טרמיטים מעופפים

מחפשים מדביר מקצועי? השאירו פרטים ונחזור אליכם

טרמיטים מכונפים
תוכן עניינים

מה זה טרמיטים מעופפים ואיך ממגרים את התופעה?

רוב הטרמיטים נסתרים מהעין. הם חיים במנהרות ובתעלות שהם חופרים לעצמם מתחת לפני השטח, ובדרך זו מגיעים לכל מקום – וגורמים לנזקים חמורים. אבל יש גם טרמיטים מעופפים – טרמיטים עם כנפיים שמתעופפים בחלל הבית ולכן גם אפשר לראות אותם. תופעה זו היא חלק ממעוף הכלולות של חרק זה. אם היינו צופים בסרט טבע המחזה היה עשוי להיראות מרשים, אבל אם טרמיט מעופף אצלכם בבית המצב שונה לגמרי כמובן, וכדאי מאוד למגר את התופעה. קסם הדברות צברה ניסיון רב בהדברת כל סוגי המזיקים, כולל טרמיטים וכולל אלה המעופפים. השירות ניתן בזמינות גבוהה מאוד ובמחירים משתלמים במיוחד.

שנים רבות של ניסיון מגוון – שמבטיח טיפול יעיל בתופעה של טרמיטים עם כנפיים

חברת הדברות עם ניסיון של יותר מ-17 שנים היא הכתובת הנכונה לטיפול במקרים מורכבים כמו טרמיטים מעופפים (וכמובן גם טרמיטים שלא רואים אבל עלולים להרוס תשתיות חיוניות). קסם הדברות כבר עזרה לאלפי לקוחות באזור המרכז והשרון להיפטר ממכרסמים, מתיקנים אמריקאים, מתיקנים גרמנים, פשפשים, פרעושים, נמלים, צרעות ועוד ועוד בעלי חיים שלא כדאי שיהיו בבית או בעסק.

גם טרמיט מעופף הוא חרק שמוכר לנו היטב, גם בזכות הניסיון וגם בזכות הלמידה המתמדת, ולכן מובטח לכם טיפול יעיל במיוחד בתופעה ומיגורה בזמן קצר.

מהם טרמיטים מעופפים?

טרמיטים מעופפים – שנקראים גם טרמיטים מכונפים (מלשון בעלי כנף) – הם סוג ספציפי של טרמיטים, חרק שאמנם נראה כמו נמלה זעירה, במקרה הזה עם כנפיים, אבל מבחינה מדעית הוא שייך למשפחת התיקנאים.

כדאי לדעת שהטרמיטים שמתעופפים באוויר עושים זאת במשך 72 שעות – ולאחר מכן שהכנפיים שהצמיחו נושרות כך שהם כמובן לא יכולים להמשיך לעוף. במהלך אותן 72 שעות טרמיטים, גם זכרים וגם נקבות, מתעופפים באוויר, בדרך כלל הרחק מהמושבה שממנה הגיעו, ומזדווגים. ההזדווגות אינטנסיבית מאוד: טרמיט מעופף מסוגל להטיל ביצה אחת לכמה שניות!

התוצאה היא שתהליך ההתרבות מהיר ורחב היקף, וללא פעולה מתאימה של צוות מדבירים מנוסה תוך זמן קצר תצמח מושבת טרמיטים בסביבה ותגרום לנזקים עצומים בבית.

נמלים מעופפות בבית או טרמיטים? – כך תזהו טרמיט מעופף

טרמיט מכונף עשויים להיראות כמו נמלים מעופפות. חשוב להדגיש שגם נמלים מעופפות רצוי להדביר לפני שיתרבו, אבל במקרה של הטרמיטים עם הכנפיים כבר נדרשת פעולה בהולה מפני שכאמור מדובר בתקופת הרבייה של החרק המזיק ואף אחד לא רוצה מושבת טרמיטים אצלו בנכס.

ההבדל העיקרי בין טרמיט מעופף לבין נמלה עם כנפיים הוא נוכחות של חרקים זעירים מתים. אצל הנמלים המכונפות, הזכר לא יכול להמשיך לחיות אחרי ההזדווגות, ולכן אם הגיעו אליכם נמלים מעופפות תמצאו על הרצפה, או על הקרקע בחצר, נמלים מתות. לעומת זאת הטרמיטים המכונפים נשארים בחיים אחרי ההזדווגות – גם הזכר וגם הנקבה – וממשיכים להתרבות עוד ועוד ובעצם להקים מושבה חדשה, נפרדת מזו שממנה הגיעו.

עוד הבדל הוא הצבע – הטרמיטים בהירים יותר מהנמלים, וכמו כן הכנפיים הקדמיות והאחוריות שלהם הן בגודל אחיד (ואילו אצל הנמלים הכנפיים האחוריות קטנות יותר מהקדמיות).

