהם הוא לא יותר מ-5 מ"מ, יכולים לזהות אדם גם ממרחק של מטר וחצי. הם עושים את זה באמצעות חיישנים משוכללים שמזהים חום גוף, ריכוז של פחמן דו חמצני (שנפלט בנשיפה), זיעה וגם תאי עור שנשרו וחומצה לקטית.

איך נראות עקיצות של פשפשי מיטה?

סימן זיהוי נוסף של פשפשים הוא המראה של העקיצה. ליתר דיוק – המראה של התגובה של הגוף שלנו להחדרת רוק ע"י פשפש המיטה בזמן שהוא מוצץ לנו את הדם (הפרשת הרוק נועדה לגרום לנו לא להרגיש את העקיצה כך שלא נתעורר ולא נפריע לחרק בזמן הארוחה שלו).

החומרים שגוף האדם מפריש בתגובה לעקיצת פשפש מיטה גורמים לנגע אדמדם ולגירוי באותו אזור. בדרך כלל יהיה כתם מעט כהה יותר במרכז העקיצה, ועוד סימן היכר הוא נפיחות קלה. בדרך כלל התסמינים הנ"ל נעלמים תוך מספר ימים.

כמה עקיצות יש?

מידע רלוונטי נוסף שתורם לזיהוי החרק שעקץ אותנו – האפשרויות הנפוצות הן פרעושים, יתושות, נמלים אדומות, קרציות, קרציוני יונים וכמובן פשפשים – הוא כמות העקיצות. כשפשפש מיטה יוצא מהמחבוא שלו לאכול, הוא בדרך כלל יוצר חור זעיר בגוף האדם כדי לשתות ממנו דם ב-2-3 עד 5-6 נקודות שונות – אבל באותו אזור. בהתאם מקבץ עקיצות במקום מסוים, ללא מבנה מסודר, מעיד ברוב המקרים על נוכחות של חרק זה, ועל הצורך בהזמנת חברה שהמומחיות שלה היא הדברת פשפשים.

באילו אזורים בגוף נוהגים פשפשים לפעול?

פשפשי מיטה זקוקים לדם כדי לחיות וגם כדי להתרבות. כשפשפש מגיע לאדם על-מנת למצוץ ממנו דם הוא עשוי לבחור כמקום לארוחה הבאה שלו כל אזור בגוף: פנים, צוואר, עורף, גב, בית שחי, מפשעות, גפיים ועוד. האזורים האהובים עליו הם הפנים והגב. שימו לב: עקיצות מרובות בחלק התחתון של הרגליים ובפרט סביב הקרסול הן ככל הנראה תוצאה של פרעושים ולא של פשפשים, ובמקרה זה כדאי להזמין מדביר פרעושים מוסמך.

תדירות העקיצות

כשאתם מתגרדים במקומות שונים בגוף וחושדים שהסיבה לכך היא עקיצות פשפש המיטה זיהוי הסימנים הרלוונטיים מאפשר להעריך גם את כמות הפשפשים שיש אצלכם בבית. פשפש בודד בדרך כלל יוצא מהמחבוא לארוחה לילית רק אחת ליומיים או שלושה. למעשה, פשפשי מיטה בוגרים יכולים לעבור גם זמן ארוך יחסית בלי לאכול. אם אתם מגלים סימני עקיצות חדשים בכל בוקר במשך מספר ימים, וכולם עונים על הקריטריונים של עקיצות פשפשים שפורטו עד עכשיו – סביר להניח שיש אצלכם מספר רב יחסית של פשפשים.

ככל שהמצב קשה יותר, כך חשוב יותר להזמין שירותי הדברת פשפש מיטה מקצועיים באופן מידי. עוד סיבה טובה להמלצה הזו היא קצב הריבוי המהיר של חרק זה – נקבת הפשפש מטילה במהלך החיים שלה עד 300 ביצים, שבוקעות תוך שבוע עד שבועיים.

איך לזהות נוכחות של פשפשי מיטה לפי מצב הסדינים?

לצד כל האפשרויות של זיהוי עקיצות של פשפשים, יש גם דרך לדעת שהחרק הזעיר אבל הזללן נמצא אצלכם בחדר השינה על סמך מצב הסדינים. אחרי כל ארוחה, פשפשי מיטה משאירים אחריהם עקבות בדמות כתמים אדמדמים זעירים – מן הסתם הדם שלכם. לפעמים אפשר לראות על הסדין עיגולים שחורים או חומים, גם כן זעירים – אלה הם הגללים של פשפשי המיטה.

עקיצות פשפש המיטה זיהוי ודאי

זיהוי ודאי של עקיצות פשפש מיטה אפשרי בעזרת אנשי מקצוע מנוסים. אם אתם זקוקים לעזרה, תוכלו לשלוח לנו תמונות של העקיצות ולקבל מאיתנו תשובה מוסמכת לגבי המקור שלהן (כאמור יש עוד חרקים שניזונים מדם אדם, או כאלה שעוקצים כמנגנון הגנה – למשל נמלים אדומות).

הדברה ירוקה – גם של פשפשי מיטה

כשיש עקיצות של פשפש המיטה זיהוי ודאי שלהן הוא כמובן רק השלב הראשון בדרך לפתרון הבעיה. השלב הבא הוא הדברה, והמומחיות שלנו היא הדברה ירוקה.

התשובה הטובה ביותר לשאלה מה זה הדברה ירוקה היא שימוש בשיטות מתקדמות ובחומרים טבעיים, ולא בכימיקלים. כשלוקחים בחשבון את העובדה שפשפשי המיטה נמצאים ברוב המקרים על המיטה או בסמוך לה, מתעצמת החשיבות של הבחירה בהדברה ירוקה, כדי שלא תצטרכו לישון כשסביבכם כימיקלים שהשפעתם על הגוף עלולה להיות מזיקה.

עוד כדאי לדעת שהדברת הפשפשים כוללת ניטור יסודי כדי לזהות את כל המקומות שבהם הם מתחבאים, שאיבה בעוצמה גבוהה, שימוש בקיטור חם שמאפשר לחסל ביצי פשפשים וגם פשפשים בוגרים בזכות הטמפרטורה הגבוהה וכן שימוש בחומרים מעכבי גדילה כך שגם ביצים ששרדו לא יתפתחו לכדי חרק בוגר. לאחר כשבועיים נגיע אליכם שוב לסריקה מקיפה ואם נותרו כמה פשפשים בודדים, נחסל גם אותם.

שירות בסטנדרטים גבוהים במיוחד

את המדריך הזה הכנו עבורכם כחלק מהמחויבות של קסם הדברות לשירות בסטנדרטים גבוהים במיוחד. בפרט אנחנו שואפים לחלוק את הידע שצברנו עם הציבור הרחב, וכך למשל תמצאו באתר גם מדריך זיהוי מזיקים בצמח ועוד שלל תכנים מעניינים ומועילים.

השירותים השונים שלנו – בין היתר הדברת ג'וקים, הדברת טרמיטים, נמלים, תיקנים גרמנים, פרעושים, זבובים, צרעות וכמובן גם פשפשי מיטה – ניתנים בכל רחבי מרכז הארץ ואזור השרון. המצוינות בשירות באה לידי ביטוי גם בזמינות גבוהה ובהגעה לכל לקוח ולקוחה בדיוק בשעה שבה ביקשתם שנבוא, בעבודה יעילה ושקטה תוך שמירה על הניקיון ועל הסדר, ובמענה סבלני ומקצועי לכל בקשה ושאלה.

תשובות לשאלות נפוצות

ברוב המקרים עקיצות של פשפשים גורמות לגירוד לא נעים אבל אין בהן סכנה. יחד עם זאת יש גם אנשים שאצלם התגובה החיסונית עלולה להיות קיצונית ולהוביל אפילו להלם אנפילקטי (מצב חירום שמחייב הזעקת אמבולנס באופן מידי).

לא. חיידקים וגם וירוסים לא מצליחים להתרבות בגוף של פשפש מיטה, ולכן הסיכוי שיעברו ממנו אל אדם הוא קלוש.

בהחלט. פשפש מיטה בוגר יכול להתקיים גם חודשיים בלי מקור מזון, ולכן הוא עובר לפעמים ממקום למקום גם דרך רהיטים משומשים.

אפשר לנסות לבצע שאיבה בעוצמה גבוהה בכל מקום שיש בו חשד לנוכחות של פשפשים ושל ביצי פשפשים, לכבס בטמפרטורה גבוהה את כל המצעים והבגדים ולעבור על כל החדרים כדי לוודא שאף פשפש לא מסתתר בשום מקום. ברוב המקרים יהיו פשפשי מיטה שיישארו אצלכם בבית ויחייבו התערבות מקצועית.

סיבה אחת היא שיש לנו ניסיון של יותר מ-17 שנים בהדברת מזיקים, ובפרט בהדברה של פשפשי מיטה. הסיבה השנייה היא שאנחנו משתמשים בחומרים מתקדמים ובטוחים ולא עם כימיקלים בעייתיים. הסיבה השלישית היא השירות הזמין והאמין, ועוד סיבה טובה היא המחיר האטרקטיבי.

כל אחד יכול לקנות חומרי הדברה. יחד עם זאת, מדבירים שאינם מוסמכים עלולים לגרום נזק בלתי הפיך לסביבה, לדיירים ולעצמם.