סימן נוסף שמסגיר את העובדה ש"זכיתם" לביקור של טרמיטים הוא נשירת הכנפיים. כאמור הכנפיים ששימשו את הטרמיטים כדי להתעופף ולהזדווג נושרות כעבור 72 שעות, כך שגם אם לא הבחנתם במעוף הכלולות עצמו, תיתקלו בכנפיים שנשרו אל הרצפה או האדמה. הכנפיים שקופות יחסית ועדינות, ולכן לפעמים קשה לזהות אותן מיד. בכל מקרה כדאי לשים לב לכל פרט חריג, ובמידת הצורך גם לשלוח לנו תמונה – משום שאם אכן אלה כנפיים של טרמיטים, פירוש הדבר שהביצים כבר הוטלו, וללא הדברת טרמיטים יעילה ומהירה ייגרם לכם נזק כבד.

הדברה נגד טרמיטים מכונפים עם חומרים ידידותיים

המומחיות של קסם הדברות היא ביצוע הדברה ירוקה – גם כשהמטרה היא חיסול כל אותם טרמיטים מעופפים (וכמובן גם טרמיטים שמתחבאים מתחת לקרקע או חלילה בתוך הקירות). בהקשר זה כדאי לציין שכמעט כל הדברה של מזיקים אפשרית גם בלי כימיקלים, באמצעות שיטות מתקדמות וחומרים חדשניים, ושיש לכך יתרונות רבים – גם עבורכם וגם בהיבט האקולוגי (שבסופו של דבר תורם גם הוא לאיכות החיים של כולנו).

הפתרונות האפשריים למצב שבו טרמיט מעופף בחר בבית או בחצר שלכם כמקום שבו תוקם המושבה החדשה – מושבה שמתפצלת ממושבה ותיקה בת 5-6 שנים – הם בעיקר ריסוס ופיתיונות ג'ל.

הריסוס אפקטיבי בחצר, ובדרך כלל הדברת טרמיט מעופף בדרך זו תכלול כמות גדולה מאוד של החומר המתאים על-מנת ליצור שכבת חציצה עבה שתמנע מהטרמיטים שמתחת לפני הקרקע להגיע אל הבית. פיתיונות ג'ל עשויים לחסל גם את הטרמיטים המעופפים עצמם וההשפעה שלהם מידית.

בתוך הבית, אם ישנם ממצאים שמעידים על נוכחות של טרמיטים מתחת לרצפה, בקירות או במשקופים, כבר נדרשת פעולה מורכבת יותר, כולל קידוח של חורים שדרכם מזרימים חומרי הדברה מתאימים.

שירות מקצועי ואחראי בשקיפות מלאה

הדברת מזיקים מכל סוג, כולל כמובן טרמיטים מעופפים, היא שירות שמחייב התנהלות מקצועית ואחראית מאוד. מדביר מומלץ הוא איש מקצוע מנוסה, שמכיר היטב את מאפייני החרקים שבהם הוא נלחם, ושבנוסף מקפיד על שקיפות מלאה כולל הסברים מפורטים ומענה סבלני לכל שאלה או בקשה. עם קסם הדברות מובטחות לכם כל האיכויות הנ"ל, כך שתוכלו לדעת בוודאות שכל הטרמיטים יטופלו ויחוסלו לפני שייגרמו לכם נזקים חמורים ובלתי הפיכים.

הגעה מהירה לכל אזורי השירות שלנו

חלק בלתי נפרד מההתחייבות במקרה של טרמיטים מכונפים הוא כמובן זמינות גבוהה והגעה מהירה. אנחנו פועלים בכל אזור המרכז והשרון – רשימה מלאה של אזורי הדברה תוכלו למצוא כאן באתר – ומבצעים כאמור הדברה של מזיקים מסוגים רבים מאוד, מאלה הנפוצים ביותר כמו ג'וקים ונמלים ועד לאלה הפחות שכיחים דוגמת ברחשים, ערצבים, כיני יונים וגם כמובן טרמיטים מעופפים.

בדרך כלל בתחילת האביב, אבל לנוכח השינויים במזג האוויר והשתנות העונות כדאי תמיד להיות ערניים ולזהות מיד כל טרמיט מעופף.

נוכחות של טרמיטים מכונפים עשויה להעיד על קיומה של מושבת טרמיטים בסמוך. בהתאם מדבירים מקצועיים ואחראיים יבצעו בדיקות מקיפות, ורק לאחר מכן ניתן להעריך את משך ההדברה.

לקדוח חורים במשקוף ודרכם להחדיר ג'ל מיוחד או קצף שקוטל את הטרמיטים.

מושבות טרמיטים נמצאות בעומק האדמה – לפעמים בעומק של עד 5 מטרים! סימן הזיהוי הבולט ביותר הוא תעלות בוץ שהם חופרים לעצמם כדי לנוע ממקום למקום.