המדבירים בקסם הדברות הנם מוסמכים ומורשים, אתם יכולים להיות רגועים לגבי בטיחותכם, ולגבי פתרון הבעיה שממנה אתם סובלים.

מחפשים מדביר מקצועי? חייגו עכשיו לקסם הדברות! ותקבלו פתרון מהיר וחד משמעי!

מדבירים מורשים:

מדביר מוסמך ניר יזדי

מהעיתונות:

מעריב
מידע להעשרה מהאתר:
הדברה ביתית
בלוג
protoblo_admin
הדברה ביתית

הדברה ביתית? נוהגים באחריות ובבטיחות בכל דירה ובית ומשתמשים בחומרים ידידותיים לסביבה. ✔️ ייעוץ ראשוני ללא עלות! ✔️ מותאם למגזר העסקי ולפרטי כאחד. ✔️ ניתן

קרא עוד »
הדברה בזול
בלוג
protoblo_admin
הדברה בזול

הדברה בזול של קסם הדברות תדאג שתקבלו שירות מנצח ומקצועיות וכל זאת כחלק מהעלות הרגילה ללא כל תוספת מצדכם! ✔️ שקיפות מלאה כולל כתב אחריות.

קרא עוד »
הדברת פשפשים בנתניה
בלוג
protoblo_admin
הדברת פשפשים בנתניה

הגינה מלאה פשפשים? קסם הדברות ידאגו להדברה יעילה וייסודית. ✔️ מתמחים בכל סוגי ההדברות. ✔️המדבירים שלנו ותיקים ויודעים לתת טיפול מהיר עם יחס אישי לכל

קרא עוד »
טרמיטים מכונפים
בלוג
protoblo_admin
טרמיטים מעופפים

מה זה טרמיטים מעופפים ואיך ממגרים את התופעה? רוב הטרמיטים נסתרים מהעין. הם חיים במנהרות ובתעלות שהם חופרים לעצמם מתחת לפני השטח, ובדרך זו מגיעים

קרא עוד »
מה זה הדברה ירוקה
בלוג
protoblo_admin
מה זה הדברה ירוקה?

אחת התופעות הבולטות ביותר בימינו היא המודעות ההולכת וגדלה לחשיבות העצומה שיש להתנהלות זהירה עם כימיקלים. אמנם במשך עשרות שנים כימיקלים שונים סיפקו תועלת רבה,

קרא עוד »
זיהוי עקיצות
בלוג
protoblo_admin
זיהוי עקיצות

יחד איתנו חיים בכדור הארץ אינספור חרקים מסוגים שונים. כך למשל, מחקר חדש מעריך שברחבי העולם יש לא פחות מ-20,000,000,000,000,000 נמלים (20 קוודריליון, שהם 20

קרא עוד »
זיהוי מזיקים בצמחים
בלוג
protoblo_admin
זיהוי מזיקים בצמחים

גינה היא תמיד תוספת משמחת לבית. גם כשמדובר על גינה צנועה במרפסת וגם כשיש גינה רחבת ידיים בחצר, הנוכחות של הצמחים מוסיפה יופי, משרה שלווה

קרא עוד »
איך להרחיק עכברים עם מלכודת
בלוג
protoblo_admin
איך להרחיק עכברים

בקולנוע ובטלוויזיה עכברים הם בעלי חיים חביבים למדי. למעשה, גם במציאות לעכבר אין כמובן שום כוונה להזיק לבני אדם, אבל מצד שני אין כמעט אדם

קרא עוד »
חולדה בצנרת שתפסנו
בלוג
protoblo_admin
חולדה בצנרת

חולדות חיות במרחבים העירוניים ובזכות היכולת שלהן לשחות הן מגיעות במקרים רבים לצנרת הביוב – וממנה לחצרות הבניינים וגם ישירות לבתים. נוכחות של חולדה בצנרת

קרא עוד »
עקיצות פרעושים בבני אדם
בלוג
protoblo_admin
עקיצות פרעושים

עקיצות פרעושים הן לא גזירת גורל – פנו אלינו לטיפול מהיר ובטוח במקור הבעיה! התמודדות עם עקיצות פרעושים יכולה להיות ממש מעיקה. אם נמאס לכם

קרא עוד »
עקיצות פשפשים תמונות חדות
בלוג
protoblo_admin
עקיצות פשפשים

עקיצות פשפשים הן לא גזירת גורל – פנו אלינו לטיפול מהיר ובטוח! האם אתם מוצאים את עצמכם מתגרדים לאחר שנת לילה ולא יודעים מה המקור

קרא עוד »
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה
שלחו לנו וואטסאפ