כי יש לנו ניסיון של יותר מ-17 שנים, כולל בהדברה של טרמיטים; כי אנחנו משתמשים בחומרי הדברה טבעיים בלבד ולא בכימיקלים שעלולים להיות מזיקים; כי אנחנו יודעים לזהות את מקומות המסתור של מושבת הטרמיטים אם יש כזו אצלכם; כי אנחנו עובדים בצורה מסודרת ויעילה מאוד; וגם כי המחיר שלנו הוגן ומשתלם.

כל אחד יכול לקנות חומרי הדברה. יחד עם זאת, מדבירים שאינם מוסמכים עלולים לגרום נזק בלתי הפיך לסביבה, לדיירים ולעצמם.

המדבירים בקסם הדברות הנם מוסמכים ומורשים, אתם יכולים להיות רגועים לגבי בטיחותכם, ולגבי פתרון הבעיה שממנה אתם סובלים.

מחפשים מדביר מקצועי? חייגו עכשיו לקסם הדברות! ותקבלו פתרון מהיר וחד משמעי!

מדבירים מורשים:

מדביר מוסמך ניר יזדי

מהעיתונות:

מעריב
מידע להעשרה מהאתר:
הדברה ביתית
בלוג
protoblo_admin
הדברה ביתית

הדברה ביתית? נוהגים באחריות ובבטיחות בכל דירה ובית ומשתמשים בחומרים ידידותיים לסביבה. ✔️ ייעוץ ראשוני ללא עלות! ✔️ מותאם למגזר העסקי ולפרטי כאחד. ✔️ ניתן

קרא עוד »
הדברה בזול
בלוג
protoblo_admin
הדברה בזול

הדברה בזול של קסם הדברות תדאג שתקבלו שירות מנצח ומקצועיות וכל זאת כחלק מהעלות הרגילה ללא כל תוספת מצדכם! ✔️ שקיפות מלאה כולל כתב אחריות.

קרא עוד »
הדברת פשפשים בנתניה
בלוג
protoblo_admin
הדברת פשפשים בנתניה

הגינה מלאה פשפשים? קסם הדברות ידאגו להדברה יעילה וייסודית. ✔️ מתמחים בכל סוגי ההדברות. ✔️המדבירים שלנו ותיקים ויודעים לתת טיפול מהיר עם יחס אישי לכל

קרא עוד »
מה זה הדברה ירוקה
בלוג
protoblo_admin
מה זה הדברה ירוקה?

אחת התופעות הבולטות ביותר בימינו היא המודעות ההולכת וגדלה לחשיבות העצומה שיש להתנהלות זהירה עם כימיקלים. אמנם במשך עשרות שנים כימיקלים שונים סיפקו תועלת רבה,

קרא עוד »
זיהוי עקיצות
בלוג
protoblo_admin
זיהוי עקיצות

יחד איתנו חיים בכדור הארץ אינספור חרקים מסוגים שונים. כך למשל, מחקר חדש מעריך שברחבי העולם יש לא פחות מ-20,000,000,000,000,000 נמלים (20 קוודריליון, שהם 20

קרא עוד »
זיהוי מזיקים בצמחים
בלוג
protoblo_admin
זיהוי מזיקים בצמחים

גינה היא תמיד תוספת משמחת לבית. גם כשמדובר על גינה צנועה במרפסת וגם כשיש גינה רחבת ידיים בחצר, הנוכחות של הצמחים מוסיפה יופי, משרה שלווה

קרא עוד »
איך להרחיק עכברים עם מלכודת
בלוג
protoblo_admin
איך להרחיק עכברים

בקולנוע ובטלוויזיה עכברים הם בעלי חיים חביבים למדי. למעשה, גם במציאות לעכבר אין כמובן שום כוונה להזיק לבני אדם, אבל מצד שני אין כמעט אדם

קרא עוד »
חולדה בצנרת שתפסנו
בלוג
protoblo_admin
חולדה בצנרת

חולדות חיות במרחבים העירוניים ובזכות היכולת שלהן לשחות הן מגיעות במקרים רבים לצנרת הביוב – וממנה לחצרות הבניינים וגם ישירות לבתים. נוכחות של חולדה בצנרת

קרא עוד »
עקיצות פרעושים בבני אדם
בלוג
protoblo_admin
עקיצות פרעושים

עקיצות פרעושים הן לא גזירת גורל – פנו אלינו לטיפול מהיר ובטוח במקור הבעיה! התמודדות עם עקיצות פרעושים יכולה להיות ממש מעיקה. אם נמאס לכם

קרא עוד »
עקיצות פשפשים תמונות חדות
בלוג
protoblo_admin
עקיצות פשפשים

עקיצות פשפשים הן לא גזירת גורל – פנו אלינו לטיפול מהיר ובטוח! האם אתם מוצאים את עצמכם מתגרדים לאחר שנת לילה ולא יודעים מה המקור

קרא עוד »
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה
שלחו לנו וואטסאפ